Bεργωτή στον COSMOS 96,5: Η Κεφαλονιά υποψήφια για το βραβείο: Best Destination for Outdoors - Τι αναφέρει για την έκθεση του Λονδίνου

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 05 Νοεμβρίου 2022 09:39

Bεργωτή στον COSMOS 96,5: Η Κεφαλονιά υποψήφια για το βραβείο: Best Destination for Outdoors - Τι αναφέρει για την έκθεση του Λονδίνου

Στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» φιλοξενήθηκε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου σε θέματα τουρισμού Μαρίνα Βεργωτή, η οποία μίλησε για την διεθνή έκθεση τουρισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο, η οποία όπως αποκάλυψε είναι μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις παγκοσμίως.

Έκθεση Λονδίνου: «Η έκθεση του Λονδίνου  που θα πραγματοποιηθεί 7-9 Νοεμβρίου, είναι από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού παγκοσμίως. Είναι έκθεση που γίνεται στο κλείσιμο της σεζόν και γίνεται ένας απολογισμός για το πως πήγε η τουριστική σεζόν. Υπάρχουν εκθέτες επαγγελματίες από όλο τον κόσμο».

Η Κεφαλονιά υποψήφια για βραβείο: «Κατά την διάρκεια της έκθεσης που θα δοθούν κάποια βραβεία, τα Greek travel Awards. 7 tour operators της Αγγλίας κλήθηκαν να διαλέξουν 10 κατηγορίες βραβείων και η Κεφαλονιά έχει προταθεί για το βραβείο: Best Destination for Outdoors (Καλύτερος προορισμός για εξωτερικές δραστηριότητες). Tο ότι έχουμε προταθεί είναι πολύ σημαντικό γιατί δουλεύουμε και σε αυτό το κομμάτι, το να αναδείξουμε όλες τις ομορφιές του τόπου μας».

«Συμμετέχει και η Περιφέρεια και εμείς φιλοξενούμαστε στο περίπτερο της. Από το νησί συμμετέχει και το Ληξούρι εκτός από το Αργοστόλι, αλλά και πολλοί επαγγελματίες του τουρισμού. Σε αυτή την έκθεση έρχεσαι και σε επαφή με ανθρώπους από όλο τον κόσμο  και μπορεί να προκύψουν και συνεργασίες και ανταλλαγές πρακτικών και ιδεών, υπάρχουν ομιλίες για τον τουρισμό. Έχει πολλά οφέλη η έκθεση του Λονδίνου».

«Αυτή τη στιγμή κανονίζουμε και τα ραντεβού μας, με αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ήδη συνεργαζόμαστε αλλά και με άλλους που ενδεχομένως ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν την Κεφαλονιά ως νέο προορισμό. Θα μας ενημερώσουν και για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετώπισαν, τι θα ήθελαν να δουν παραπάνω από την Κεφαλονιά ως προορισμό (σε επίπεδο Δήμου) και αντίστοιχα μπορεί να μιλήσουν και με τους ξενοδόχους και με τους επαγγελματίες».

Σε ποιες αγορές προσανατολιζόμαστε: «Η Σκανδιναβική αγορά, είναι μια αγορά που μας ενδιαφέρει. Θέλουμε όμως να δουλέψουμε κυρίως στις αγορές που ήδη έχουμε, γιατί και η Κεφαλονιά είναι συγκεκριμένης χωρητικότητας. Η Γερμανική είναι μια αγορά που θα την δούμε πιο έντονα στην έκθεση του Βερολίνου. Την γαλλική αγορά θέλουμε να την ενισχύσουμε. Για την ώρα δουλεύουμε σε αυτές που έχουμε ανοιχτεί και συντηρούμε και τις πιο παλιές. Αν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια αγορά, τότε θα κάνουμε και εμείς την προσπάθεια μας».

Ψηφιακοί Νομάδες: «Έχουν συμπληρωθεί περίπου 100 φόρμες με απόψεις και προτάσεις για τους ψηφιακούς νομάδες και πολλές από το εξωτερικό. Η φόρμα θα κλείσει, γιατί πλέον έχουμε μια καλή εικόνα και τώρα θα επεξεργαστούμε τα δεδομένα. Η ανταπόκριση ήταν πολύ ικανοποιητική. Η φόρμα μοιράστηκε και σε groups νομάδων εκτός Ελλάδας και είναι σημαντικό που ο κόσμος το συμπλήρωσε».




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250