Η Λαϊκή Συσπείρωση Ιονίων Νήσων για την κατάσταση του δρόμου της Κρανιάς
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕ “ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ & ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ)”!
Χορτάσαμε τα τελευταία χρόνια, ατέλειωτες ανακοινώσεις, με δεκάδες «τυπωμένα» εκατομμύρια, Περιφερειακών Αρχών, Βουλευτών και κυβερνητικών παραγόντων σημερινών και προηγούμενων της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τον πρώτο σε χρήση οδικό άξονα και την πρώτη εικόνα του Νομού και της Κεφαλονιάς, τον δρόμο της «Κρανιάς», ως μέρος του οδικού άξονα Αργοστόλι-Πόρου.
Πρόσφατες δηλώσεις:
Βουλευτής Καππάτος στον COSMOS 96,5: “Εθνικό έργο” ο δρόμος Αργοστολίου - Πόρου -στο Υπουργείο η υλοποίηση του.
Αντιπεριφερειάρχης Τραυλός: “... η βελτίωση της κύριας αρτηρίας εισόδου στο νησί μας, η οδός που συνδέει την πρωτεύουσα μας με το λιμάνι του Πόρου αποτελεί για εμάς έργο πρώτης προτεραιότητας... Σήμερα έχουμε τη χαρά να βλέπουμε το υπουργείο Υποδομών να εκπονεί μελέτη βελτίωσης καθ’ όλο το μήκος του δρόμου μετά από εντολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη...”
Ο ίδιος, στην εκπομπή του δημοσιογράφου Σάκη Βούτου, στο Νησί 93,9, στις 02.06.2022….“Είμαστε ικανοποιημένοι που ο Πρωθυπουργός ενδιαφέρεται προσωπικά για αυτό το έργο. Αυτή τη στιγμή με εντολή του ένα από τα μεγαλύτερα μελετητικά γραφεία στη χώρα εκπονεί τη μελέτη… Μιλάμε για έργο 60.000.000 ευρώ, το μεγαλύτερο έργο στην Κεφαλονιά τα τελευταία 50 χρόνια, με διόρθωση σε όλο το δρόμο, με 60 γέφυρες και με πρόβλεψη στη μελέτη για παράκαμψη από τα χωριά”.
Γι αυτόν το δρόμο, οι μελέτες πάνε και έρχονται, “επικαιροποιούνται γιατί έχουν ξεπεραστεί οι παλιές” και τα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ρέουν προς τις εταιρείες μελετών.
Αυτός ο δρόμος, γίνεται μπαλάκι “υπευθυνο-ανευθυνότητας” ανάμεσα στις κυβερνήσεις και την Π.Ι.Ν. μόλις προκύπτουν προβλήματα ή γίνεται κάποιο ατύχημα.
Για αυτόν τον δρόμο, που δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν υπάρχει καμιά συγκεκριμένη απόφαση με εγγραφή σε προϋπολογισμό και πρόγραμμα δράσης για την ολοκλήρωση του.
Ας δούμε λοιπόν την κατάσταση του δρόμου για τον οποίον ενδιαφέρεται “προσωπικά” ο πρωθυπουργός, οι βουλευτές, οι Περιφερειακές Αρχές σημερινή (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) και προηγούμενες (ΑΝΑΣΑ-ΣΥΡΙΖΑ) !!
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Το κεντρικό διαχωριστικό διάζωμα έχει να καθαριστεί από πέρυσι τον Ιούλιο και μάλιστα μετά από παρεμβάσεις μας στο Π.Σ. με Επερωτήσεις και Ανακοινώσεις. Αποτέλεσμα αυτού είναι τα χορτάρια να έχουν γίνει ολόκληρα δένδρα, εμποδίζοντας την κυκλοφορία και αποτελώντας παράγοντα πυρκαγιάς.
- Τα μισά και πλέον φώτα δεν λειτουργούν και αρκετά παρουσιάζουν στοιχεία αποκόλλησης, δημιουργώντας προϋποθέσεις ατυχημάτων.
- Οι μπάρες ασφαλείας σε αρκετά σημεία είναι «λαβωμένες».
- Υπάρχει κομμένη και πεσμένη κολόνα φωτισμού, που εφάπτεται πλευρικής μπάρας επικίνδυνη για τους οδηγούς.
- Η διαγράμμιση που έγινε πριν μερικούς μήνες έχει ήδη ξεθωριάσει σε αρκετά σημεία.
- Πινακίδες σήμανσης με προβλήματα.
- Τα πλευρικά σημεία του δρόμου χορταριασμένα.
- Ο παρακείμενος ποδηλατοδρόμος-χωματόδρομος, παραμένει παρατημένος, πηγή νέφους και ατυχημάτων.
Ας μην περιγράψουμε το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, που δεν είναι και “στο προσωπικό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού” και των άλλων «παραγόντων». Άλλωστε το ζει, το βλέπει ο λαός μας και βιώνει τις συνέπειες.
Ας μην αναφερθούμε για την «εικόνα» ή το “brand” που συνήθως επικαλούνται και την τουριστική προβολή με τις χρυσοπληρωμένες εκθέσεις τους!
Ας αναφερθούμε στις αιτίες και τους υπεύθυνους:
Αντί να υπάρχουν υπηρεσίες με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό και μέσα, ώστε να ολοκληρώνονται οι μελέτες, να γίνεται συστηματική συντήρηση και καθαρισμός, έλεγχος και μέτρα για έναν ασφαλή δρόμο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες, έχουμε την πολιτική της Ε.Ε., κυβερνήσεων και Περιφερειακών Αρχών που προωθεί την υποστελέχωση των υπηρεσιών και την ανάθεση αυτών των λειτουργιών σε ιδιωτικές εταιρείες και εργολάβους.
Αντί να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται έργα με κριτήριο τις σύγχρονες ανάγκες του λαού, την ασφάλεια, την προστασία και την ποιότητα ζωής, οι επιχειρηματικοί όμιλοι καθορίζουν τις προτεραιότητες με βάση το δικό τους συμφέρον και προς τα εκεί κατευθύνονται τα κονδύλια από το πολιτικό τους προσωπικό.
Από τον λαό ζητούν να συμβιβάζεται με αυτή την πραγματικότητα, ενώ έχει πληρώσει πανάκριβα αυτούς τους δρόμους μέσα από την φορολογία τόσο σε κεντρικό, όσο και σε τοπικό επίπεδο με τέλη κυκλοφορίας, παράβολα, ιδιωτικές ασφάλειες κ.α.
Καλούμε τον λαό να διεκδικήσει να αποκατασταθεί ΑΜΕΣΑ η ασφάλεια στον συγκεκριμένο δρόμο, μαζί με τα συνολικά αιτήματα που αφορούν στο σύνολο της ζωής του.