Ο Δήμος απαντά σε δημοσιεύματα για τα κρουαζιερόπλοια
Ένα σπάνιο καιρικό φαινόμενο (Νότιος Άνεμος), την Τετάρτη 12 – 9 – 12 στο Αργοστόλι, «έστριψε» τις πλώρες και των τριών Κρουαζιερόπλοιων, που προσέγγισαν το Νησί μας, προς την Πρωτεύουσα του Νησιού, δημιουργώντας μία εξαιρετικά όμορφη και επιβλητική εικόνα, που κατέγραψε ο πλοίαρχος - πλοηγός κ. Α. Δρακάτος.
ΗΜ/ΜΗΝΙΑ |
ΟΝΟΜΑ ΠΛΟΙΟΥ |
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ |
ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ - ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ |
ETA |
ETD |
Επιβάτες |
|
12/9/2012 |
COSTA CLASSICA |
ΖΑΜΠΕΛΗΣ |
ΚΕΡΚΥΡΑ-KOTOP |
8:00 |
14:00 |
1188 |
|
12/9/2012 |
MSC ARMONIA |
ΒΑΣΣΙΛΑΤΟΣ |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΟΤΟΡ |
7:30 |
14:00 |
1664 |
|
12/9/2012 |
OCEAN PRINCESS |
ΖΑΜΠΕΛΗΣ |
ΙΤΕΑ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ |
7:00 |
14:00 |
369 |
|
Σύνολο |
3.491 |
Επί τη ευκαιρία, και λόγω διαφόρων δημοσιευμάτων, που εμφανίσθηκαν στο Διαδίκτυο και σκοπό έχουν επιπολαίως ή σκοπίμως, να πλήξουν τη συλλογικά επιτυχημένη προσπάθεια της Τουριστικής Πολιτικής του Δήμου Κεφαλονιάς, διευκρινίζουμε :
- Η συνεργασία μας με τις Λιμενικές Αρχές (Λιμενάρχης κ. Γ. Καλιτσουνάκης) και με τα ταξιδιωτικά γραφεία πρακτόρευσης κρουαζιεροπλοίων [ κ. Ζαμπέλης, κ. Βασιλάτος, κ. 'Ερτσος] είναι άριστη.
- Οι υπηρεσίες του Πλοιάρχου – Πλοηγού κ.Α.Δρακάτου είναι εξαιρετικής ποιότητας, γεγονός που επιβεβαιώνεται από όλους τους Πλοιάρχους των Κρουαζιεροπλοίων.
- Οι Υπηρεσίες Ασφαλείας λειτουργούν άριστα (κ. Δ. Σταθάτος)
- Το Γραφείο Υποδοχής στον Λιμενοβραχίονα (Προϊστάμενος Αυτοτελούς Τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Μ. Πεβεράτος), που λειτουργεί ανεξαρτήτως ημέρας και ωραρίου (Σαββατοκύριακα, Αργίες, Απεργίες, κλπ) δέχεται, εξυπηρετεί και ενημερώνει χιλιάδες αλλοδαπούς Επιβάτες – Επισκέπτες, αποτελεί κατ'ουσίαν την Κεντρική Πύλη Εισόδου στο Νησί μας για τον Τουρισμό των Κρουαζιερόπλοιων.
Ο χώρος διαμορφώνεται, φροντίζεται και στελεχώνεται με ευθύνη της Τουριστικής Επιτροπής (Τ.Ε.) του Δήμου, γεγονός, που επισημαίνεται με την ανάλογη σήμανση.
Η επιτυχής συνεργασία της Τ.Ε. με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) Ιονίων Νήσων (Προϊστάμενος, Δρ. Α. Κονιδάρης) είχε σαν αποτέλεσμα την τοποθέτηση 2 Info-kiosk τελευταίας τεχνολογίας, εξοπλισμένων με συγκεκριμένο πρόγραμμα πλοήγησης στην
Πόλη του Αργοστολίου και σε ολόκληρο το νησί, πλήρως υποστηριζόμενη εφαρμογή με σύστημα αφής.
Επιπροσθέτως :
- Οι Υπηρεσίες του Γραφείου Υποδοχής τιμήθηκαν με Ειδική Πλακέτα ,που προσφέρθηκε από το Riviera της Oceania Cruises σε εορταστική Τελετή στο Κρουαζιερόπλοιο.
- Επισκευάσθηκε το Μεγάλο φωτεινό Ρολόι.
- Έγινε, με την συμβολή των Εθελοντών, ο κηποτεχνικός εξωραϊσμός των ανθο-παρτεριών.
- Υποστηρίζεται το Γραφείο με 2 Η/Υ από το ΤΕΙ για τις ανάγκες πληροφόρησης των Επισκεπτών.
- Δημιουργήθηκε Αρχείο Εκδόσεων Τουριστικού Υλικού από όλες τις Δημοτικές Ενότητες.
- Τοποθετήθηκε γραμματοκιβώτιο.
- Φροντίζεται το Μνημείο Ρωσο-Κεφαλληνιακής Φιλίας.
- Υπάρχει διαρκής συνεργασία με την Α/Περιφέρεια Κεφαλονιάς για την υποστήριξη σε παροχή υλικού τουριστικής προβολής.
- Λειτούργησε, με την συνεργασία της ΚΕΔΗΚΕ, το ανοιχτό Αμφιθέατρο.
Με το δεδομένο, ότι επιζητείται πάντοτε η επισήμανση , από Φορέα ή Πολίτη, αδυναμιών, που είναι βέβαιο ότι βελτιώνει τις παρεχόμενες Τουριστικές Υπηρεσίες, υπενθυμίζουμε ότι τα κακόβουλα, ειρωνικά ή απαξιωτικά σχόλια , που αφελώς δημοσιεύονται, εκμηδενίζουν μία προσπάθεια, που η επιβεβαιωμένη με στοιχεία επιτυχία της προσφέρει μόνο όφελος στο Νησί και τους Κατοίκους του.
Ευάγγελος Κεκάτος
Α/Δήμαρχος Τουρισμού
Από το Γραφείο Τύπου
Το γραφείο υποδοχής