Ιταλία: Σάλος από τη διαφήμιση με μοναχές να τρώνε πατατάκια
Χαμός έχει γίνει τις τελευταίες ώρες στην Ιταλία με διαφήμιση που εμφανίζει μοναχές να τρώνε πατατάκια ως όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης.
Μάλιστα έντονη ήταν και η οργή της Ένωσης Καθολικών Τηλεθεατών της χώρας.
Η διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips, μιας από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες τσιπς, εξελίσσεται σε ένα μοναστήρι με τις μοναχές να ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Μετάληψη.
Όταν όμως η ηγουμένη αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει όστια, τότε στη θέση της βάζει τσιπς.
Όταν η πρώτη από τις μοναχές λαμβάνει τη Θεία Μετάληψη υπό τους ήχους του Ave Maria και αντιλαμβάνεται ότι αντί για όστια υπάρχουν τσιπς, ανοίγει τα μάτια της με την κάμερα να στρέφεται προς την ηγουμένη, η οποία απολαμβάνει τα πατατάκια.
Η διαφημιστική ωστόσο έδωσε την δική της απάντηση για τα σχόλια εξηγώντας ότι στόχος της ήταν οι νέοι «με μια αίσθηση βρετανικού χιούμορ».
Οι εξηγήσεις αυτές, ωστόσο, δεν έπεισαν την ένωση τηλεθεατών Aiart, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης κατηγορώντας την εταιρεία για προσφυγή στη βλασφημεία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις.
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια»