Επερωτήσεις Λαϊκής Συσπείρωσης Ιονίων Νήσων στο Περιφερειακό Συμβούλιο, για Ραυτοπούλειο, αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, Πυροπροστασία
«ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ “ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ Τ.Κ. ΜΕΣΟΒΟΥΝΙΩΝ ΕΡΙΣΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ”;»
Τον Δεκέμβριο του 2021 το είχαμε προτείνει ως θέμα για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο προς την Περιφερειακή Αρχή (ΝΔ-ΚΙΝΑΛ), που όμως δεν δέχτηκαν να συζητηθεί και το καταψήφισαν με την αιτιολογία ότι «...δεν ήταν έτοιμοι και θα το προετοίμαζαν με τις υπηρεσίες και θα το έφερναν μετά από ένα μήνα…». Μάλιστα στη συνεδρίαση αυτή δεν έδωσαν τον λόγο στην Πρόεδρο της Τ.Κ. Μεσοβουνίων και με αυταρχισμό την απέκλεισαν. Από τότε έως σήμερα:
- δεν έφεραν το θέμα στο Π.Σ. όπως είχαν δεσμευτεί,
- κρατάνε το φάκελο με στοιχεία του έργου που τον έχει παραλάβει η Περιφερειάρχης εδώ και δύο χρόνια καταχωνιασμένο σε κάποιο συρτάρι,
- δεν έχουν φροντίσει να συνεργαστούν με τον Δήμο Σάμης για να ξεκινήσουν την διαδικασία,
- η Περιφερειάρχης που επισκέπτεται συχνά την Κεφαλονιά δεν έχει πατήσει το πόδι της στην περιοχή του Σχολικού συγκροτήματος, αλλά ούτε ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης.
Συμπερασματικά, δεν έχει γίνει το παραμικρό από πλευράς Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Η συγκεκριμένη περιοχή είναι απομακρυσμένη και ορεινή, με δύσκολο εδαφικό ανάγλυφο και ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες τον χειμώνα (ομίχλη κ.α.). Οι υπάρχουσες σχολικές υποδομές λειτουργούν σε containers και προκάτ αίθουσες ενώ ο μαθητικός πληθυσμός είναι αυξανόμενος. Δεν υπάρχει ένας Βρεφονηπιακός Σταθμός για τους εργαζόμενους γονείς. Από την άλλη έχει σημαντική κτηνοτροφία και μελισσοκομία και συμβάλει σημαντικά στην Τουριστική Ανάπτυξη του νησιού αλλά και στην επικοινωνία με την Λευκάδα και την Ιθάκη μέσω του λιμανιού του Φισκάρδου.
Φυσικά οι υποδομές υγείας είναι ανύπαρκτες, με το Περιφερειακό Ιατρείο Βασιλικάδων κλειστό, με κλειστά όλα τα Αγροτικά Ιατρεία, χωρίς ασθενοφόρο. Το οδικό δίκτυο εγκαταλελειμμένο, παλιό, ασυντήρητο και χτυπημένο από τον ΙΑΝΟ, τους σεισμούς και τα άλλα καιρικά φαινόμενα. Χωρίς Δίκτυο Ύδρευσης και Αποχέτευσης στο μεγαλύτερο τμήμα της.
Τα Σχολικά Συγκροτήματα στην Κεφαλονιά & την Ιθάκη είναι παρατημένα στην τύχη τους από πλευράς του κράτους, Δημοτικών & Περιφερειακών Αρχών. Η παλαιότητα τους σε μερικά από αυτά κοντεύει τον έναν αιώνα και ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι περίπου τα 50 χρόνια. Τα τελευταία 25-30 χρόνια έχει φτιαχτεί μόνο ένα καινούργιο σχολείο στην Κεφαλονιά & την Ιθάκη, ενώ οι ανάγκες μόνο για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι η κατασκευή 4 καινούργιων Σχολικών Συγκροτημάτων. Οι γονείς βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να καλύπτουν τις παραπάνω ανάγκες, ενώ από τους κρατικούς θεσμούς υπάρχει συνεχής υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση σε μόνιμο εκπαιδευτικό και άλλο προσωπικό που είναι απαραίτητο για την λειτουργία τους.
