Ερμιόνη Φαρακλού: Γνωρίστε την Κεφαλονίτισσα που αρίστευσε στις Πανελλήνιες! 19.080 μόρια και βαθμολογίες που… ζαλίζουν!
Συνέντευξη στο Inkefalonia.gr
Συνέντευξη στον Γιώργο Χαλαβαζή
19.080 μόρια και βαθμολογίες που … ζαλίζουν για την Ερμιόνη Φαρακλού. Την Κεφαλονίτισσα που συγκέντρωσε τα περισσότερα μόρια και αρίστευσε στις Πανελλήνιες 2022 στην Κεφαλονιά.
Οσο για τις βαθμολογίες της; Στα Μαθηματικά συγκέντρωσε βαθμολογία 19,2 στην Χημεία 19,6 στην Φυσική 19,8 και στην Έκθεση 17,7!
Δικαίως χαίρεται για την επιτυχία της και μαζί της χαιρόμαστε και εμείς.
Η Ερμιόνη Φαρακλού ζει και μεγάλωσε στο Ληξούρι και είναι κόρη του Δημοτικού Συμβούλου Ληξουρίου και εκπαιδευτικού Βαγγέλη Φαρακλού και της Κατερίνας Ελευθεράτου.
Τελείωσε το 1ο ΓΕΛ Ληξουρίου και από εκεί της ανοίγονται οι πόρτες για μια επιτυχημένη πορεία στο Πανεπιστήμιο που η ίδια θα επιλέξει!
Η Ερμιόνη, μας ανοίγει την καρδιά της και μας μιλάει για την περίοδο της προετοιμασίας της, τα όνειρα και τους στόχους της.
«Η αλήθεια είναι πως ήδη από το καλοκαίρι είχα αρκετό άγχος και δεν ήμουν ιδιαίτερα αισιόδοξη για την επιτυχία μου στις Πανελλήνιες. Θεωρούσα, όμως, πως με την προσπάθεια που έκανα θα μπορούσα να γράψω όντως πολύ καλά που ήταν και ο στόχος μου, γεγονός που συχνά με άγχωνε περισσότερο. Η επιτυχία μου στις ενδοσχολικές εξετάσεις, μια εβδομάδα πριν τις πανελλήνιες, με γέμισε αρκετή αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα των πανελλαδικών πίστευα ότι τα έχω πάει σχετικά καλά αλλά γενικά δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα/ αυτούς τους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα» μας αναφέρει με ταπεινότητα και ακολούθως εστιάζει στην προετοιμασία της για της Πανελλήνιες: «Η προετοιμασία μου για τις πανελλήνιες ξεκίνησε βασικά τον περασμένο Ιούνιο. Διάβαζα κυρίως μεσημέρι και βράδυ, διότι το απόγευμα είχα μαθήματα. Προτιμούσα να διαβάζω τις βραδινές ώρες, ακούγοντας μερικές φορές μουσική, η οποία με βοηθούσε να συγκεντρωθώ και έκανε το διάβασμα ακόμα πιο ευχάριστο. Τις καθημερινές διάβαζα περίπου 6,5 ώρες και το σαββατοκύριακο περίπου 8 ώρες, χωρίς όμως αυστηρό πρόγραμμα. Έτσι πολλές φορές, ειδικά προς το τέλος διάβαζα λιγότερο (γύρω στις 4 ώρες), ενώ άλλες περισσότερο. Δεν είχα αυστηρό πρόγραμμα απλά προσπαθούσα να τελειώσω από τις προηγούμενες μέρες ότι ασκήσεις είχα για την επόμενη. Όσες ώρες όμως και να διάβαζα πάντα ένιωθα ότι θα μπορούσα περισσότερο και ότι δεν είναι αρκετό».
- Στερήθηκες κάτι που αγαπάς πολύ για να πετύχεις τον σκοπό σου;
«Λόγω των πανελληνίων ήξερα πως θα έπρεπε να περιορίσω και να σταματήσω τις εξωσχολικές μου δραστηριότητες, δηλαδή τον χορό και τον στίβο. Στην αρχή είχα στενοχωρηθεί, καθώς στην πρώτη λυκείου είχα αφοσιωθεί σε αυτές, αλλά εξαιτίας της πανδημίας, υποχρεώθηκα στη Δευτέρα λυκείου να τα σταματήσω και τα δύο. Έτσι, στη συνέχεια μου ήταν ευκολότερο να μην τις συνεχίσω και αυτή τη χρονιά».
