Αμάλθεια: Άνοιξαν οι αιτήσεις στο vouchers.gov.gr για την ενίσχυση κτηνοτρόφων

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 17 Μαΐου 2023 13:02

Αμάλθεια: Άνοιξαν οι αιτήσεις στο vouchers.gov.gr για την ενίσχυση κτηνοτρόφων

Σε λειτουργία τέθηκε η εφαρμογή για την υποβολή αιτήσεων στο vouchers.gov.gr για το πρόγραμμα ενίσχυσης νησιωτών κτηνοτρόφων «Αμάλθεια».

Δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι οι κατ’ επάγγελμα κτηνοτρόφοι που διαθέτουν αιγοπρόβατα και έχουν έδρα, α) στις αμιγώς νησιωτικές περιφέρειες της χώρας, δηλαδή Κρήτη, Ιόνιο, συμπεριλαμβανομένης της Λευκάδας, Βόρειο Αιγαίο, Νότιο Αιγαίο, β) στις περιφέρειες με νησιωτικά συμπλέγματα ή μεμονωμένα νησιά, με εξαίρεση καθώς την Εύβοια και την Ελαφόνησο Λακωνίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμoύ Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), όπως αυτά ίσχυαν την 31.12.2021.

Πότε υποβάλλονται οι αιτήσεις για το Αμάλθεια;

Οι αιτήσεις υποβάλλονται από την 17.05.2023 έως και την 17.07.2023.

Πώς υποβάλλονται οι αιτήσεις;

Το Αμάλθεια υλοποιείται με πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία και οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας vouchers.gov.gr. Για την υποβολή της αίτησης κάθε πολίτης χρειάζεται να είναι πιστοποιημένος χρήστης του Taxisnet.

Είμαι κατ' επάγγελμα κτηνοτρόφος αλλά το σύστημα εμφανίζει ότι δεν είμαι δικαιούχος της δράσης Αμάλθεια, τι μπορώ να κάνω;

Δικαιούχοι της δράσης Αμάλθεια σύμφωνα με την ΚΥΑ 2381/Β/27.04.2023 είναι οι κατά κύριο επάγγελμα κτηνοτρόφοι με ζωικό κεφάλαιο τα αιγοπρόβατα που έχουν έδρα τις νησιωτικές περιοχές και την Κρήτη, σύμφωνα με τα ισχύοντα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ την 31/12/2021.

Εφόσον ο δικαιούχος θεωρεί ότι πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις και παρόλα αυτά εμφανίζεται ως μη δικαιούχος, θα πρέπει να απευθυνθεί στον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Σε ποιο ύψος ανέρχεται η οικονομική ενίσχυση μέσω Αμάλθεια;

Η οικονομική ενίσχυση μέσω του Αμάλθεια προσδιορίζεται με βάση την έδρα και τον αριθμό των αιγοπροβάτων που διαθέτει ο κτηνοτρόφος σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες:

PINAKES.png

Έχω τη δυνατότητα να ακυρώσω/μεταβάλω την αίτησή μου;

Υπάρχει δυνατότητα διαγραφής και επανυποβολής της αίτησης για όσο χρονικό διάστημα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων. Η αίτηση δεν δύναται να τροποποιηθεί καθότι τα στοιχεία αντλούνται αυτόματα από την ΑΑΔΕ και τον ΟΠΕΚΕΠΕ και εμφανίζονται προσυμπληρωμένα και χωρίς δικαίωμα επεξεργασίας από τον αιτούντα.

Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησής μου;

Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της, η αίτηση εμφαίνεται στην πλατφόρμα ως «Υποβληθείσα». Κατόπιν της διενέργειας των πληρωμών αποστέλλεται μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου που τον ενημερώνει είτε για την έγκριση της αίτησής του και το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης, είτε για την απόρριψή της.

Διαφωνώ με τα προσυμπληρωμένα στοιχεία της αίτησής μου (αριθμό ζωικού κεφαλαίου, έδρα, ή λογαριασμό συνεργασίας με τον ΟΠΕΚΕΠΕ (IBAN)), τι μπορώ να κάνω;

Για οποιαδήποτε διαφωνία με τα παραπάνω στοιχεία ο δικαιούχος απευθύνεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Πώς πραγματοποιείται η καταβολή της ενίσχυσης;

Η καταβολή της ενίσχυσης πραγματοποιείται στο λογαριασμό συνεργασίας του δικαιούχου με τον ΟΠΕΚΕΠΕ (IBAN), όπως αυτός έχει δηλωθεί από τον δικαιούχο στην εν λόγω υπηρεσία.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7829.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:00.