Καταγγελία πολίτη: Αλαλούμ με το απαγορευτικό για το δρομολόγιο Πόρος - Κυλλήνη

Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020 12:01

Καταγγελία πολίτη: Αλαλούμ με το απαγορευτικό για το δρομολόγιο Πόρος - Κυλλήνη

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Η επιστολή αυτή απευθύνεται δημόσια προς το Λιμεναρχείο Κεφαλονιάς και τη LEVANTE FERRIES σχετικά με το αλαλούμ που προκάλεσε το χθεσινό απαγορευτικό για το δρομολόγιο Πόρος – Κυλλήνη στις 5 π.μ. σήμερα το πρωί .

Δε νοείται στις 7 το απόγευμα χτες η εταιρεία να στέλνει sms ότι δε θα γίνει το δρομολόγιο και στις 11 το βράδυ ότι θα γίνει. Το sms τουλάχιστον θα μπορούσε να διευκρινίζει ότι υπάρχει πιθανότητα να γίνει ώστε οι επιβάτες να είναι σε μια ετοιμότητα . Όπως όλοι καταλαβαίνουμε λόγω γενικού lock-down δεν ταξιδεύει κανείς για αναψυχή ,  αλλά είτε για λόγους εργασίας είτε κυρίως για λόγους υγείας. Το ίδιο και εγώ που συνοδεύω τη σύζυγό μου για θεραπεία στο Γ .Π. Ν. Πατρών και εξαιτίας αυτής της σύγχυσης χάθηκε προγραμματισμένο ραντεβού και  επιβαρύνεται η ασθενής με επιπλέον εξετάσεις και το κόστος τους (σημειώστε ότι το οικονομικό δεν το αναφέρω επειδή διεκδικώ κάποια αποζημίωση αλλά επειδή είναι γεγονός όχι μόνο για τη δική μας περίπτωση αλλά και για άλλους συντοπίτες μας που ταξιδεύουν συχνά για λόγους υγείας  .Άλλωστε  έστω και αυτό το πενιχρό μεταφορικό ισοδύναμο έχουμε να το δούμε μήνες. ) Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή να παίρνω όλη νύχτα τηλέφωνα στο λιμεναρχείο  για το αν θα γίνει το δρομολόγιο  τη στιγμή που και ο λιμενικός σταθμός Πόρου με ενημέρωσε ότι τελικά δε θα γίνει το δρομολόγιο των 5 π. μ. ;

Σήμερα το πρωί σε επικοινωνία που είχα με το Λιμεναρχείο Κεφαλονιάς για να εκφράσω το παράπονό μου γι ’αυτό το αλαλούμ τα επιχειρήματα ήταν του τύπου:  «την ευθύνη την έχει η εταιρεία  και ο καπετάνιος» , «εμείς βλέπουμε μόνο το δελτίο καιρού της ΕΜΥ , το δελτίο κανονίζει» , «ίσως έγινε κάποια λάθος συνεννόηση» αντίστοιχα η εταιρεία αφού κάλεσα τα κεντρικά έριχνε το μπαλάκι στο λιμεναρχείο. Συμπέρασμα δεν βγήκε ,  όλοι αποποιήθηκαν τις ευθύνες τους εκφράζοντας όμως τη «συμπάθεια» τους για την ταλαιπωρία μας. Δε βλέπω όμως την ίδια στάση όταν π.χ. είναι κηρυγμένη απεργία τότε με πολλή ευκολία δίνεται η ευθύνη στους εργαζόμενους ,που ουκ ολίγες φορές σέρνονται και στα δικαστήρια για παρακώλυση συγκοινωνιών . Τότε βρίσκει το λιμεναρχείο ότι ταλαιπωρούνται οι επιβάτες και ότι ο ψιμένος ο εφοπλιστής  «μπαίνει  μέσα». Δε λέω άλλα , υπενθυμίζω  πάντως ότι και στο παρελθόν έχουμε βιώσει σκηνικά όταν δεν έχει κίνηση το δρομολόγιο οι εταιρείες με χίλιους τρόπους (κωμικοτραγικούς ενίοτε) και την ανοχή των λιμενικών αρχών να αναβάλλουν δρομολόγια.

Με την παρούσα δεν ευελπιστώ ότι οι εφοπλιστές θα βάλουν τον άνθρωπο πάνω από τα κέρδη τους ούτε ότι ένας κρατικός μηχανισμός (ενίοτε και καταστολής)  θα τολμήσει να βάλει τους εφοπλιστές στη θέση τους. Διεκδικώ τουλάχιστον μία εύρυθμη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού (εν προκειμένω του λιμεναρχείου) ώστε να βγαίνουν σαφή δελτία για την εκτέλεση των δρομολογίων ειδικά στις έκτακτες συνθήκες του χειμώνα ,αλλά και από την εταιρεία απαιτώ ως «πελάτης» , να μην εκτελεί τα δρομολόγια  μόνο με γνώμονα τα κέρδη της, να αλλάξει τακτική καθώς έχει φέρει το επίπεδο συχνότητας και τιμών των εισιτηρίων δεκαετίες πίσω .Πιστεύω ότι η παρούσα επιστολή εκφράζει πολλούς συντοπίτές μας.

Γεράσιμος Βαλεντής

Κεφαλονίτης επιβάτης , συγγενής ασθενούς

 




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250