«Η Ελλάδα παραμένει από τους σημαντικότερους προορισμούς της TUI παγκοσμίως»

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014 13:38

«Η Ελλάδα παραμένει από τους σημαντικότερους προορισμούς της TUI παγκοσμίως»

Περίπου 2 εκατομμύρια τουρίστες θα διακινήσει φέτος στην Ελλάδα η TUI Ελλάς από όλο το δίκτυό της στις ευρωπαϊκές αγορές, σύμφωνα με την εικόνα των κρατήσεων που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Εάν η εκτίμηση επιβεβαιωθεί, η θυγατρική της TUI στη χώρα μας θα καταγράψει αύξηση αφίξεων της τάξης του 10%, με τη γερμανική αγορά να πρωτοστατεί σε διψήφια ποσοστά αύξησης και να ακολουθούν η Αγγλία, το Βέλγιο, η Αυστρία, η Ολλανδία και οι Σκανδιναβικές χώρες, ενώ αυξητική τάση διαπιστώνεται και σε νέα προϊόντα, που προωθεί ο οργανισμός, όπως ο συνεδριακός τουρισμός, το yachting, οι κρουαζιέρα, κ.ά.

Τα παραπάνω υπογραμμίζει σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Ελλάς Μιχάλης Μαυρόπουλος, ο οποίος επισημαίνει ότι η συνάντηση του διευθύνοντος συμβούλου της TUI Travel PLC Peter Long με τον Ελληνα πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά τον περασμένο Οκτώβριο ήταν καθοριστική για την αναβάθμιση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, στην «ατζέντα» της TUI.

Λέει χαρακτηριστικά:

«Στην TUI Ελλάς, η εικόνα των κρατήσεων που έχουμε στην διάθεση μας, τουλάχιστον στην παρούσα στιγμή, μας επιτρέπει να διατηρούμε την αισιοδοξία μας για την πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου και την πρόβλεψη για αύξηση κατά περίπου 10%, φθάνοντας ή και ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια επισκέπτες. Αυτό επιβεβαιώνει τις εντατικές προσπάθειες που κάνουμε για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού, κάτι για το οποίο, υπενθυμίζω, είχε δεσμευτεί και ο κ. Peter Long, o διευθύνων σύμβουλος της TUI Travel PLC, κατά τη συνάντηση του με τον κ. πρωθυπουργό τον περασμένο Οκτώβριο στην Αθήνα. Αυτή η συνάντηση πιστοποίησε ότι η Ελλάδα ήταν και παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς της TUI παγκοσμίως και επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο το κοινό όραμα και την μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης που διατηρεί ο όμιλος μας με την Ελλάδα».

Όσον αφορά στην πορεία των επιμέρους αγορών, πολύ θετικά είναι τα μηνύματα από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος TUI, κυρίως από την Αγγλία, το Βέλγιο, την Αυστρία, την Ολλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες.

Η αγορά, όμως,  που θα πρωταγωνιστήσει φέτος με διψήφια ποσοστά αύξησης κρατήσεων είναι η Γερμανία. Ο κ. Μαυρόπουλος, αφού υπογραμμίζει τη σημασία της γερμανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, διαχρονικά, τονίζει ότι στην εντυπωσιακή επιστροφή των Γερμανών επισκεπτών στη χώρα μας, η TUΙ διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο. «Εργαστήκαμε σκληρά για την αντιστροφή του αρνητικού για τη χώρα μας κλίματος που επικρατούσε το 2012 στη Γερμανία, στηρίξαμε τον ελληνικό τουρισμό με επικοινωνιακές εκστρατείες στο γερμανικό τύπο, συνεχίσαμε να προβάλλουμε την Ελλάδα ως μια ασφαλής και φιλόξενη χώρα. Αναβαθμίσαμε τις υπηρεσίες μας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα αυτές που προσφέρουμε στη γερμανική αγορά, ενώ δημιουργήσαμε νέα, διαφοροποιημένα προϊόντα προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των γερμανών επισκεπτών.  Εντείνουμε την προώθηση όλων των επί μέρους ενεργειών για την αξιοποίηση της δυναμικής από τη Γερμανική αγορά και είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ελλάδα μπορεί να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς στην επιλογή των Γερμανών, και όχι μόνο, ταξιδιωτών» επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων της TUI Ελλάς ο διυθύνων σύμβουλος της εταιρίας υπογραμμίζει ότι ο  όμιλος επεκτείνει διαρκώς τις δραστηριότητες του σε όλο το φάσμα της τουριστικής αλυσίδας, επενδύοντας σε νέα διαφοροποιημένα ξενοδοχεία, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπαρχόντων σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς. «Προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες μεταφοράς και περισσότερες από 400 διαφοροποιημένης εκδρομικές εμπειρίες τις οποίες ανανεώνουμε «συνδημιουργώντας» με τους πελάτες μας» επισημαίνει και προσθέτει:

