Μ. Βεργωτή: ''Το Ασημένιο βραβείο στα φετινά «Tourism Awards» ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμάς! Αξιολογούνται οι δράσεις και αναλόγως επιβραβεύονται!''

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024 16:12

Μ. Βεργωτή: ''Το Ασημένιο βραβείο στα φετινά «Tourism Awards» ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμάς! Αξιολογούνται οι δράσεις και αναλόγως επιβραβεύονται!''

Συνέντευξη στον Inkefalonia 89,2 

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με την Δημοσιογράφο Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Μαρίνα Βεργωτή, για το Ασημένιο βραβείο στα φετινά «Tourism Awards» που κατέκτησαν ο Δήμος Αργοστολίου και το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου στην ενότητα Sustainability, στην κατηγορία Προγράμματα Εκπαίδευσης & Εξειδίκευσης, Online Training Programs, Σύνδεση Εκπαίδευσης & Αγορά οι "Πρακτικοί Οδηγοί Βιώσιμης Ανάπτυξης για Τουριστικές επιχειρήσεις με εφαρμογή αρχών Behavioral Economics.

«Δεν το περιμέναμε, ήταν πραγματικά μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, είχαμε δηλώσει συμμετοχή στην ενότητα που πιστεύαμε ότι τα εγχειρίδια αυτά που φτιαχτήκανε σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο- το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας-, ήταν στην κατάλληλη κατηγορία και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, γιατί είναι αλήθεια ότι δεν περιμέναμε να πάρουμε το βραβείο» ανέφερε η κ. Βεργωτή και πρόσθεσε:

«Τα «Tourism Awards» είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ , είναι μία διοργάνωση που γίνεται αρκετά χρόνια (11) και έχει πολύ ενδιαφέρουσες κατηγορίες για αναγνώριση δράσεων και πρακτικών που γίνονται πάνω στον χώρο του τουρισμού. Αξιολογούνται οι δράσεις και αναλόγως επιβραβεύονται με χάλκινο, ασημένιο και οι ιδιαίτερα εξαιρετικές σε κάποιες ενότητες με πλατινένιο. Υπάρχουν και κάποια τιμητικά βραβεία για δράσεις και προσπάθειες που έχουν γίνει στον χώρο του τουρισμού με χρόνια προσφορά».

Για αυτή καθ αυτή την εκδήλωση που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens την Δευτέρα 15 Απριλίου, η κ. Βεργωτή ανέφερε : «Συμμετέχουν από όλη την Ελλάδα, είναι μια εκδήλωση που έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό από όλους τους κλάδους και είναι πολύ ωραίο σε μια τόσο γεμάτη αίθουσα να ακούγεται ο Δήμος Αργοστολίου, η Κεφαλονιά, ότι έγινε μια συνεργασία με το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ήταν μία πολύ ωραία βραδιά και ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι που μπορέσαμε να παρευρεθούμε, να παραλάβουμε το βραβείο μας και ελπίζω και σε άλλες αναγνωρίσεις στο μέλλον για το νησί μας και για τις προσπάθειες που κάνουμε όλοι μαζί. Ήταν καθαρό εορταστικό το κλίμα και βράβευσης, δεν έγιναν αναφορές σε κατευθύνσεις σχετικά με τον τουρισμό. Σίγουρα αυτό που ανέφερε και η πρόεδρος της επιτροπής, είναι ότι στρέφονται ποιο πολύ στην Ελληνικότητα του κάθε προορισμού και πως μπορεί να συνδεθεί με την βιωσιμότητα. Σίγουρα τα επόμενα χρόνια θα βλέπουμε ποιο πολλές αναγνωρίσεις-δικιά μου εκτίμηση- σε δράσεις που θα προσπαθούν να αναδείξουν την προσωπικότητα του κάθε προορισμού ,που θα την συνδέουν με βιώσιμες δράσεις και θα πάνε σε άλλο επίπεδο όλο το brand του προορισμού».

Συμπλήρωσε δε ότι υπάρχουν και άλλες ενότητες που μπορεί να εφαρμόσει η τουριστική πολιτική του Δήμου Αργοστολίου , αλλά και ότι και οι ιδιώτες μπορούν να μπούν στην διαδικασία των «Tourism Awards».