Ενώ το «Ραυτοπούλειο» Δημοτικό Σχολείο Μεσοβουνίων, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό συγκρότημα στην περιοχή, παραμένει εγκαταλειμμένο στην τύχη του πάνω από 30 χρόνια. Η εικόνα του, έρχεται να επιβεβαιώσει, ότι οι κυβερνήσεις που εναλλάχτηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ αλλά και Περιφερειακές αρχές σήμερα της Ν.Δ.-ΚΙΝΑΛ, όπως και της προηγούμενης της ΑΝΑΣΑ-ΣΥΡΙΖΑ όπως αντίστοιχα και Δημοτικές αρχές υπηρέτησαν τις κεντρικές κυβερνητικές πολιτικές στον τομέα της Παιδείας.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση θεωρούμε αναγκαίο να επαναφέρουμε το ζήτημα, ως Επερώτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, στηρίζοντας την προσπάθεια που κάνουν η Τοπική Κοινότητα Μεσοβουνίων, οι Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων και άλλοι Μαζικοί φορείς της περιοχής για την επισκευή του Σχολείου, την κατασκευή της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων και την κατασκευή καινούργιου Σχολικού Συγκροτήματος για το Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Μικρό Ιστορικό:
Η αποτύπωση της χρονικής διαδρομής των γεγονότων, επιβεβαιώνει την διαχρονική έλλειψη ενδιαφέροντος και κοροϊδίας από πλευράς όλων των αρμόδιων αρχών, αλλά και την πολιτική των ιεραρχήσεών τους, την οποία βεβαίως συναντάμε και στα άλλα νησιά.
Το Σχολικό Συγκρότημα του «Ραυτοπούλειου» Δημοτικού Σχολείου Μεσοβουνίων Ερίσου δημιουργήθηκε με δωρεά του Ευάγγελου Γεράσιμου Ραυτόπουλου που εργάζονταν ως υπάλληλος στις Ινδίες μετά το θάνατο του το 1924 όπως προέβλεπε η διαθήκη που άφησε. Την Διαθήκη την διαχειρίζεται βάση Προεδρικού Διατάγματος Διαχειριστική Επιτροπή που αποτελείται από:
- Τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου.
- Τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Μεσοβουνίων Ερίσου.
- Και δυο πολίτες της Τοπικής Κοινότητας Μεσοβουνίων.
Το σχολείο κατασκευάστηκε το 1931 με μελέτες που εγκρίθηκαν από το τότε Υπουργείο Εκκλησιαστικών & Δημόσιας Εκπαίδευσης στα πρότυπα Γερμανικών Κανονισμών, όπως ήταν η επιθυμία του διαθέτη και έχει κτήρια εμβαδού 1.300 τ.μ. Περιλαμβάνει πέρα από τις 6 αίθουσες και άλλες βοηθητικές όπως του εκπαιδευτικού προσωπικού, μαγειρεία, αποθήκες κ.λπ. Από τότε λειτούργησε ως Δημοτικό Σχολείο και αργότερα στεγάστηκε και το Γυμνάσιο.
Το 1986 με τις συγχωνεύσεις των Δημοτικών Σχολείων ενοποιούνται και μεταφέρονται όλα τα Δημοτικά Σχολεία της Ερίσου σε αυτό και παράλληλα μετά από 3 χρόνια δημιουργείται και Νηπιαγωγείο. Με την συγκέντρωση όλων αυτών των εκπαιδευτικών μονάδων, Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο & Λυκειακές Τάξεις ο χώρος άρχιζε να γίνεται μη επαρκής. Το 1995 η Τ.Κ. Μεσοβουνίων αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να επισκευάσει και να αναβαθμίσει το «Ραυτοπούλειο» κάνοντας όλες τις σχετικές μελέτες και εργαστηριακούς ελέγχους των στατικών. Το έργο δημοπρατείται το 1998 όπου βγαίνει ανάδοχος και ξεκινάει τις εργασίες προϋπολογισμού 218.000.000 δρχ. και διατιθέμενη πίστωση 80.000.000 δρχ. Ακολουθούν προσφυγές που μπλοκάρουν το έργο και ξεκαθαρίζουν το 2003. Παράλληλα είχαν ανατεθεί μελέτες που οι περισσότερες ολοκληρώθηκαν, για την δημιουργία «Αίθουσας Πολλαπλών χρήσεων στο «Ραυτοπούλειο» Δημοτικό Σχολείο».
Το 2011 οι Μελέτες παραλαμβάνονται από τον νέο Δήμο Κεφαλονιάς με εκκρεμότητα ελάχιστες συμπληρώσεις. Επί εννέα χρόνια η Δημοτική Αρχή της Ν.Δ., οι τρείς Περιφερειακές Αρχές που έχουν περάσει μέχρι σήμερα και οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ–ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ δεν έκαναν το παραμικρό. Το ίδιο και ο νέος Δήμος Σάμης όπου ανήκει η περιοχή.
Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:
- Γιατί δεν έφερε το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο όπως είχε δεσμευτεί;
- Γιατί δεν έχει ξεκινήσει συνεργασία με τον Δήμο Σάμης για την δρομολόγηση λύσης;
- Γιατί δεν έχει δοθεί εντολή στις υπηρεσίες της Περιφέρειας να ασχοληθούν με το θέμα;
- Τι ενέργειες έχετε κάνει με συγκεκριμένα έγγραφα και αποφάσεις οργάνων ώστε να ενταχθεί άμεσα το παραπάνω σχολικό συγκρότημα σε κάποιο χρηματοδοτικό εργαλείο;
- Γιατί δεν έχετε διεκδικήσει από την κυβέρνηση με συγκεκριμένες αποφάσεις οργάνων την επίλυση του;
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους
19.07.2022
ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ:
Τι μέτρα θα πάρετε για τις προκλητικές αυξήσεις των εισιτηρίων, από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες στις γραμμές Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς και Ιθάκης;
Σε μια περίοδο που η εργατική - λαϊκή οικογένεια βλέπει το εισόδημά της να «εξανεμίζεται» από την ακρίβεια στα είδη πρώτης ανάγκης, την ενέργεια και αλλού, οι εφοπλιστές με προκλητικό τρόπο προστατεύουν και αυξάνουν την κερδοφορία τους.
Αυτό ακριβώς εξυπηρετεί η τεράστια αύξηση, κατά 50%, στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που αποφάσισαν στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, σε μία χρονική περίοδο μάλιστα που το νησί της Κέρκυρας κυριολεκτικά «βουλιάζει» από τους τουρίστες.
Έτσι ενώ την περασμένη εβδομάδα το εισιτήριο για ένα άτομο ήταν 5,00 € σήμερα είναι 7,50 € στην μία εταιρεία και 7,60 € στην άλλη. Επιπλέον, ενώ για το αυτοκίνητο η τιμή ήταν στα 20 €, σήμερα είναι 30 € στην μία και 30,20 € στην άλλη. Ερωτήματα βέβαια προκαλεί και ο απόλυτος συντονισμός των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνται στην γραμμή, στις οποίες ήδη έχουν επιβληθεί πρόστιμα για καρτέλ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στο παρελθόν.
Αντίστοιχη η περίπτωση του μονοπωλίου της «Levante Ferries», που έχει την αποκλειστική σύνδεση Ζακύνθου και Κεφαλονιάς, που προχώρησε σε επιπλέον αυξήσεις κατά 30% στα εισιτήρια, μετατρέποντας τη μετακίνηση των κατοίκων των νησιών αυτών σε απαγορευμένο είδος.
Για παράδειγμα, στη γραμμή Πόρος - Κυλλήνη από την αρχή του χρόνου έχουν γίνει δύο αυξήσεις. Το ατομικό εισιτήριο μετά και τη δεύτερη αύξηση από 10,50 αυξήθηκε στα 13,50 ευρώ, δηλαδή κατά 28,57%. Το εισιτήριο για αυτοκίνητο από 39,0 αυξήθηκε στα 45,0 ευρώ δηλαδή κατά 15,5% και ταυτόχρονα καταργήθηκε η έκπτωση στο εισιτήριο επιστροφής με αποτέλεσμα η πραγματική αύξηση να είναι 21,62%! Αντίστοιχα, στη γραμμή Σάμη - Πάτρα έχει γίνει αύξηση κατά 11,59% στο ατομικό εισιτήριο και 5,22% για το αυτοκίνητο. (Η γραμμή είναι επιδοτούμενη).
Οι νέες αυτές αυξήσεις έγιναν με πρόσχημα είτε της νομοθεσίας για την προστασία του περιβάλλοντος είτε των αυξήσεων στο πετρέλαιο και στα καύσιμα γενικά, όπως έχει συμβεί το τελευταίο διάστημα λόγω και του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία. Την ίδια στιγμή, οι ναυτεργάτες στις παραπάνω γραμμές είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν όλη τη μέρα και τη νύχτα στα πλοία, χωρίς ρεπό, με την εντατικοποίηση και την εξουθένωση των εργαζομένων να έχει χτυπήσει «κόκκινο». Να θυμηθούμε επίσης, ότι κατά την περίοδο της πανδημίας οι εφοπλιστές μείωσαν τα δρομολόγια αφήνοντας αποκλεισμένους τους νησιώτες αλλά και ότι κατά την περίοδο που έπεφτε η τιμή του πετρελαίου καμία μείωση εισιτηρίων δεν είχαμε ούτε καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ναυτεργάτες.
