Οργανώστε το γραφείο της δουλειάς με αυτά τα 4 tips
Η οργάνωση είναι πάρα πολύ σημαντική προκειμένου να δουλεύουμε αποτελεσματικά. Υπάρχουν, φυσικά, και άνθρωποι που μπορούν να λειτουργήσουν καλά ακόμη και σε ένα πιο χαώδες περιβάλλον. Αλλά για πολλούς, το χάος που μπορεί να επικρατεί στο γραφείο της δουλειάς τους δεν τους βοηθά καθόλου. Πράγματι, το να υπάρχουν στοίβες από χαρτιά και άλλα αντικείμενα, ανακατεμένοι φάκελοι και μια γενικότερη ακαταστασία, καταφέρνει μονάχα να τους αγχώσει και να μην τους βοηθά να εργαστούν συγκεντρωμένα και αποτελεσματικά.
Αν δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε όσο είστε στη δουλειά, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν για να οργανώσετε καλύτερα το χώρο σας.
Πώς να οργανώσετε το γραφείο
1. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα έπιπλα
Υπάρχουν έπιπλα για γραφείο https://www.theodoridi.com/ τα οποία θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε την ακαταστασία και στα οποία αξίζει να επενδύσετε. Βιβλιοθήκες, ράφια, συρταριέρες, όλα αυτά είναι έπιπλα που σίγουρα θα σας χρειαστούν. Αλλά δεν αρκεί μόνο να βρείτε έπιπλα για γραφείο που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σας. Πρέπει να κάνετε και το αμέσως επόμενο.
2. Απελευθερώστε χώρο
Αν μπείτε στη διαδικασία να οργανώσετε το γραφείο, είναι σημαντικό να απελευθερώσετε χώρο για να αποθηκεύσετε περισσότερα σημαντικά αρχεία και αντικείμενα. Πριν αρχίσετε την οργάνωση, βρείτε όσα πράγματα δεν χρειάζεστε πια και αφαιρέστε τα. Μπορείτε επίσης να αρχίσετε να αποθηκεύετε τα περισσότερα από τα σημαντικά έγγραφα ή τις σημειώσεις σας στον υπολογιστή και έτσι να μην χρειάζεται να διαχειρίζεστε πολλά χαρτιά.
3. Σκεφτείτε ένα σύστημα για τους φακέλους
Αν τα εκτυπωμένα χαρτιά σας εξυπηρετούν καλύτερα, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε ένα σύστημα ταξινόμησης των εγγράφων σας στους διάφορους φακέλους. Μπορείτε να χωρίσετε τους φακέλους αλφαβητικά, με βάση το χρώμα, τον πελάτη ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο σας εξυπηρετεί. Κάθε δύο με τρεις μέρες να θυμάστε να βάζετε τα χαρτιά σας στους φακέλους, ώστε να αποφύγετε το να μαζευτούν πάλι στοίβες στο γραφείο σας. Το οποίο μας φέρνει στο επόμενο…
4. Καθαρίστε το γραφείο (και επαναλάβετε)
Απομακρύνετε από το γραφείο σας τα πράγματα που έχετε πολύ καιρό να χρησιμοποιήσετε. Αν πάλι δεν έχετε αρκετό χώρο, μπορεί να είναι καιρός να απομακρύνετε και μερικά διακοσμητικά που απλώς μαζεύουν σκόνη και που δεν συμβάλλουν στο να έχει καλύτερη εικόνα το γραφείο. Είναι πολύ σημαντικό να καθαρίζετε το γραφείο σας κάθε μέρα, ώστε την επόμενη να το βρίσκετε καθαρό και έτοιμο για να εργαστείτε.
Extra tip: Τα sticky-notes είναι πολύ χρήσιμα. Αλλά τα πολλά μαζί θα κάνουν το γραφείο να φαίνεται ακατάστατο. Γι’ αυτό πρέπει να τα μειώσετε.
Τέλος, αν διαχωρίσετε τις ζώνες του γραφείου ανάλογα με την εργασία που κάνετε σε κάθε μία (π.χ. το προσωπικό σας γραφείο, το σημείο όπου αποθηκεύετε τα έγγραφα κ.ο.κ.) η οργάνωση θα γίνει παιχνιδάκι!