Για την στροφή που διαφαίνεται προς τον επιλεκτικό χαρακτήρα του τουρισμού και την εναρμόνιση των δράσεων της Επιτροπής Τουρισμού προς αυτή την κατεύθυνση σημείωσε: « Προσπαθούμε και εστιάζουμε πολύ στον outdoor χαρακτήρα του νησιού, σε γαστρονομικές εκδηλώσεις όπως είχαμε αναφερθεί πολύ και στο παρελθόν, στον οινοτουρισμό, για τα τοπικά προιόντα τώρα είμαστε σε διαβούλευση για να οργανώσουμε ένα γαστρονομικό φεστιβάλ για να αναδείξουμε τοπικά προιόντα, ακόμα και συνταγές που θα μπορούν να γνωρίσουν οι επισκέπτες αλλά και που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και οι ίδιοι οι Κεφαλονίτες για να αναδείξουν τον ξεχωριστό του7ς χαρακτήρα σε σχέση με άλλα μέρη της Ελλάδας. Στις outdoor δραστηριότητες που είναι σε συνδυασμό με την φύση μας , έχουμε και το Γεωπάρκο Κεφαλονιάς και Ιθάκης που είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα αναγνωρισμένο και από την UNESKO σε συνδυασμό και με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Προσπαθούμε όλα αυτά να τα επικοινωνήσουμε και να αναδείξουμε με έναν ποιοτικό τρόπο, με πεζοπορικές διαδρομές και εκεί εστιάζουμε και όχι στον μαζικό τουρισμό. Δουλεύουμε με σχεδιασμό, με στρατηγική, λέμε θα κάνουμε αυτές τις δράσεις για να πετύχουμε αυτούς τους στόχους, κάποιες δράσεις πετυχαίνουν και πάνε καλά, κάποιες δεν βγάζουν το αποτέλεσμα που θα επιθυμούσαμε, διορθώνουμε και προχωρούμε.

Οι δράσεις μας πάνε καλά και το θετικό είναι ότι γίνονται πάντα σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς , τους τοπικούς πράκτορες με συλλόγους κλπ, οπότε αφουγκραζόμαστε την τοπική κοινωνία και τι μπορεί ο προορισμός μας να προσφέρει και στοχεύουμε να αναδείξουμε με τον καλύτερο τρόπο τον χαρακτήρα που έχει η Κεφαλονιά και να προσελκύσουμε και τους σωστούς επισκέπτες που θα εκτιμήσουν την Κεφαλονιά γι αυτό που θα τους προσφέρει. Η Κεφαλονιά είναι για συγκεκριμένο κοινό και γι αυτό τον λόγο έχουμε και τόσο πολύ επαναλαμβανόμενο κοινό που έρχεται ξανά και ξανά και ακούμε και τους ίδιους τους επισκέπτες τι λένε και τι θέλουν να δούν στον προορισμό. Οι Άγγλοι είναι οι πλέον επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες και το πρώτο που σου λένε είναι – «μην μας χαλάσετε το νησί»-, δηλαδή το θεωρούνε και δικό τους και πλέον επιλέγουν να έρχονται τις περισσότερες φορές Μάιο για να έχουν περισσότερο δικό τους χώρο. Έχουν και μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση προς την φύση και θέλουν να βλέπουν ότι το νησί διατηρείται σε ένα καλό επίπεδο και αυτό το έχουμε πετύχει και θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε αυτήν την καλή εικόνα προς τα έξω».

Όσον αφορά την στρατηγική που ακολουθείται τοπικά για το «πιάσιμο» των στόχων του προορισμού, η κ Βεργωτή ενημέρωσε ότι υπάρχει ακόμα δρόμος για να διανύσουν και τα αποτελέσματα θα φανούν σίγουρα το 2025 και το 2026. Τίθενται οι βάσεις για την δημιουργία σωστών συνθηκών για να υπάρχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Όσον αφορά τα μονοπάτια της Κεφαλονιάς , ενημέρωσε ότι είναι σε εκκρεμότητα ο σχεδιασμός τους λόγω του ότι στο ταμείο χρηματοδότησης που έχουν κατατεθεί οι φάκελοι είναι ακόμα υπό έλεγχο.

Κατά τα άλλα, η άμβλυνση της τουριστικής περιόδου παραμένει στόχος , όπως και η αύξηση των τουριστών τους μήνες Απρίλιο και Οκτώβριο, κάτι που θέλει ακόμα πολύ δουλειά και έχει άμεση σχέση και με τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Τέλος, για τους προσεχείς μήνες η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου , τέλη Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα η δράση "Stay Active Kefalonia" για την ανάδειξη του outdoor χαρακτήρα του νησιού με διάφορες δράσεις με την συνεργασία και των τριών Δήμων και τοπικών φορέων. Το γαστρονομικό φεστιβάλ αρχές με μέσα Ιουνίου και άλλες δράσεις κατά την διάρκεια του καλοκαιριού με δημοσιογράφους που έρχονται από διάφορες αγορές για την προβολή της Κεφαλονιάς. Στο σύνολο τους τα όσα προγραμματίζονται θα ανακοινωθούν την ανάλογη ώρα.

Κλείνοντας η Βεργωτή σημείωσε ότι η Τουριστική Επιτροπή είναι ανοιχτή σε συνέργειες και συνδράσεις και μεγάλη χαρά οι προτάσεις που μπορεί να έχει κάποιος σύλλογος η τοπικός φορέας θα στηριχθούν.

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης

{https://soundcloud.com/user-46829938/inkefalonia-892-18-4-2024?si=07a721b11ea74998b433b393a6b3fe2c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}

     




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250