Εκθετος ο Φλωρίδης για τα Τέμπη: Υπήρχε 13ο βαγόνι, λέει η Hellenic Train

Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025 10:52

Εκθετος ο Φλωρίδης για τα Τέμπη: Υπήρχε 13ο βαγόνι, λέει η Hellenic Train

Dimitris Kapantais / SOOC

Mόλις πριν δύο ημέρες ο Γ. Φλωρίδης υποστήριζε ότι «τέτοιο βαγόνι δεν υπήρξε ποτέ» στα Τέμπη.

Η Hellenic Train εκθέτει τον υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργο Φλωρίδη, καθώς σε ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει ότι υπήρχε και 13ο βαγόνι στην εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε με την επιβατική στα Τέμπη, σκορπώντας τον θάνατο. Μόλις πριν δύο ημέρες ο Γ. Φλωρίδης υποστήριζε ότι «τέτοιο βαγόνι δεν υπήρξε ποτέ».

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της σημειώνει: «Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή.

Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης.

Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα. Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων».

Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει ότι τόσο το 12ο όσο και το 13ο βαγόνι ήταν κενά:

«Τι μετέφερε η αμαξοστοιχία; Η σύνθεσή της περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:

Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).

Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:

  • Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
  • Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
  • Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι)
  • Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι)

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών.

Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα».

«Τις συνωμοσίες για το βαγόνι τις έφερε ο Βελόπουλος»

Μιλώντας πριν δύο ημέρες στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο Γιώργος Φλωρίδης αναφορικά με την ύπαρξη 13ου βαγονιού στην αμαξοστοιχία, αναφερόμενος σε παλαιότερο δημοσίευμα της «Καθημερινής» μίλησε για μία «έκθεση πέντε ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων από την πλευρά των συγγενών, που λένε ότι ολοκλήρωσαν την έρευνά τους για την ύπαρξη ή μη αυτού του βαγονιού και κατέληξαν με ασφάλεια ότι τέτοιο βαγόνι δεν υπήρξε ποτέ».

«Ακούω διάφορες φωνές το τελευταίο διάστημα να λένε πως μπορεί να μην υπήρχε τέτοιο βαγόνι, ωστόσο κάπου ανάμεσα στα βαγόνια κάτι θα υπήρχε. Στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος που έχει όλο το υλικό και δεν μπορεί να μιλήσει. Θα έρθει όμως η ώρα. Όταν ο εφέτης αυτός παραδώσει το υλικό και έρθει αυτό στην επιφάνεια λόγω του ότι θα πάμε στη δίκη, τότε όλοι θα δούνε ότι δεν υπάρχει κανένα μα κανένα στοιχείο που να μην είναι εκεί μέσα».

Ως προς τα εύφλεκτα υλικά, μάλιστα, και τη νέα έκθεση πραγματογνώμονα της οικογένειας, η οποία έρχεται σε αντίθεση με έκθεση της Δικαιοσύνης, σημείωσε πως «ο ανακριτής είπε να το αναθέσει σε τρίτο άτομο, για να λυθεί αυτή η διχογνωμία. Και κάπως έτσι ανατέθηκε η νέα έρευνα στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Αυτή λοιπόν η εμπειρογνωμοσύνη δεν έχει πάει ακόμα στον ανακριτή».

«Και ακριβώς επειδή η έρευνα του Πολυτεχνείου είναι ακόμα σε εξέλιξη και παράλληλα ο μόνος που έχει τα στοιχεί δεν μπορεί να μιλήσει, αναπτύσσεται -όχι από την πλευρά των συγγενών- μια συνωμοσιολογία. Για παράδειγμα, ο κύριος Βελόπουλος. Αυτός έφερε στη δημόσια συζήτηση το 13ο βαγόνι. Όταν στριμώχτηκε και του είπαν πως δεν μπορεί να μην έμεινε έστω ένα υπόλειμμα αυτού του βαγονιού, τότε απάντησε πως εξαερώθηκε».

dnews.gr




336 X 280

00 inkefalonia general ad 300X250