Περισσότερα θα ξοδέψουν οι Βρετανοί στις διακοπές το Γ’ 3μηνο
Βελτιωμένη κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι εμφανίζεται η καθαρή δαπάνη που διέθεσαν οι Βρετανοί στις διακοπές τους κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, για το τρίτο τρίμηνο η έρευνα προβλέπει ότι οι καταναλωτές που προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους, θα ξεπεράσουν αριθμητικά όσους σκοπεύουν να… κάνουν οικονομία στα ταξίδια τους.
Τα θετικά ευρήματα είναι αποτέλεσμα της γενικής εικόνας των βρετανών καταναλωτών, οι οποίοι, για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, φαίνεται πως έχουν καλύτερη εμπιστοσύνη, κατά 4 μονάδες υψηλότερη σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Επιστρέφοντας στο δεύτερο τρίμηνο, η μέση ταξιδιωτική δαπάνη των κατοίκων του Ην. Βασιλείου διαμορφώθηκε στο -1% από -4% την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Παρομοίως, η καθαρή δαπάνη στις μικρές αποδράσεις και στις εξόδους για φαγητό αυξήθηκε κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες, και από -13% που ήταν το 2ο τρίμηνο του 2013, φέτος κυμάνθηκε στο -8%.
Για το τρίτο τρίμηνο, οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους, με την Deloitte να προβλέπει αύξηση καθαρών δαπανών στο συν 1% από -6% πέρυσι, ενώ και στις μικρές αποδράσεις και τις εξόδους για φαγητό οι προβλέπεις για το επόμενο τρίμηνο κάνουν λόγο για αύξηση στο -8% από -16% του αντίστοιχου, τρίτου τριμήνου πέρυσι.
«Ο μικρός πληθωρισμός ή, σε μερικές περιπτώσεις η ύφεση, σημαίνει ότι οι καταναλωτές μάλλον αναζητούν υπηρεσίες value for money», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος ταξιδίων και διακοπών της Deloitte, Graham Pickett. Όπως είπε, «σε συνδυασμό με την αυξημένη εμπιστοσύνη που καταγράφεται στα διαθέσιμα εισοδήματα του νοικοκυριού, οι καταναλωτές απομακρύνονται από αμυντικές συνήθειες δαπανών που υιοθέτησαν κατά τη διάρκεια της κρίσης και ξοδεύουν περισσότερα στις δραστηριότητες που χαίρονται».
«Από το ξεκίνημα της λειτουργίας του παρατηρητηρίου της Deloitte το 2011, οι διακοπές είναι συστηματικά ένα μεγάλο έξοδο που οι καταναλωτές ήταν πρόθυμοι να περικόψουν. Πλέον όμως, πολλοί καταναλωτές θεωρούν τις ετήσιες διακοπές τους ως βασική ανάγκη και είμαστε στο κομβικό σημείο όπου οι καταναλωτές θα περάσουν στην φάση να ξοδεύουν περισσότερα για διακοπές», σημείωσε ο Graham Pickett.
tornoesnews