Το 96% των iOS 14.5 χρηστών αφήνουν το app tracking απενεργοποιημένο
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Flurry, μόλις το 4% των χρηστών ενεργοποίησαν το tracking εφαρμογών
Ενδιαφέρον στοιχεία μας παρέχει μια γρήγορη ματιά σε μια ανάλυση που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, καθώς τα στατιστικά της Apple όσον αφορά την παρακολούθηση εφαμρμογών, αποκαλύπτουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό iPhone χρηστών έχουν απενεργοποιημένη την παρακολούθηση από την αρχική τους προσθήκη στο iOS 14.5.
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της εταρείας αναλύσεων Flurry, μόλις το 4% των iPhone χρηστών στη Β. Αμερική έχει επιλέξει να επιτρέπει την παρακολούθηση εφαρμογών μετά από ενημέρωση της συσκευής σε iOS 14.5. Τα δεδομένα βασίζονται σε δείγμα 2,5 εκατομμυρίων ημερήσιων ενεργών χρηστών.
Σε παγκόσμια κλίμακα, το ποσοστό χρηστών που ενεργοποίησε την παρακολούθηση ανεβαίνει στο 12% βάση δείγματος 5,3 εκατομμυρίων χρηστών.
Με την κυκλοφορία του iOS 14.5, οι εφαρμογές πρέπει να ζητήσουν άδεια από τον χρήστη πριν αποκτήσουν πρόσβαση στα στοιχεία της συσκευής, με σκοπό να παρέχουν προσωποποιημένες διαφημίσεις αναλόγως τις συνήθειες και το ιστορικό του χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να ενεργοποιήσουν ή να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση εφαρμογών. Η Apple έχει απενεργοποιημένη την παρακολούθηση ως προεπιλογή.
Από τη διάθεση της ενημέρωσης, τα δεδομένα της Flurry δείχνουν μια σταθερή άρνηση παρακολούθησης, με τα ποσοστά χρηστών που ενεργοποιούν τη παρακολούθηση να κυμένονται στα 11-13% παγκοσμίως και 2-5% στη Β. Αμερική. Οι δυσκολίες προσωποποιημένων διαφημίσεων στην αγορά θα γίνουν όλο και πιο έντονες αν βασιστούμε στα αποτελέσματα των δύο πρώτων εβδομάδων.
Τέλος, το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει τις προσπάθειες να πείσει τους iPhone χρήστες να ενεργοποιήσουν την παρακολούθηση μετά την 14.5 ενημέρωση, λέγοντας πως "πρέπει να την ενεργοποιήσουν" αν θέλουν το Facebook να παραμείνει μια δωρεάν υπηρεσία μαζί με το Instagram.