Συνεχίζεται το χάος στην εξυπηρέτηση των πολιτών στο κατάστημα του ΟΤΕ στο Αργοστόλι (εικόνες)
Συνεχίζεται το χάος στην εξυπηρέτηση των πολιτών στο τοπικό κατάστημα της COSMOTE (OTE) στο Αργοστόλι.
Το κλείσιμο του καταστήματος «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» που ανήκει στην ίδια εταιρεία στις 30/11/2017, είχε ως συνέπεια όλη η κίνηση να κατευθυνθεί αποκλειστικά στο μοναδικό κατάστημα του ομίλου στο Αργοστόλι.
Αν και ο ΟΤΕ, κεντρικά, διαβεβαίωνε ότι είχε κινήσει όλες τις διαδικασίες για την άμεση ενίσχυση με νέο προσωπικό στο εμπορικό τμήμα, δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ακόμη.
Η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα το κατάστημα ειδικά τις ώρες αιχμής, δεν είναι εικόνα για μια επιχείρηση του μεγέθους του ΟΤΕ.
Υπάρχουν φορές που οι ουρές φθάνουν ακόμη και έξω από το κτίριο (!).
Εκατοντάδες συμπολίτες μας και ειδικά οι κάτοικοι των χωριών μεγαλύτερης ηλικίας, πρέπει να περιμένουν ακόμη και περισσότερο από μια ώρα για να εξυπηρετηθούν..
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εμφανίζεται στην πληρωμή των λογαριασμών όπου το κοινό εξυπηρετεί μόνο ένας υπάλληλος.
Το πρόβλημα αυτό δημιουργεί μεγάλη πίεση και στο λιγοστό προσωπικό, το οποίο γίνεται δέκτης της αποδοκιμασίας των πελατών , η οποία σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά τα .. κόσμια επίπεδα…
Παράλληλα, πλήττει σοβαρά την εικόνα της εταιρείας -και απορούμε πως αυτό το γεγονός δεν τους απασχολεί- στρέφοντας μερίδα των καταναλωτών στον ανταγωνισμό.
Το προσεχές διάστημα μάλιστα, όπου αναμένεται επέκταση του δικτύου και άλλων παρόχων στα χωριά, ενδεχομένως να συμβάλλει ώστε η εταιρεία να θορυβηθεί..
Τέλος, να σημειώσουμε ότι το τοπικό παράρτημα της ομοσπονδίας των εργαζομένων (ΠΕΤ ΟΤΕ) με επιστολή που είχε απευθύνει στην Αθήνα , είχε επισημάνει όλα τα παραπάνω ζητήματα, σε μια προσπάθεια άσκησης πίεσης, αλλά ως φαίνεται τα αυτιά των υπευθύνων για κάποιο ανεξήγητο λόγο.. δεν ιδρώνουν…!
Χρήστος Λαμπράκης