Γερ. Τιμοθεάτος για το 2ο σχολείο Τουρισμού OnTour στην Κεφαλονιά: ‘’Θα είναι μια αξιόλογη και άκρως διαδραστική εκδήλωση’’ (inkefalonia 89,2)

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 06 Απριλίου 2024 09:17

Γερ. Τιμοθεάτος για το 2ο σχολείο Τουρισμού OnTour στην Κεφαλονιά: ‘’Θα είναι μια αξιόλογη και άκρως διαδραστική εκδήλωση’’ (inkefalonia 89,2)

Συνέντευξη στον Inkefalonia Radio 89,2 

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με την Δημοσιογράφο Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς -Ιθάκης, Ταμίας της ΠΟΞ , μέλος του ΔΣ του ΞΕΕ και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Γεράσιμος Τιμοθεάτος, για το 2ο Σχολείο Τουρισμού On Tour που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 22/4 στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου ο «Κέφαλος» και για θέματα που αφορούν στον τομέα του τουρισμού.

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό Απρίλη μήνα με τις πτήσεις απο το εξωτερικό να έχουν ξεκινήσει από 1η Απριλίου και εντείνονται οι ρυθμοί από 1η Μαίου να είναι έτοιμη στο σύνολο της η Κεφαλονιά νε υποδεχθεί τους επισκέπτες της.

« Αρχές Μαίου ξεκινούν οι μεγαλύτεροι tour operator από την Αγγλία και οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι όλες οι επιχειρήσεις , οι παραλίες, τα πάντα κα σιγά σιγά να βάζουμε στον νου μας την άμβλυνση της τουριστικής περιόδου. Είναι γεγονός ότι την φετινή χρονιά έχει ανακοινώσει η EasyJet Holidays ότι θα κρατήσει το πρόγραμμα της μέχρι τον Νοέμβριο (3) αλλά και από την έκθεση του Βερολίνου που συμμετείχαμε, συναντήσαμε το ενδιαφέρον και από άλλους tour operator να παρατείνουν την επόμενη χρονιά το πρόγραμμα τους. Αν όμως το νησί δεν δείξει καλή εικόνα, νομίζω ότι όλοι θα το ξανασκεφτούν και η EasyJet Holidays και οι άλλοι tour operator αν δούνε ότι δεν πέτυχε το πείραμα μιας εταιρεία θα το ξανασκεφτούν αν θα το κάνουν. Η ‘’μπάλα είναι στα πόδια τα δικά μας’’ και δεν πρέπει να την ‘’ρίξουμε στην εξέδρα’’».

Για το 2ο Σχολείο Τουρισμού On Tour που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 22/4 στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου ο «Κέφαλος» ανέφερε: «Είναι μεγάλη χαρά που έχουμε αναλάβει και πάλι το 2ο σχολείο τουρισμού, το 1ο είχε γίνει το 2019 και ήταν το μεγαλύτερο από πλευράς συμμετοχών που έχει γίνει στην Ελλάδα με κοντά 400 συμμετοχές καταμετρημένες με κωδικό-ηλεκτρονικό εισιτήριο. Είναι το 1ο που γίνεται στην μεταcovid εποχή , είναι μία διοργάνωση που γίνεται δωρεάν για το κοινό, στις 22 Απριλίου το πρωί, θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση στο δημοτικό θέατρο με 5 ομιλίες από 09.15 - 14.15 και το απόγευμα θα πραγματοποιηθούν 3 workshop διάρκειας 3 ωρών το καθένα σε διαφορετικές αίθουσες (Δημοτικό Θέατρο, Επιμελητήριο και Ιόνιο Πανεπιστήμιο) 15.00 - 18.00. Θα ανακοινώσουμε τα της θεματολογίας του , το ένα θέμα είναι σχετικά με τα στατιστικά νούμερα της Κεφαλονιάς και την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο, το άλλο αφορά την βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό, ένα θέμα το οποίο το έχουμε θίξει και ως Τουριστική Επιτροπή (οδηγοί επιχειρήσεων) και είναι πλέον μονόδρομος για τις επιχειρήσεις και από κει και πέρα θέματα που αφορούν τις σχέσεις μας με τους πελάτες, τον τρόπο παρουσίασης του προσωπικού αλλά και των επιχειρήσεων μας,. Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσες και οι 5 θεματικές ενότητες και τα 3 workshop που θα πραγματοποιηθούν το απόγευμα. Ήδη οι συμμετοχές σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ ( έχουμε στείλει τα ανάλογα link που μπαίνει ο καθένας και δηλώνει τα στοιχεία του και αυτομάτως έχει το ηλεκτρονικό εισιτήριο του) έχουν ξεπεράσει τις 100, άρα πάμε πολύ καλά, όπως και τα workshop που το ένα ήδη είναι sold out. Είναι λίγο δύσκολη η περίοδος γιατί δεν είναι όπως το προηγούμενο που έγινε Μάρτιο και Σαββατοκύριακο, αλλά τα νούμερα δείχνουν ότι και πάλι θα έχουμε ένα καλό σχολείο και σίγουρα θα είναι μια αξιόλογη εκδήλωση, η οποία θα είναι και διαδραστική. Θα απευθύνει ερωτήσεις ο ομιλητής και το κοινό με το κινητό του, θα μπορεί να απαντά και θα βλέπουμε και τα αποτελέσματα on line στον προτζέκτορα κλπ. Είναι μία πολύ προσεγμένη οργάνωση και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ένωση Ξενοδόχων ανέλαβε την 2η διοργάνωση με τοπικό υποστηρικτή την Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου».