«Συνεχίζουμε να εξυπηρετούμε τις μεγαλύτερες εταιρίες κρουαζιέρας από την Βόρεια Αμερική αλλά και τις θυγατρικές του ομίλου ΤUI (TUI, Thomson cruises), αναβαθμίζοντας την εικόνα της χώρας μας. Προσθέτουμε, δε, διαρκώς νέες δραστηριότητες, όπως το τμήμα συνεδριακού τουρισμού, εκπροσωπώντας το παγκοσμίου φήμης brand Pacific World του ομίλου μας, και συνεργαζόμαστε στενά με την θυγατρική του ομίλου, TUI Marine, στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, με τα διεθνούς ακτινοβολίας brands, Sunsail και Μoorings.

Παρά το ότι βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή της σαιζόν, πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι προσπάθειές μας αυτές θα ευοδωθούν και παραμένουμε αισιόδοξοι για την επίτευξη των προαναφερομένων ρυθμών ανάπτυξης».

Όσον αφορά στο τι θα βοηθούσε την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Μαυρόπουλος υπογραμμίζει: «Μετά την περυσινή εντυπωσιακή ανάκαμψη και της χρονιάς ρεκόρ που όπως διαφαίνεται, καλώς εχόντων των πραγμάτων,  θα γνωρίσει φέτος ο ελληνικός τουρισμός, θα ήθελα να αναγνωρίσω ότι αυτό οφείλεται τόσο στο προσωπικό όραμα του πρωθυπουργού και στις συστηματικές προσπάθειες της υπουργού Τουρισμού και της Κυβέρνησης συνολικά, όσο και στην αποτελεσματική συνεννόηση που επετεύχθη με όλους τους φορείς του Τουρισμού. Αυτό ακριβώς το πνεύμα αγαστής συνεργασίας θα πρέπει να διαφυλάξουμε και να ενισχύσουμε περαιτέρω, προκειμένου να συνεχιστεί η πορεία της σταθερότητας και να ληφθούν όλες εκείνες οι αναγκαίες αποφάσεις για την επίτευξη του εθνικού στόχου της ανάδειξης της Ελλάδας σε έναν από τους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

Για να επιτευχθεί αυτό, κατά τον κ. Μαυρόπουλο, προϋπόθεση είναι να προωθηθούν συγκεκριμένες ενέργειες όλων με κύριο συντονιστή και αρωγό την Πολιτεία, ενώ προτείνει, οι ενέργειες αυτές να βασιστούν σε πέντε άξονες:

1. Τον συνεχή και δραστικό εκσυγχρονισμό των υποδομών της χώρας, αεροδρόμια, λιμάνια, και οδικό δίκτυο,

2. Τη  διαφοροποίηση και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, προσφέροντας μοναδικές ποιοτικές υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες συγκεκριμένων πελατών τόσο στο μοντέλο «ήλιος & θάλασσα» όσο και πέρα από αυτό,

3. Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αξιοποιώντας εναλλακτικές  μορφές τουρισμού,

4. Τη συντονισμένη και σταθερή προβολή της χώρας στο εξωτερικό ώστε όχι μόνο να διατηρήσουμε αλλά και να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες, 

5. Την επένδυση στην καλλιέργεια τουριστικής συνείδησης, τεχνογνωσία και επαγγελματική κατάρτιση, καθώς και στην προώθηση της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης με σεβασμό στην τοπική φυσική και πολιτισμική κληρονομιά και την αυθεντικότητα των ελληνικών προορισμών.

tornosnews




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250