Στις 25 Νοεμβρίου κλείνει το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς - Πόσο θα διαρκέσει
Τρίτη φάση των εργασιών αναμόρφωσης και ανακατασκευής διαδρόμων στα Αεροδρόμια Ζακύνθου (ZTH), Καβάλας (KVA), Κεφαλληνίας (EFL), Κέρκυρας (CFU), Μυκόνου (JMK), Σαντορίνης (JTR), Σάμου (SMI), Ρόδου (RHO) και Μυτιλήνης (MJT)
Στο πλαίσιο του έργου της περαιτέρω πολυεπίπεδης αναβάθμισης των περιφερειακών αεροδρομίων και έχοντας ήδη ολοκληρώσει τη δεύτερη κατασκευαστική περίοδο, η Fraport Greece, φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, θα προχωρήσει στην τρίτη φάση των επιμέρους εργασιών σε αυτά.
Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες αναστολής λειτουργίας των διαδρόμων, ανά αεροδρόμιο, κατά τις οποίες θα διακοπούν προσωρινά όλες οι εμπορικές και ιδιωτικές πτήσεις, παρουσιάζονται αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί:
Αεροδρόμιο |
Περίοδος Αναστολής Λειτουργίας Διαδρόμου |
Σάμος (SMI) |
05 Νοεμβρίου 2024 – 25 Νοεμβρίου 2024 |
Μυτιλήνη (MJT) |
24 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) - 23:59(*) (Διάστημα 15 Νοεμβρίου 2024 – 25 Μαρτίου 2025) |
Κέρκυρα (CFU) |
18 Νοεμβρίου 2024 – 08 Δεκεμβρίου 2024 & 13 Ιανουαρίου 2025 – 31 Ιανουαρίου 2025 |
Κεφαλληνία (EFL) |
25 Νοεμβρίου 2024 – 15 Δεκεμβρίου 2024 |
Ρόδος (RHO) |
48 ώρες κάθε Τρίτη 18:00(*) - Πέμπτη 17:59(*) (Διάστημα 10 Δεκεμβρίου 2024 – 31 Ιανουαρίου 2025) |
Σαντορίνη (JTR) |
08 Ιανουαρίου 2025 – 23 Ιανουαρίου 2025 |
Καβάλα (KVA) |
10 Ιανουαρίου 2025 – 30 Ιανουαρίου 2025 |
Μύκονος (JMK) |
25 Ιανουαρίου 2025 – 15 Φεβρουαρίου 2025 |
Ζάκυνθος (ZTH) |
10 Φεβρουαρίου 2025 – 28 Φεβρουαρίου 2025 |
(*) Ώρα Τοπική |
|
Υπενθυμίζεται, ότι κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων θα πραγματοποιούνται από ελικόπτερα, πτήσεις επείγοντος χαρακτήρα (αεροδιακομιδές, πτήσεις έρευνας και διάσωσης, πυρόσβεσης, ανθρωπιστικές, κρατικές και λοιπές πτήσεις εθνικού χαρακτήρα), εφόσον απαιτηθεί, ενώ όλες οι υπηρεσίες των αεροδρομίων, θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό.
Αναγνωρίζοντας ότι η αναστολή της λειτουργίας των διαδρόμων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις στις μετακινήσεις και τις μεταφορές στις τοπικές κοινότητες, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τα ανωτέρω έργα αφορούν την πλήρη αναδιαμόρφωση των διαδρόμων των αεροδρομίων. Ο στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφαλείας αυτών και οι εργασίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, εκτενείς επεμβάσεις αναμόρφωσης των πλευρικών ζωνών ασφαλείας διαδρόμου (Runway Strips) και περιοχών ασφαλείας πέρατος διαδρόμου (RESA).
Οι εργασίες αυτές αποτελούν μέρος της Σύμβασης Παραχώρησης. Πραγματοποιούνται δε, με όρους βιωσιμότητας και σεβασμού στον κάθε τόπο, μιας και η υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας είναι βασικές αρχές της Fraport Greece.
Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων. Παρ’ όλα αυτά και βάσει σχεδιασμού, τα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα αποτελούν τη μικρότερη δυνατή περίοδο που μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία τους.
Η κανονιστική συμμόρφωση και η ασφάλεια, σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν βασική προτεραιότητα της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που εκτελεί η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.