Η ΑΝΕΖ «σαλπάρει» μόνη της για Κυλλήνη
Ως κεραυνός εν αιθρία «έσκασε» η είδηση ότι οι μέτοχοι της ΑΝΕΖ έχουν αποστείλει έγγραφο στην «IONIAN FERRIES», με το οποίο ενημερώνουν ότι η εταιρεία τους θέλει να αποχωρήσει. Αυτό σημαίνει ότι το «Ζάκυνθος 1» θα σαλπάρει για Κυλλήνη χωρίς να είναι ενταγμένο σε κάποια ναυτιλιακή «συμμαχία», κάτι που εφόσον συμβεί τελικά δημιουργεί νέα δεδομένα στη γραμμή.
Τις πληροφορίες της εφημερίδας μας επιβεβαίωσε χθες βράδυ και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΖ, Χάρης Μαρκουτσάς, ο οποίος κληθείς να σχολιάσει την κίνηση που γίνεται, τόνισε πως στόχος είναι να προασπιστούν τα συμφέροντα της ΑΝΕΖ και πρόσθεσε πώς θα πρέπει όταν γίνονται μειώσεις στα εισιτήρια να είναι ενημερωμένες όλες οι πλευρές που λαμβάνουν μέρος σε ένα σχήμα.
«Όταν βλέπεις πως κάτι δεν πάει καλά, θα πρέπει να αντιδράσεις και να μην κάτσεις με τα χέρια σταυρωμένα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκουτσάς, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι μέσα στα επόμενα 24ωρα θα γίνει συνάντηση με τους εκπροσώπους της «IONIAN FERRIES», ούτως ώστε να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο.
Αναμενόμενο…
Άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στα ακτοπλοϊκά δρώμενα, χαρακτήριζαν αναμενόμενη την ενέργεια της ΑΝΕΖ, αφού οι εκπρόσωποί της βλέπουν ότι το παιχνίδι έχει «ανοίξει» και ως εκ τούτου προσπαθούν να πάρουν μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της αγοράς.
Εξάλλου, το προηγούμενο διάστημα, και μετά την έλευση στη Ζάκυνθο της «Kefalonian Lines» υπήρχε μεγάλη ένταση ανάμεσα στις δύο πλευρές, κατάσταση που έφερε και σοβαρές διαφωνίες.
Το σενάριο…
Μόλις έγινε γνωστή η προαναφερόμενη είδηση, κάποιοι έσπευσαν να πουν ότι η ΑΝΕΖ θα συνεργαστεί πλέον με την «Kefalonian Lines».
Ερωτηθείς για αυτό το… σενάριο, ο κ. Μαρκουτσάς τόνισε ότι δεν έχει γίνει καμία τέτοια συνεννόηση και συμπλήρωσε πως αν τελικά η εταιρεία φύγει από την Κοινοπραξία, τότε θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία και θα προσπαθήσει να επιβιώσει μέσα σε ένα πολύ δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.
Αυτό, πάντως, που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι το σενάριο της συνεργασίας με την εταιρεία από την Κεφαλονιά «παίζει» εδώ και καιρό και αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως επιθυμούν η διοίκηση και οι μέτοχοι της ΑΝΕΖ, τότε ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν διαφορετικά την κατάσταση απ΄ ότι κάνουν τώρα.
Ένα χρόνο πριν
Πέρυσι την ίδια ακριβώς ημερομηνία η εταιρία είχε επιλέξει να γυρίσει και πάλι σελίδα στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού. Η ΑΝΕΖ αποφάσισε να κόψει τις γέφυρες με το παρελθόν κάνοντας επανεκκίνηση με δυο δρομολόγια την ημέρα Ζάκυνθος – Κυλλήνη και αντίστροφα, σύνδεση του νησιού κάθε Τρίτη με την Κεφαλονιά και επαναστατικές μειώσεις που έφθαναν στο 50% στα εισιτήρια ΙΧ, λεωφορείων, φορτηγών και επιβατικού κοινού. Οι λόγοι για τους οποίους η εταιρία λαϊκής βάσης, αποχώρησε τότε από την Κοινοπραξία ήταν διότι είχε συρρικνώσει τη συχνότητα των δρομολογίων, κρατώντας στα υψηλότερα επίπεδα τα κόστη των εισιτηρίων χωρίς να ερωτηθεί.
ΗΜΕΡΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