Ο ΟΤΕ απαντά στο INKEFALONIA.GR για το πρόβλημα με το κατάστημα Αργοστολίου
Την άμεση απάντηση από το γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων του Ομίλου ΟΤΕ προκάλεσε το δημοσίευμα του INKEFALONIA.GR στο οποίο αναφερόμασταν στο πρόβλημα που επικρατεί με το κατάστημα Αργοστολίου, λόγω του περιορισμένου προσωπικού.
Σύμφωνα με τα όσα μας μετεφέρθηκαν, η Διοίκηση της εταιρείας αναγνωρίζει το πρόβλημα και έχει κινήσει όλες εκείνες τις διαδικασίες για την επίλυσή του.
Αναλυτικότερα, έχει προκηρύξει δυο θέσεις πρόσληψης προσωπικού, μια προϊσταμένου και μια υπαλλήλου, ώστε σύντομα να προστεθούν στο υπάρχων δυναμικό.
Βάση του εσωτερικού κανονισμού, και ο προϊστάμενος θα έχει καθήκοντα εξυπηρέτησης του κοινού.
Σχολιάζοντας το περιορισμένο ωράριο λειτουργίας (ΔΕ – ΠΑ 08.00 – 14.00) μας απάντησαν ότι ήταν μια απόφαση για τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης, καθώς το πρωί απασχολείται το σύνολο των εργαζομένων.
Σε αντίθεση περίπτωση που εφαρμόζονταν σπαστό ωράριο , αυτό , σύμφωνα με τον ΟΤΕ, θα δυσχέραινε την εξυπηρέτηση του κοινού.
Χρήστος Λαμπράκης