Για την ιστορία, το Σχολείο τουρισμού ως ιδέα ξεκίνησε από την Καλαμάτα όταν ακολουθούσε αρκετά πίσω τις εξελίξεις στον τουρισμό, η ιδέα άρεσε στο ΙΝΣΕΤΕ και ανέλαβε να την προωθήσει σε όλη την Ελλάδα. Ο κύριος διοργανωτής των σχολείων τουρισμού είναι το ΙΝΣΕΤΕ και για το σχολείο στην Κεφαλονιά η Ένωση Ξενοδόχων έχει υπογράψει ανάλογο συμφωνητικό συνεργασίας γιατί πρέπει να τηρεί συγκεκριμένους κανόνες για την διοργάνωση. Μέσω χορηγιών καλύπτονται τα έξοδα, και η Ένωση Ξενοδόχων, έχει φροντίσει σε συνεργασία με την ναυτιλιακή εταιρεία που κάνει τα δρομολόγια οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν από την Ιθάκη, να τύχουν μηδενικών εισιτηρίων και δωρεάν διαμονή εάν δεν έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν αυθημερόν. Στο σχολείο τουρισμού, μπορεί να συμμετάσχει ο οποιοσδήποτε ανεξάρτητα από το αν εμπλέκεται με τον τουρισμό αφού κάνει την εγγραφή του.

Ο κ Τιμοθεάτος αναφέρθηκε επίσης στην υποχρέωση των επιχειρηματιών που υπάρχει ήδη για την ανακύκλωση των απορριμμάτων που παράγουν σε καφέ κάδους, όμως παρ όλη την υπάρχουσα υποχρέωση, οι υποδομές υστερούν (λείπουν οι καφέ κάδοι), γι αυτό και δεν είναι πολύ αυστηρά τα μέτρα εφαρμογής αυτής της υποχρέωσης. Τόνισε δε, ότι οι πρακτικές και η συνείδηση του κάθε επιχειρηματία, πρέπει να είναι προς αυτή την κατεύθυνση.

Για την αυξητική τάση που παρατηρείται το 2024 πανελλαδικά στον τουρισμό , αλλά και τα λεπτά σημεία που πρέπει να προσεχθούν, ο κ Τιμοθεάτος σημείωσε : «Το σχετικό καμπανάκι που είχα χτυπήσει ήρθε να επιβεβαιώσει και ο κ Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης, FRAPORT GREECE στην πρόσφατη Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς που κάναμε που και αυτός αναφέρθηκε στο ότι η Κεφαλονιά έχει δυσανάλογο έξω – ξενοδοχειακό κόστος σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τους υπόλοιπους προορισμούς της Ελλάδας. Άρα ανταγωνιστές μας είναι και οι υπόλοιποι προορισμοί και μέσα στην Ελλάδα αλλά και δίπλα μας η Αλβανία που είναι μία αναδυόμενη αγορά και ένας φθηνός προορισμός και βλέπει Αδριατική και Ιόνιο. Πρέπει να το προσέξουμε αυτό , μπορεί να μην είναι εύκολο με τα κόστη που επωμίζονται οι επιχειρηματίες να συμπιέσουν τις τιμές, όμως το θέμα είναι να μην ξεφεύγουν και πηγαίνουν στην υπερβολή, γιατί θα μας στοιχίσει».

Συναπτά με το προηγούμενο , αναφέρθηκε στις συναντήσεις ανά δήμο που έγιναν από την Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου σε συνεργασία και με τους 3 Δήμους, και στην γνωστοποίηση κατά τις συζητήσεις των προλεγόμενων περί ελέγχων των τιμών και σημείωσε ότι δεν υπήρχε μεγάλη συμμετοχή, περνώντας το μήνυμα ότι θα πρέπει να συμμετέχουν οι επαγγελματίες του τουρισμού ενεργά και να διαμορφώνουν όλοι μαζί την τοπική στρατηγική για τον τουρισμό.

Τέλος αναφέρθηκε στις οικονομικές δυνατότητες της προβολής της Κεφαλονιάς σε σχέση με άλλους οικονομικά εύρωστους προορισμούς, στην ενδοεπικοινωνία με την Περιφέρεια που αντίθετα με το παρελθόν είναι προς την σωστή κατεύθυνση και στην δυνατότητα για προβολή που δίνεται μέσω της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς με την συνεργασία Marketing Greece ,Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης, ΕΟΤ, AEGEAN και Fraport Greece. Μια σύμπραξη, η οποία προέκυψε μετά από την επιτυχή δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής Αργοστολίου.

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης

{https://soundcloud.com/user-46829938/inkefalonia-892-5-4-2024?si=d4384b5fba6946bfa3c1b7b8b102a99e&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250