Καταγγελία ΣΟΚ ιδιοκτήτη σκάφους για την Μαρίνα της Αγίας Ευφημίας [ΦΩΤΟ]

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2018 11:08

Καταγγελία ΣΟΚ ιδιοκτήτη σκάφους για την Μαρίνα της Αγίας Ευφημίας [ΦΩΤΟ]

Μια επώνυμη καταγγελία ιδιώτη που αναμένεται να προκαλέσει «σεισμό» φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας το INKEFALONIA.GR.

Η καταγγελία υποβλήθηκε στο Λιμενικό τμήμα Σάμης στις 28/7/2018 από τον Γ.Σ. , κάτοικο Αθηνών, και ιδιοκτήτη ιστιοφόρου με την επωνυμία «Μ******Η».

Ο καταγγέλλων έχοντας πολυετή εμπειρία στα εν λόγω σκάφη , απογυμνώνει το σάπιο καθεστώς κάτω από το οποίο γίνεται η διαχείριση της εισόδου και της παραμονής των εν λόγω σκαφών.

Τι ακριβώς υποστηρίζει ο καταγγέλλων

Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο συμβάντων, την 27 Ιουλίου, ο ιδιοκτήτης του σκάφους μετά από 11 ώρες ναυσιπλοΐας εισήλθε στο λιμάνι της Αγίας Ευφημίας στις 15.30, της αναφερόμενης ημέρας.
Αφού διαπίστωσε δια γυμνού οφθαλμού ότι υπήρχαν κενές θέσεις, ξεκίνησε να κατευθύνεται προς μια εξ’ αυτών, όταν κάποιος που βρίσκονταν στην προβλήτα άρχισε να ωρύεται και να τον καλεί να φύγει καθώς η ΜΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ (!!!).
Στη συνέχεια του ανέφερε ότι μέσω ασυρμάτου θα καθόριζε τη θέση όπου θα του επιτρέπονταν να παραμείνει το σκάφος του.
Ο ιδιοκτήτης του σκάφους αγκυροβόλησε αρόδου (έξω από το λιμάνι) και ενημερώθηκε από τον «μυστηριώδη» άνδρα ότι το λιμάνι «θα ήταν όλο γεμάτο, και ότι θα είναι ο πρώτος στην αναμονή».
Μέχρι τις 18.00 , εισέρχονταν κανονικά άλλα σκάφη, και στις 18.00 ο διαχειριστής της Μαρίνας κάλεσε τον Γ.Σ. να τον ενημερώσει ότι πλέον το λιμάνι είναι γεμάτο υποστηρίζοντας ότι μπορεί να τον διευκολύνει να πλαγιοδετήσει στο κρηπίδωμα δίπλα στον φάρο.
Παράλληλα τον ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να αποχωρήσει στις 09.00 της επόμενης ημέρας , λόγω άφιξης μεγάλου σκάφους.
Ο υπεύθυνος, όπως αυτοπαρουσιάστηκε, της Μαρίνας, ζήτησε από τον Γ.Σ. να μεταβεί σε στο κιόσκι της προβλήτας για συμπλήρωση εγγράφων, ζητώντας παράλληλα να πληρώσει 14,50 ευρώ.
Ο Γ.Σ. του έδωσε πιστωτική κάρτα όμως , ως εκ του θαύματος , ο υπεύθυνος του ξεκαθάρισε ότι η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΑΡΙΝΑ δεν διαθέτει POS και δέχεται μόνο μετρητά (!) , γεγονός που προκάλεσε την επιθυμία του ιδιοκτήτη του σκάφους να προχωρήσει σε καταγγελία.
Τελικά, του έδωσε τα χρήματα με μετρητά περιμένοντας την απόδειξη.
Μάταια όμως, καθώς όπως ενημερώθηκε από τον υπεύθυνο δεν κόβουν αποδείξεις αλλά τις στέλνουν… μέσω e-mail !
Όταν ο Γ.Σ. του απάντησε ότι κάτι τέτοιο είναι παράνομο, ο υπεύθυνος της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ με απαξιωτικό ύφος του διαμήνυσε ότι δεν θέλουν τα χρήματα του και ότι θα τον φιλοξενούσαν για μια νύχτα (δωρεάν).
Αργότερα, ο υπεύθυνος εμφανίσθηκε μπροστά από το σκάφος ρωτώντας τον Γ.Σ. αν έχει κάνει την καταγγελία.
Στις 20.45 της ίδιας ημέρας «με ευγενικό, αλλά πλήρες απειλητικό ύφος», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο καταγγέλων, ο υπεύθυνος του επανέλαβε τις επιλογές του.
Τελικά, την επόμενη αναχώρησε στις 7 το πρωί, δένοντας στο λιμάνι της Σάμης και προχωρώντας στο οικείο Λιμεναρχείο σε καταγγελία των συμβάντων «φοβούμενος για περισσότερες φασαρίες από αυτούς … τους τύπους..».

