Χριστίνα Ιακωβίδου: Η γυμνή αλήθεια για την ημίγυμνη οδοντίατρο
Το κορίτσι από τις φτωχογειτονιές της Θεσσαλονίκης που θαμπώθηκε από την αστερόσκονη του Χόλιγουντ και ο μοιραίος άνδρας που για χάρη του... βγήκε από τα ρούχα της
Η σέξι οδοντίατρος του Κολωνακίου που αναστάτωσε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 τα ανδρικά πλήθη με τις αισθησιακές φωτογραφήσεις μεγάλωσε σε μια ταπεινή γειτονιά της Θεσσαλονίκης, στην περιοχή Δελφών κοντά στο Πάρκο Πατρικίου. Η μικρή Χριστίνα έχει δύο μεγάλα πάθη: Τη μητέρα της, με την οποία περιδιαβαίνει συχνά πυκνά τη λαϊκή αγορά της περιοχής, και το διάβασμα, ένα διαβατήριο που της εξασφαλίζει την εισαγωγή της στην Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η νεαρή φοιτήτρια που ακούει στο όνομα Χριστίνα Ιακωβίδου δεν είναι ιδιαίτερα όμορφη, ούτε ιδιαίτερα δημοφιλής στα αγόρια της σχολής. Ωστόσο, η ιδιαιτερότητά της που έγκειται στη θέλησή της να σκαρφαλώσει στα ανώτερα κοινωνικά και οικονομικά κλιμάκια της πόλης όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, κάνει όσους τη γνωρίζουν εκείνα τα χρόνια να μιλούν για «ένα κορίτσι που είχε κάνει την επιτυχία στοίχημα και την προσωπική της αλλαγή σκοπό ζωής».
Πράγματι, με το που τελειώνει τις σπουδές της, η Χριστίνα κάνει το πρώτο της άλμα πετώντας για μεταπτυχιακές σπουδές στο Λος Αντζελες. Οι φιλοδοξίες της προσγειώνονται στο διάσημο Πανεπιστήμιο UCLA και από εκεί απογειώνονται σε μεγάλο οδοντιατρείο της Πόλης των Αγγέλων, στο οποίο εργάζεται παράλληλα με τις μεταπτυχιακές της σπουδές.
Η Χριστίνα αλλάζει το στυλ της, την εικόνα της, τους τρόπους της, τις συναναστροφές της. Στο οδοντιατρείο όπου περνάει τις περισσότερες ώρες της ημέρας προκειμένου να εξασφαλίσει εμπειρία και ένα πενιχρό χαρτζιλίκι, μπαινοβγαίνουν αστέρες του Χόλιγουντ όπως ο Ματ Ντέιμον, ο Κέβιν Σπέισι, η Γκουίνεθ Πάλτροου και ο Μπεν Αφλεκ. Η λάμψη που αφήνουν πίσω τους θαμπώνει τη νεαρή οδοντίατρο με τα μεγάλα όνειρα, η οποία θεωρεί πως η συναναστροφή μαζί τους, έστω κι αν η τελευταία εξαντλείται στο κλικ μιας Polaroid, μπορεί να αποτελέσει την απαρχή μιας επαγγελματικής πορείας πασπαλισμένης με μπόλικη χρυσόσκονη.
Ταξιδεύει στην πατρίδα μόνο για διακοπές, οι οποίες αρχίζουν και τελειώνουν σχεδόν εμμονικά στο Νησί των Ανέμων. Η Μύκονος γίνεται δεύτερη φύση της, με τους ντόπιους να τη θεωρούν «δικό τους παιδί» και τους επισκέπτες να παίρνουν όρκο πως «η Χριστίνα είναι βέρα Μυκονιάτισσα». Τη δεκαετία του ’90 επισκέπτεται το νησί με κάθε τρόπο, κάθε ευκαιρία και κάθε μέσο. Ψήνει με φίλους της αρνιά στην προβλήτα του λιμανιού, ξεφαντώνει στις «Χάντρες», βολτάρει με σέξι αμφιέσεις στα Ματογιάννια και, το κυριότερο, συστήνεται στην υψηλή τουριστική κοινωνία ως «οδοντίατρος των Χολιγουντιανών σταρ».