Οι ευθύνες της σημερινής, αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων, είναι τεράστιες αφού η πολιτική τους δίνει αέρα και θράσος στους εφοπλιστές να βάζουν φωτιά στα εισιτήρια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και να μετατρέπουν σε είδος πολυτελείας την μετακίνηση των νησιωτών και των επισκεπτών, την ίδια στιγμή μάλιστα που εισπράττουν εκατομμύρια και απολαμβάνουν μία σειρά προνομίων και φοροαπαλλαγών.
Τόσο οι κυβερνήσεις (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ) όσο και η Τοπική Διοίκηση διαχρονικά, έχουν ανοίξει την πόρτα διάπλατα στις αξιώσεις των εφοπλιστών και τους έχουν αφήσει ανεξέλεγκτο το πεδίο της κερδοφορίας σε βάρος των κατοίκων των νησιών μας, υιοθετώντας την άποψη ότι «δικά τους είναι τα καράβια και ότι θέλουν θα κάνουν....». Είναι ενδεικτική η εκκωφαντική αφωνία όλων των δημοτικών αρχών μέχρι σήμερα, στις καταργήσεις δρομολογίων, στις σημαντικές αυξητικές ανατιμήσεις στα εισιτήρια, στις καταργήσεις όλων σχεδόν των εκπτωτικών εισιτηρίων (ειδικές και ευάλωτες κατηγορίες επιβατών, μετ’ επιστροφής έκπτωση), στις εργασιακές συνθήκες γαλέρας που βιώνουν οι ναυτικοί κ.α...
Επιβεβαιώνεται επίσης, ότι διάφορα ψηφίσματα της Περιφερειακή Αρχής (ΝΔ-ΚΙΝΑΛ) με δήθεν μέτρα για την ανακούφιση των νησιωτών αποτελούν «φύλλο συκής» προκειμένου να κρύψει τη συνενοχή της.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση θεωρούμε ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δεν μπορεί να πραγματοποιούνται εάν και εφόσον διασφαλίζουν τα κέρδη τους οι εφοπλιστές, αλλά πρωτίστως για να εξυπηρετείται η απρόσκοπτη και ασφαλής μεταφορά εμπορευμάτων και μετακίνηση του λαού, ντόπιων και επισκεπτών.
Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης
- Τι μέτρα θα πάρει προς την Κυβέρνηση και τους εφοπλιστές για να σταματήσει η ασυδοσία και οι προκλητικές αυξήσεις στα εισιτήρια;
- Τι μέτρα και πρωτοβουλίες θα πάρει προς την Κυβέρνηση ώστε:
- Να μειωθούν τώρα όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τα ναύλα κατά 50%χωρίς να δοθούν νέες επιδοτήσεις και προνόμια στους εφοπλιστές, με διατήρηση και παραπέρα διεύρυνση των εκπτώσεων των εισιτηρίων στις ευπαθείς ομάδες, δωρεάν μετακινήσεις για φοιτητές, στρατιώτες, ΑμεΑ.
- -Να διασφαλιστεί η δουλειά των ναυτεργατών με αύξηση των μισθών και βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
Γκισγκίνης Ν., Κεφαλληνός Δ., Κολυβά Ε., Μπαλού Α., Χαραλάμπους Μ.
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ χωρίς Μέτρα Πρόληψης, χωρίς ενίσχυση
των Μέσων Κατάσβεσης, με περικοπές στην χρηματοδότηση
και υποστελέχωση υπηρεσιών ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Με αφορμή τις πυρκαγιές στο Καμπί Ζακύνθου, στον Άγιο Κωνσταντίνο και στο Ληξούρι Κεφαλονιάς (πυρκαγιές έχουν ήδη ξεσπάσει και στα άλλα νησιά), επανερχόμαστε στο ζήτημα της αντιπυρικής θωράκισης και προστασίας. Βρισκόμαστε στην μέση της «αντιπυρικής περιόδου» και η κατάσταση στα Ιόνια νησιά, σχετικά με μέτρα πρόληψης και ενίσχυσης των δυνάμεων κατάσβεσης παραμένει τραγικά επικίνδυνη.