Τα ερωτήματα που τίθενται από το παραπάνω συμβάν.

Ερώτημα 1ο.

Αρχικά, το οφθαλμοφανές!

Γιατί ο υπεύθυνος ωρύονταν ότι η Μαρίνα είναι ιδιωτική , ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι είναι Δημοτική ;
Η απάντηση φυσικά δεν είναι προφανής, για όλους τους Έλληνες ιστιοπλόους και.. ακόμη περισσότερο για τους ξένους!
Η τήρηση της νομιμότητας βέβαια, ειδικά για περίπτωση δημοτικής μαρίνας πρέπει να είναι δεδομένη.
Είναι όμως ;

Ερώτημα 2ο
Είναι δυνατόν σε Δημοτική Μαρίνα να αναφέρεται ότι δεν διατίθεται POS ;
Θυμίζουμε ότι η χρήση των μηχανημάτων αυτών είναι υποχρεωτική εκ του νόμου και εξ’ όσων γνωρίζουμε δεν εξαιρούνται οι… Δημοτικές Μαρίνες.
Ειδικά στις περιπτώσεις των ξένων ιστιοπλόων και ιδιοκτητών σκαφών η χρήση της πιστωτικής κάρτας είναι δεδομένη.
Φυσικά, η μη χρήση πλαστικού χρήματος περιορίζει τις δυνατότητες ελέγχου των φορολογικών στοιχείων.

Ερώτημα 3ο
Το σοβαρότερο όλων!
Χωρίς άμεση παραλαβή αποδείξεων ;
Παραλαβή χρημάτων χωρίς απόδειξη από μια επιχείρηση συνιστά φορολογικό αδίκημα ακόμη και όταν μιλάμε για χρέωση 1 ευρώ.
Η επιχειρηματολογία του υπεύθυνου όταν διαπίστωσε ότι προφανώς ο καταγγέλλων δυσανασχετεί, ότι δηλαδή θα την στείλει μέσω … email είναι το λιγότερο γελοία!
Ελπίζουμε, το ΣΔΟΕ, να μην διαβάζει αυτές τις γραμμές γιατί προφανώς όλα αυτά που συμβαίνουν στην Κεφαλονιά είναι πρωτάκουστα για Δημοτικές Επιχειρήσεις , σε πανελλήνιο επίπεδο.

Ερώτημα 4ο
Ήταν μια άτυχη στιγμή ;
Θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι το όλο συμβάν ήταν μια άτυχη και η εξαίρεση του κανόνα και ότι στη Δημοτική Μαρίνα τηρείται η Νομιμότητα.
Δυστυχώς όμως έχουμε πολλές επιφυλάξεις..

Ερώτημα 5ο
Ανοχή σε πρακτικές δυσφήμισης ;
Οι παραπάνω πρακτικές είναι βέβαιο ότι δυσφημούν το τουριστικό προϊόν της Κεφαλονιάς και ειδικά σε μια συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών με μεγαλύτερη οικονομική άνεση, οι οποίοι θα έπρεπε να παρακαλάμε να πολλαπλασιάζονται και να διευρύνουν την παρουσία τους σε όλη την τουριστική περίοδο.

Ερώτημα 6ο
Για πόσο καιρό η Δημοτική Αρχή θα συνεχίζει με τις πολιτικές τις αποφάσεις να ανέχεται την έλλειψη επαγγελματισμού στη διαχείριση των εσόδων της ;
Θα έπρεπε να σέβεται μέχρι κεραίας , ακόμη και το τελευταίο λεπτό στα δημοτικό έσοδα, η πλήρης μπαχαλοποίηση όμως των διαδικασιών και στις Δημοτικές Μαρίνες είναι μια απτή πραγματικότητα.
Έλλειψη σοβαρής μηχανογράφησης, παροχής αξιοπρεπών υπηρεσιών στους σκαφάτους, αδιαφανείς αναθέσεις στην εποπτεία και πολλά άλλα, αφήνουν μεγάλα περιθώρια για … θολούρες στα οικονομικά του Δήμου.
Και όλο αυτό κάποια στιγμή, είτε κάποιοι το θέλουν είτε όχι θα τελειώσει.
Η Κεφαλονιά πρέπει να πάει μπροστά τώρα!

• Σημείωση. Τα πλήρη στοιχεία του καταγγέλλοντα είναι στη διάθεση του INKEFALONIA.GR

kataggelia agia efimia1kataggelia agia efimia2




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250