Κέντρισε το ενδιαφέρον η παρουσίαση της έρευνας για τις Τουριστικές επιχειρήσεις της Κεφαλονιάς και την ψηφιακή τους παρουσία στο διαδίκτυο
«Μικρά μυστικά» από τον Αγησίλαο Κονιδάρη για την όσο το δυνατόν καλύτερη παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτηση
Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα η παρουσίαση της μεγάλης έρευνας για τις Τουριστικές επιχειρήσεις της Κεφαλονιάς και την ψηφιακή τους παρουσία στο διαδίκτυο.
Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής
Την παρουσίαση έκανε ο υπεύθυνος της έρευνας, καθηγητής του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας κ. Αγησίλαος Κονιδάρης, ο οποίος με στατιστικά στοιχεία και σωστές επισημάνσεις, έδωσε στους παρευρισκόμενους το ρεζουμέ, που δεν ήταν άλλο από την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση της ιστοσελίδας που διαθέτουν στο διαδίκτυο.
Ο κ. Κονιδάρης, εστίασε σε δύο πυλώνες του τουρισμού, που είναι η εκπαίδευση και η έρευνα και αναφέρθηκε αναλυτικά, πως μία επιχείρηση μπορεί να έχει καλύτερες θέσεις στην μηχανή αναζήτησης της Google, η οποία είναι και η πιο διαδεδομένη.
Στόχος, της παρουσίασης, ήταν να γίνει κατανοητό πώς ένα website τουριστικής επιχείρησης από την Κεφαλονιά, θα εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης της google.
Αναφέρθηκε, λοιπόν, εκτενώς στο Domain Name (το όνομα της ιστοσελίδας της επιχείρησης), δίνοντας στατιστικά στοιχεία και για ποιο λόγο θα είναι προτιμότερο να τελειώνει σε .com απ’ ο,τι σε .gr
Παράλληλα, τόνισε ότι κάθε όνομα website τουριστικής επιχείρησης, να περιλαμβάνει μέσα του την λέξη “Kefalonia”.
Προέτρεψε όσους έχουν ιστοσελίδες, να τις ανανεώνουν τα τακτικά και να είναι ενεργές, να εμπιστεύονται τα Google Analytics.
Ολόκληρη η παρουσίαση, αλλά και πολύ χρήσιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες του τουρισμού, υπάρχει στην ιστοσελίδα www.digitaltourism.gr
Το παρών στην παρουσίαση έδωσαν ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος, ο πρώην αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Κουρής, καθηγητές του ΤΕΙ, φοιτητές και φυσικά πολλοί φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού.
Ήταν μία πολύ «δυνατή» και χρήσιμη παρουσίαση που βασίστηκε σε έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περίπου 400 Websites τουριστικών επιχειρήσεων της Κεφαλονιάς.
Παρακάτω εικόνες και video από την παρουσίαση
https://www.youtube.com/watch?v=CTVCKxhDXlQ