Οι ευθύνες κυβέρνησης, Περιφερειακών και Δημοτικών Αρχών είναι τεράστιες, όχι μόνο γιατί δεν έχουν κάνει όσα απαιτούνται για την αντιπυρική θωράκιση αλλά και γιατί κομπορρημονούν εφησυχάζοντας το λαό:
- Η κυβέρνηση με απόφαση που εξέδωσε πριν μερικές μέρες θέτει «σε ειδική πολιτική κινητοποίηση ως επαπειλούμενες περιοχές και τα 3 νησιά Κεφαλονιά-Ιθάκη και Ζάκυνθο…» έως το τέλος Ιουλίου.
- Η Περιφερειακή Αρχή(ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) δηλώνει «σε ετοιμότητα» και οι συνεδριάσεις των Σ.Ο.Π.Π. χρησιμοποιούνται, από τις Περιφερειακές και Δημοτικές Αρχές, ως πανάκεια πριν την έναρξη κάθε αντιπυρικής περιόδου.
Την ίδια ώρα:
- Από την περίοδο του «ΙΑΝΟΥ» (2 χρόνια πριν), παραμένουν στα δάση πεσμένοι κορμοί και ξερά δέντρα και κλαδιά που λειτουργούν ως εύφλεκτο υλικό και εμποδίζουν την πρόσβαση πυροσβεστικών οχημάτων π.χ Ορεινά Ζακύνθου, Λάσση Αργοστολίου, Εξωγή Ιθάκης και αλλού.
- Χορταριασμένο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο, χωρίς θαμνοκοπή, στην Κέρκυρα, στην Ζάκυνθο, στην Κεφαλονιά στην Ιθάκη έτοιμη εύφλεκτη ύλη!
- Περιαστικά δάση εγκαταλελειμμένα και ακαθάριστα χρόνια!
- Περιοχές και χωριά χωρίς εναλλακτικό τρόπο διαφυγής σε περίπτωση πυρκαγιάς. Π.χ. Εξωγή, Φρίκες & Περαχώρι Ιθάκης.
- Αντιπυρικές ζώνες σχεδόν ανύπαρκτες, η δε Αγροτική οδοποιία, που θα μπορούσε να παίξει τέτοιο ρόλο, είναι σε εγκατάλειψη δημιουργώντας και προβλήματα πρόσβασης των δυνάμεων κατάσβεσης.
- Υποσταθμοί και κολώνες της Δ.Ε.Η. χορταριασμένοι και αιτίες πολλών πυρκαγιών και διακοπών ρεύματος.
Ταυτόχρονα συνεχίζεται:
Η ελάχιστη χρηματοδότηση για την Πολιτική Προστασία από πλευράς Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Η υποστελέχωση των υπηρεσιών Δήμων και Περιφερειών (με έναν υπάλληλο οι τρεις Περιφερειακές Ενότητες (Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Λευκάδα) και 2 η Π.Ε. Κέρκυρας).
Η Υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση Δασικής Υπηρεσίας και οι τεράστιες ελλείψεις στο Πυροσβεστικό Σώμα ως αποτέλεσμα των κυβερνητικών πολιτικών διαχρονικά.
Η έλλειψη νερού στα προικισμένα, από τη φύση, σε υδάτινους πόρους νησιά μας!
Η κατάσταση αυτή εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για τη ζωή των ανθρώπων, το βιος τους, το φυσικό περιβάλλον, επιπροσθέτως για το Πυροσβεστικό Σώμα και τους εθελοντές που δίνουν κάθε φορά, τεράστια και άνιση μάχη.
Η επίκληση της κλιματικής αλλαγής και οι καιρικές συνθήκες όχι μόνο δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία των τραγικών συνεπειών που βιώνουμε, αλλά λόγος για αύξηση της χρηματοδότησης, κάλυψη όλων των κενών από μόνιμο προσωπικό και έγκαιρα και ουσιαστικά μέτρα για την αντιπυρική θωράκιση.
Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:
- Τι μέτρα θα πάρει για την άμεση απομάκρυνση των πεσμένων κορμών από τον «ΙΑΝΟ»;
- Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την άμεση, ολοκληρωμένη θαμνοκοπή και καθαρισμό στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο;
- Τι μέτρα θα πάρει για την δημιουργία δρόμων διαφυγής σε χωριά που αντιμετωπίζουν πρόβλημα;
- Θα απαιτήσει από την Κυβέρνηση την κάλυψη με αναγκαίο προσωπικό και πόρους των υπηρεσιών Πολιτικής Προστασία, Πυροσβεστικού Σώματος και Δασικών υπηρεσιών;
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους
20.07.2022