- Πώς ήταν η περίοδος της πανδημίας ως μαθήτρια που προετοιμάζεται για τις Πανελλήνιες;
«Γενικότερα, εμένα η πανδημία μπορώ να πω πως με βοήθησε στην προετοιμασία για τις πανελλήνιες. Αναμφίβολα δεν ήταν θετικό το ότι τα σχολεία ήταν κλειστά, καθώς δεν εξοικειωθήκαμε με διαγωνίσματα και εξετάσεις, κάτι που μου δημιουργούσε περισσότερο άγχος. Ωστόσο, με τον εγκλεισμό και την τηλεκπαίδευση αφιέρωσα περισσότερο χρόνο στο διάβασμα και αφοσιώθηκα στον στόχο μου. Με τον τρόπο αυτό, άρχισα την Τρίτη λυκείου χωρίς κενά και με όρεξη να διαβάσω».
- Οι γονείς σου επηρέασαν το διάβασμά σου ή τον τρόπο που προετοιμάστηκες και πόσο σε στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια;
«Η οικογένειά μου δεν επηρέασε το διάβασμά μου με κάποιον τρόπο, διάβαζα όσο μπορούσα και όσο πίστευα ότι χρειαζόταν για να τελειώσω το κάθε μάθημα. Η βοήθειά τους ήταν κυρίως ψυχολογική, δεν επενέβαιναν στον τρόπο διαβάσματός μου, ήταν συνεχώς στο πλάι μου και με υποστήριζαν με διακριτικό τρόπο».
- Ποιοι ήταν οι άνθρωποι που σε στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια και ποιους θέλεις να ευχαριστήσεις;
«Στην προσπάθεια αυτή με στήριξε πολύ η οικογένειά μου. Ειδικά η αδελφή μου, η Σοφία, έχοντας περάσει ήδη τη διαδικασία των πανελληνίων και παρά την απόσταση, μου μιλούσε με λογική και ηρεμία, με συμβούλευε, με καθησύχαζε όποτε την είχα ανάγκη (ότι ώρα και αν ήταν),πίστευε πολύ στις δυνατότητές μου και με υποστήριζε καθημερινά και σε κάθε μου επιλογή. Επίσης, με στήριζαν όλοι μου οι φίλοι, αν και έδιναν τον δικό τους αγώνα, οι καθηγητές μου, που πίστευαν σε εμένα πιο πολύ από ότι πίστευα εγώ στον εαυτό μου, ενώ ακόμη και άτομα που δεν έχουμε στενή σχέση εξέφραζαν τη συμπαράστασή τους».
- Πώς βλέπεις το μέλλον από εδώ και πέρα;
«Τώρα σκέφτομαι πως το μέλλον, αν και απαιτητικό και με τις όποιες δυσκολίες του, θα είναι ωραίο, γεμάτο νέες εμπειρίες …και ανυπομονώ να ξεκινήσουν τα φοιτητικά μου χρόνια».
- Ποια είναι η κατεύθυνση που θα τραβήξεις όσον αφορά την επιστήμη που θα ακολουθήσεις και αν υπάρχει κάποια σχολή που ονειρεύεσαι αν μπεις;
«Ειδικότερα με ενδιαφέρουν δύο σχολές . Σε όποια και να περάσω ανυπομονώ να εμβαθύνω στα μαθήματα που μου αρέσουν».
- Ποιο είναι το «δώρο» που θα κάνεις ή έκανες στον εαυτό σου μετά από το αποτέλεσμα των Πανελληνίων;
«Το “δώρο” που θα κάνω στον εαυτό μου τώρα είναι να ξεκουραστώ, να κάνω διακοπές».
Πραγματικά χαιρόμαστε να ακούμε νέα παιδιά να μιλάνε για τους στόχους τους και να τα βλέπουμε να προοδεύουν. Ειδικά με την ωριμότητα που παρά το νεαρό της ηλικίας της αντιμετωπίζει τα πράγματα η Ερμιόνη Φαρακλού.
Συγχαρητήρια και πάλι και πάντα επιτυχίες!
Απαγορευεται η αναδημοσίευση χωρίς την άδεια του INKEFALONIA.GR