Μάθε τι χρωστάς στο δημόσιο μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2019 10:01

Μάθε τι χρωστάς στο δημόσιο μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό

Πρόταση της ελληνικής Digital Consulting REBORRN η εφαρμογή (app) για πρόσβαση σε στοιχεία όπως οι μη φορολογητέες δαπάνες, τα δηλωμένα εισοδήματα προηγούμενων ετών και οι οικονομικές οφειλές προς όλους τους φορείς του δημοσίου

 Η κοινή λογική έκανε την επανάσταση μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας για κινητά τύπου smartphone:  Μπορεί μια εφαρμογή να αποδείξει ότι η καινοτομία είναι ο μεγαλύτερος σύμμαχος της λογικής σε μια παράλογη εποχή; Υπάρχει μια ομάδα ταλαντούχων οραματιστών της τεχνολογίας που πιστεύει ότι μπορεί.

Η εταιρεία Digital Consulting REBORRN δημιούργησε την ιδέα μιας εφαρμογής μέσα από την οποία κάθε πολίτης θα έχει άμεση και εύκολη πρόσβαση σε στοιχεία όπως οι μη φορολογητέες δαπάνες, τα δηλωμένα εισοδήματα προηγούμενων ετών καθώς, και οι οικονομικές οφειλές προς όλους τους φορείς του δημοσίου.

 

Οι δημιουργοί προτείνουν την σταδιακή συγκέντρωση όλων μας των δεδομένων, από τις διαφορετικές υπηρεσίες του κράτους, σε ένα εύχρηστο περιβάλλον μιας εφαρμογής για κινητά, tablets και προσωπικούς υπολογιστές. Μέσα από αυτήν ο κάθε πολίτης θα έχει πρόσβαση σε όλα του τα πιστοποιητικά, από το πιστοποιητικό γέννησης και την ληξιαρχική πράξη γάμου, μέχρι την κατάσταση ενσήμων του.

Πέραν της διαφανούς και φιλικής πρόσβασης στην πληροφορία, η ομάδα προτείνει και την απλούστευση των συναλλαγών μας με τις δημόσιες υπηρεσίες. Το σχετικό δείχνει πώς, μέσα από τη χρήση τεχνολογιών blockchain, μπορούμε να απλοποιήσουμε διαδικασίες όπως η εξουσιοδότηση ενός φυσικού προσώπου μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο από ώρες σε λίγα λεπτά.
 
Η Τεχνολογία που ενσωματώνει τους πάντες
Τέτοιου τύπου λύσεις θα μπορούσαν να απευθύνονται και σε αυτούς που έχουν μειωμένη εξοικείωση με την τεχνολογία καθώς όλες οι παραπάνω λειτουργίες μπορούν να γίνουν προσβάσιμες μέσα από φωνητικές εντολές και τη χρήση τεχνολογιών αναγνώρισης φωνής. Ακόμα. για την εξυπηρέτηση ερωτημάτων πολιτών, προτείνουν, αντί της φυσικής παρουσίας σε κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών, υιοθέτηση φιλικών conversationalinterfaces, με τον συνδυασμό συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπων, καθώς και λειτουργιών videoconferencing για την επίλυση περίπλοκων ζητημάτων.

Η ομάδα δεν ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε τον τροχό, καθώς οι λύσεις που προτείνει είναι ευρέως διαθέσιμες εδώ και χρόνια, τα δεδομένα που χρησιμοποιούν είναι διαθέσιμα από διαφορετικούς φορείς του δημοσίου, ενώ κάποιες από τις παραπάνω λειτουργικότητες έχουν ήδη υλοποιηθεί σε χώρες του εξωτερικού όπως την Εσθονία, το Ηνωμένο βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το μόνο που μένει και χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση και κυρίως αυτοί που θα κάνουν την επανάσταση της λογικής πράξη.
 




336 X 280

00 inkefalonia general ad 300X250