Πιάτσα στο Λιμάνι ζητά μερίδα οδηγών ΤΑΧΙ στο Ληξούρι
Ανοιχτή επιστολή που απευθύνουν στις αρχές
Προς
- τον κ.Δήμαρχο Δήμου Ληξουρίου
- όλες τις Δημοτικές Παρατάξεις
- όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους.
Oι παρακάτω υπογράφοντες ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ στο Δήμο Ληξουρίου, με αφορμή την συζήτηση που έχει ανοίξει μετά την αυτονόητη ερώτηση Δημοτικού Συμβούλου σχετικά με την αναγκαιότητα λειτουργίας «πιάτσας» στο λιμάνι του Ληξουρίου, τονίζουμε τα παρακάτω.
- Η λειτουργία «πιάτσας» στο λιμάνι Ληξουρίου είναι αυτονόητη και επιβεβλημένη προκειμένου να εξυπηρετούνται οι μόνιμοι κάτοικοι και οι επισκέπτες, χωρίς να υπόκεινται στην βάσανο να διανύσουν 170 και πλέον μέτρα, ώσπου να φθάσουν στην αρχή της υπάρχουσας μοναδικής «πιάτσας», στην κεντρική πλατεία. Ας σημειωθεί ότι η παραπάνω απόσταση πολλές φορές διανύεται από τους πελάτες μας, με αντίξοες καιρικές συνθήκες (ζέστη, βροχή, αέρας), φορτωμένοι ως υποζύγια τα πράγματά τους.
Η κατάσταση γίνεται περισσότερο απαράδεκτη όταν πρόκειται για ΑΜΕΑ, ηλικιωμένους, άρρωστους και αναξιοπαθούντες.
- Η οποιαδήποτε αρνητική στάση για την λειτουργία πιάτσας στο Λιμάνι, είναι ακατανόητη και αδικαιολόγητη, αφού σκοπός όλων (ιδιοκτητών Ταξί, συμπολιτών, επισκέπτών, επαγγελματιών του τουρισμού, πορθμειακών γραμμών κ.α.), είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και η αυτονόητη διευκόλυνσή του.
- Ακόμη και αν η ελάχιστη απόσταση επιβίβασης – αποβίβασης πελατών ΕΔΧ – ταξί ήταν 150 μέτρα από τον πλησιέστερο σταθμό ταξί όπως προβλέπει ο νόμος 4530/2018 άρθρο 17, (η πραγματική απόσταση είναι 175 μ και άρα δεν ισχύει ο παραπάνω περιορισμός), θα έπρεπε να υπήρχε εξαίρεση από την πρόβλεψη του νόμου προκειμένου να εξυπηρετούνται οι χρήστες Ταξί.
- Σε κάθε περίπτωση όμως ο ίδιος ο νόμος 4530/2018 άρθρο 17 προβλέπει επιπλέον ότι «…Η ύπαρξη απόκλισης αναφορικά με τη μέγιστη απόσταση ή και τη χωροθέτηση των θέσεων επιτρέπεται σε περίπτωση τεχνικών κωλυμάτων και κατόπιν τεκμηριωμένης, με βάση μελέτη, εισήγησης του Δήμου ή του αρμόδιου συγκοινωνιακού φορέα, και έγκρισης της Αρμόδιας Υπηρεσίας της Δ/νσης Οδικών Υποδομών της Γενικής Δ/νσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».
Με βάση όλα τα παραπάνω αλλά και την προαναφερθείσα πρόβλεψη του νόμου που έγινε προφανώς για να θεραπεύσει προβλήματα και να αποφύγει ισοπεδωτικές λογικές, είναι στο χέρι της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου, να τεκμηριώσει με σχετική μελέτη την δημιουργία δεύτερης πιάτσας στο λιμάνι, γιατί αυτό επιβάλλει η λογική και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού μακριά από κάθε άλλη σκοπιμότητα.
Με την παρούσα κάνουμε γνωστό σε όλους το πρόβλημα, που δεν αφορά μόνο τους ιδιοκτήτες Ταξί, αλλά κυρίως το επιβατικό κοινό και επιζητούμε άμεση λύση προς όφελος όλων μας.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.
Οι 11 υπογράφοντες ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ στο Δήμο Ληξουρίου