Γιώργος Τσιλιμιδός: «Οι στρατηγικοί στόχοι του Αργοστολίου στη νέα περίοδο»

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 10 Απριλίου 2019 10:41

Γιώργος Τσιλιμιδός: «Οι στρατηγικοί στόχοι του Αργοστολίου στη νέα περίοδο»

 

Ο Γιώργος Τσιλιμιδός, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Δημοτική Συμπολιτεία» του Θεόφιλου Μιχαλάτου,  με άρθρο του αναδεικνύει  τέσσερις μεγάλους στρατηγικούς στόχους της πόλης του Αργοστολίου.  

Οι τέσσερις μεγάλοι στρατηγικοί στόχοι στους οποίους πρέπει να σκύψει η νέα Δημοτική Αρχή για την πόλη του Αργοστολίου και για τους οποίους υπήρξε αδιαφορία από την απερχόμενη Δημοτική Αρχή του κ. Παρίση είναι:  

  1. ΛΑΣΣΗ

Είναι γνωστή η σημασία της τουριστικής περιοχής της Λάσσης για το Αργοστόλι και ολόκληρη την Κεφαλονιά. Όπως επίσης και η καθήλωση της τα τελευταία 30 χρόνια λόγω των εμπλοκών στην επιχειρούμενη πολεοδόμηση της. Η αξία της ύπαρξης αλλά και υλοποίησης σχεδίου αυτονόητη. Θα δημιουργηθούν οι κάθε είδους υποδομές, δρόμοι, πλατείες, ηλεκτροφωτισμός κ.α., που τόσο έχει ανάγκη για την αναβάθμιση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος της.

Επιπλέον θα υπάρξουν οι αναγκαίες ιδιωτικές επενδύσεις με νομιμότητα και σεβασμό στο περιβάλλον που τόσα χρόνια δεν γίνονται αφού είναι μπλοκαρισμένες λόγω της εκκρεμότητας του σχεδίου. 

 Με το νέο τροποποιημένο Π.Δ. που δημοσιεύθηκε σε Φ.Ε.Κ. το 2014 διευθετήθηκε το θέμα των  επαγγελματικών χρήσεων επί του κεντρικού δρόμου καθώς και τα ζητήματα ρεμάτων και δασικών εκκρεμοτήτων.

Η οριστική απεμπλοκή θα γίνει με την σύνταξη και κύρωση της πράξης εφαρμογής που είναι η μελέτη μέσω της οποίας θα καθοριστεί η ακριβής ρυμοτομία καθώς και η εισφορά σε γη και χρήμα των ιδιοκτητών.                                                                                                                                       

 Είναι δε και η απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσουν να γίνουν οι μελέτες των έργων υποδομής να διεκδικηθούν χρηματοδοτήσεις και να εκτελεσθούν τα αναγκαία έργα 

Επί πέντε χρόνια υπάρχει αδράνεια από την Δημοτική Αρχή για να προχωρήσει στην ανάθεση της πράξης εφαρμογής, το έχω επισημάνει σε δημοσιευμένο μη προεκλογικό άρθρο μου το 2014 «Η πολεοδόμηση της Λάσσης και αλαζονική οικειοποίηση της»

 

2.ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΟΕ.

 

Το Αργοστόλι πορεύθηκε τα τελευταία 35 χρόνια με οδηγό το ΓΠΣ και τις ΖΟΕ που αποτέλεσαν σημαντικό εργαλείο για την βιώσιμη ανάπτυξη του. Σήμερα επιβάλλεται η επικαιροποίηση τους γιατί η ανάπτυξη και η εξέλιξη προβάλλει νέες ανάγκες που πρέπει να ικανοποιηθούν.

Μέσω αυτής της διαδικασίας πρέπει να προβλεφθούν και να χωροθετηθούν:

Νέα επέκταση της πόλης αφού η υπάρχουσα έχει κορεσθεί.

Νέα επέκταση της ΒΙΠΕ.

Χώροι στάθμευσης στον ιστό της πόλης που σήμερα δεν προβλέπονται.

Χώροι στάθμευσης βαρέων οχημάτων.

Επανεξέταση των προβλέψεων και περιορισμών κάποιων ΖΟΕ, που είναι πασίδηλο πως δεν εξυπηρετούν χωρίς φυσικά να τραυματίζεται η περιβαλλοντική αειφορία.

Όλα αυτά τα θέματα ούτε ως νύξη δεν υπήρχαν στην ατζέντα της Δημοτικής Αρχής Παρίση.

 

3.ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ. 

 

Αξιοποίηση της συνταχθείσας οριστικής μελέτης από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις για το νέο Λιμάνι Αργοστολίου απέναντι από το σημερινό στις πρώην εγκαταστάσεις της ΔΕΗ.

Η νέα δημοτική αρχή σε συνεργασία με το λιμενικό ταμείο του οποίου είναι αρμοδιότητα οφείλει να εντάξει το έργο σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ώστε να υλοποιηθεί.                      Το οποίο συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνεται και στο εγκεκριμένο master plan του λιμανιού, σε αντίθεση με προεκλογικές φωτοβολίδες της σημερινής δημοτικής αρχής όπως η εγκατάσταση ελλιμενισμού mega yachts που δεν προβλέπονται.      

Ένα έργο που θα απεμπλέξει την επιβάρυνση της πόλης από την χρήση των σημερινών λιμενικών εγκαταστάσεων και θα αποδώσει ένα μεγάλο μέρος του παραλιακού μετώπου για άλλες δράσεις, όπως ο ελλιμενισμός mega yachts.  Είναι δε προϋπόθεση για την διευθέτηση των χρήσεων στο λιμάνι που σήμερα συμπλέκονται τουριστικές εμπορευματικές και επιβατικές.

 

4.ΝΟΤΙΟΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ

 

Ο νότιος κλάδος του περιφερειακού ΒΙΠΕ – πρώτος κόμβος  Κρανιάς, ενώ είχε δρομολογηθεί μελετητικά, σήμερα μετά από εννιά χρόνια δεν παρουσιάζει καμία εξέλιξη.

Η χρησιμότητα είναι προφανής και η αδράνεια της Δημοτικής Αρχής χαρακτηριστική.

Ο Βόρειος κλάδος του περιφερειακού που προβλέπεται στο ΓΠΣ δεν έχει τύχη της προσοχής που έπρεπε από όλους μας, πλην μιας προμελέτης επί Α. Καλαφάτη. Το εύρος του εκτείνεται από το Φαραώ έως το Ορφανοτροφείο περιμετρικά του σχεδίου της πόλης.

Η πλήρης υλοποίηση ενός πλήρους περιφερειακού είναι αδήριτη ανάγκη με τις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης. 

Οι συγκεκριμένοι στρατηγικοί στόχοι επειδή είναι ζωτικοί για το μέλλον της πόλης αλλά ταυτόχρονα απαιτούν και πολύπλοκες διαδικασίες πρέπει να τεθούν επί τάπητος την επαύριον των εκλογών και εμείς η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ δεσμευόμαστε για αυτό.  

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΛΙΜΙΔΟΣ

ΥΓ: Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα έργα που είναι αναγκαία και θα περιγράφονται στο πρόγραμμα μας.

 




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250