Το Netflix αρχίζει να καταργεί σταδιακά το φθηνότερο πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις
Το Netflix υλοποιεί το σχέδιό του να καταργήσει σταδιακά τη φθηνότερη βαθμίδα χωρίς διαφημίσεις για τους υφιστάμενους συνδρομητές, σε όσες χώρες αυτή είναι διαθέσιμη.
Όπως εντοπίστηκε σε πολυάριθμες δημοσιεύσεις στο Reddit, το Netflix ζητά τώρα από ορισμένους χρήστες του βασικού προγράμματος να επιλέξουν ένα νέο πρόγραμμα για να παραμείνουν συνδρομητές στο Netflix.
Ένας χρήστης του Reddit έλαβε μια ειδοποίηση στην εφαρμογή του Netflix, η οποία έλεγε: "Η τελευταία μέρα για να παρακολουθήσετε Netflix είναι η 13η Ιουλίου. Επιλέξτε ένα νέο πρόγραμμα για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε". Οι συνδρομητές που πληρώνουν 9,99 δολάρια/μήνα για το βασικό πρόγραμμα θα πρέπει να επιλέξουν είτε το πρόγραμμα με υποστήριξη διαφημίσεων αξίας 6,99 δολαρίων, είτε το πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις αξίας 15,49 δολαρίων, είτε το πρόγραμμα 4Κ premium χωρίς διαφημίσεις αξίας 22,99 δολαρίων.
Κρίνοντας από τις αναρτήσεις στο Reddit, φαίνεται ότι οι περισσότεροι χρήστες που λαμβάνουν το σχετικό μήνυμα βρίσκονται στον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που συμβαδίζει με το σχέδιο του Netflix να καταργήσει σταδιακά τη βασική βαθμίδα, Υπενθυμίζουμε ότι τον Ιανουάριο, το Netflix ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τη βαθμίδα για τους υπάρχοντες συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ξεκινώντας από τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η σελίδα τιμολόγησης της υπηρεσίας τόσο στον Καναδά όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι το "Το βασικό πλάνο έχει πλέον αποσυρθεί " και ότι "μπορείτε να αλλάξετε το πρόγραμμά σας ανά πάσα στιγμή".
Πέρυσι, το Netflix απέσυρε τη βασική βαθμίδα από τις διαθέσιμες συνδρομητικές επιλογές για νέα ή μέλη που επέστρεφαν στην υπηρεσία από τις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. Για την ώρα το Netflix δεν έχει δηλώσει πότε θα αρχίσει να καταργεί σταδιακά το βασικό πρόγραμμα για τους υφιστάμενους συνδρομητές στις ΗΠΑ. Όπως και άλλες video streaming υπηρεσίες, το Netflix συνεχίζει να ωθεί τους χρήστες προς το διαφημιστικά υποστηριζόμενο πρόγραμμά του, το οποίο, από τον Μάιο έχει περισσότερεους από 40 εκατομμύρια χρήστες.
insomnnia.gr