Μια απάντηση στον Αντιδήμαρχο Σάμης κ. Διονύση Λυκούδη
Τη Σάμη επισκέφτηκε προχτές ο νέος Αντιδήμαρχος Αργοστολίου και Σάμης κ. Διονύσης Λυκούδης. ( Να σημειώσουμε πως δεν είχαμε ενημερωθεί για να καλύψουμε την επίσκεψη αυτή... ) Διαβάζουμε ότι ανάμεσα στα πολλά που είπε αναφέρθηκε και στην ακτοπλοική γραμμή Ιθάκης - Σάμης - Πάτρας ) και είπε τα παρακάτω...
“Αν είχε κέρδη η γραμμή πιστεύετε ότι δεν θα έβαζα εγώ καράβι;”
"Εάν βάζαμε στην πλατεία του Πόρου μία κάλπη με το ερώτημα, θέλετε ναι ή όχι καράβι στον Πόρο, ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν το αποτέλεσμα;"
Και απάντησε ο ίδιος με ένα “όχι” αιτιολογώντας ότι τα καράβια έχουν σχεδόν καταστρέψει τουριστικά τον Πόρο, ο οποίος θα έπρεπε να είναι τουριστικό θέρετρο και αντ’αυτού έχει καταντήσει “νταλικούπολη”
Και πρόσθεσε ότι "ούτε καν το ελάχιστο κέρδος δεν έχουν τα μαγαζιά στον Πόρο από την ακτοπλοική συγκοινωνία, καθώς τα πολλά και συνεχόμενα δρομολόγια κάνουν τους επιβάτες που διακινούνται να μην μένουν σχεδόν ούτε λεπτό στον Πόρο! Έτσι θέλετε να γίνει και η Σάμη" ρώτησε για να υπογραμμίσει ότι "το λιμάνι της Σάμης πρέπει να μετατραπεί με τις κατάλληλες υποδομές σε τουριστικό πόλο έλξης κότερων και θαλαμηγών, κάτι που θα εκτοξεύσει την οικονομία της περιοχής και θα ανοίξει νέες θέσεις εργασίας"
Δεν γνωρίζουμε τι του απάντησαν οι παραυρισκόμενοι και αν του απάντησαν...
Από τη μεριά μας θα θέλαμε να επισημάνουμε στον κ. Λυκούδη ότι στη θέση αυτή δεν βρίσκεται για να κάνει οικονομικοτεχνικές μελέτες εφοπλιστών, ούτε να μας λέει τι θα έκανε αυτός σαν επιχειρηματίας αν... κλπ κλπ.
Στη θέση αυτή βρίσκεται για να υπερασπιστεί το συμφέρον των Σαμικών και όσον αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ιθάκη - Σάμη - Πάτρα και το συμφέρον ενός μεγάλου μέρους των κατοίκων της Κεφαλονιάς που έχει υποστεί τις συνέπειες της διακοπής της γραμμής αυτής. Μέχρι λοιπόν να γίνουν όλα αυτά τα "μεγαλόπνοα" στο λιμάνι της Σάμης, ( ο Δήμαρχος λέει συνεχώς πως δεν υπάρχουν χρήματα...με τι χρ΄ηματα θα γίνουν άραγε; ) ας αφουγκραστεί τους κατοίκους της Σάμης, που με επιστολές τους στον Υ.Ε.Ν, ζητούν την επαναλειτουργία της γραμμής. Ας παλέψει λοιπόν για την υλοποίηση αυτού του αιτήματος! Και δεν θα πρέπει να ξεχνά πως η Παιδεία, η Υγεία, η Συγκοινωνία είναι σύμφωνα με το σύνταγμα της χώρας δημόσια αγαθά και δεν επιτρέπεται να μπαίνουν σε καμιά επιχειρηματική ζυγαριά! Και μάλιστα από αιρετούς. που έχουν εκλεγεί για την υπεράσπιση του Δημοσίου Συμφέροντος.
Τάσος καβαλλιεράτος.