Η επιστροφή
Η μόνιμη επάνοδός της στη μαμά πατρίδα συνοδεύεται με την ενοικίαση ενός επαγγελματικού χώρου στο Κολωνάκι και συγκεκριμένα στην οδό Χάρητος, αλλά και μεγαλεπήβολα σχέδια. Τα πρώτα πράγματα που κουβαλάει στις κούτες της μετακόμισης είναι οι φωτογραφίες του εναγκαλισμού της με διάσημους σταρ του Χόλιγουντ που κοσμούν μέχρι σήμερα το ιατρείο της -κανείς δεν παίρνει όρκο αν είναι αληθινές ή προϊόν φωτομοντάζ- και η εμμονή της να κάνει τη διαφορά. Η Χριστίνα τα καταφέρνει και μάλιστα πολύ καλά, καθώς τόσο οι γνώσεις της όσο και το ιατρείο της αποτελούν μια όαση υπηρεσιών και ανέσεων. Είναι η πρώτη που φέρνει στην Ελλάδα το laser λεύκανσης δοντιών, η πρώτη που προτείνει στους επισκέπτες της να παρακολουθούν την αγαπημένη τους τηλεοπτική σειρά ή να χαλαρώνουν με την αγαπημένη τους μουσική όσο εκείνη ασχολείται με την οδοντοστοιχία τους, η πρώτη που θέλει να μετατρέψει ένα παραδοσιακό οδοντιατρείο σε high tech. Στα σκαλοπάτια της οδού Χάρητος επικρατεί συνωστισμός επωνύμων, ανάμεσα στους οποίους και πρόσωπα από το επιχειρηματικό και πολιτικό στερέωμα της χώρας.
Ο μοιραίος άνδρας και η κάθοδος της ωραίας Χριστίνας
Πίσω, μπροστά και πλάι από την όμορφη οδοντίατρο του Κολωνακίου στέκει την εποχή εκείνη πάντα ένας άνδρας, ο επιχειρηματίας Χρήστος Βατσέρης, λάτρης και συλλέκτης αυτοκινήτων των ’60s. Η Χριστίνα τον ερωτεύεται τρελά και παρότι εκείνος βρίσκεται σε γάμο, η σχέση τους αποτελεί κοινό μυστικό στους κύκλους του Κολωνακίου. Μένουν στην ίδια πολυκατοικία αλλά σε διαφορετικά διαμερίσματα -λίγα μέτρα πιο πάνω από το οδοντιατρείο της, κάνουν ταξίδια σε ολόκληρο τον κόσμο και όνειρα για μια κοινή ζωή. Σύμφωνα με φιλικό πρόσωπο της Χριστίνας Ιακωβίδου, ο Χρήστος Βατσέρης ήταν ο άνθρωπος που διαχειριζόταν την εικόνα της, το πρόσωπο που την έπεισε ότι η προβολή της με κάθε μέσο και κάθε τρόπο μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει στο όνομά της, ακόμη κι αν το τελευταίο ήταν ήδη πολύ καλό.
Πίσω από την πρώτη της αποκαλυπτική φωτογράφηση το 2000 σε πόζες σέξι νοσοκόμας για το περιοδικό «Down Town» κρύβεται εκείνος: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που κυκλοφόρησε εκείνο το τεύχος», λέει δημοσιογράφος που εργαζόταν τότε στην Imaco και συνεχίζει: «Ο Χρήστος Βατσέρης ήρθε στα γραφεία και από τη χαρά του μοίραζε χαβιάρι Beluga σε όλο το προσωπικό! Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Γνωρίζαμε ότι ο Βατσέρης ήταν η σκιά της Χριστίνας, ωστόσο δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα έκανε κάτι τέτοιο. Η στάση του ήταν πολύ προκλητική».
Προκλητική, όπως ακριβώς γινόταν μέρα με τη μέρα και η συμπεριφορά της Χριστίνας. Κανείς δεν θα ξεχάσει τα φωτογραφικά της ενσταντανέ με μαύρο ολόσωμο στρινγκ μαγιό καβάλα σε ποδήλατο, ούτε τις γυμνές πόζες της με ροζ φτερά και πούπουλα, ούτε τα ντεκολτέ-χαράδρα, ούτε τις επαναλαμβανόμενες τηλεοπτικές εμφανίσεις της που τη μετέτρεπαν μέρα με τη μέρα σε γευστικότατο κατά τα άλλα... μαϊντανό.
Η Χριστίνα κατρακυλούσε, τυφλωμένη ενδεχομένως από τη λάμψη της δημοσιότητας την οποία ποθούσε από παιδί, παραδομένη στα «θέλω» του άνδρα που αποφάσιζε πριν από εκείνη για εκείνη, παθιασμένη να γίνει ακόμη πιο διάσημη, ακόμη πιο γνωστή. Η υπερέκθεσή της την έκαψε φέρνοντάς την πολλές φορές αντιμέτωπη με συναδέλφους της για αθέμιτο ανταγωνισμό και αφήνοντας πίσω της μόνο ένα bright smile σε εκείνους που γνώριζαν και γνωρίζουν καλά ότι όσα λάθη ή ατοπήματα κι αν διέπραξε ήταν, είναι και θα είναι μια άριστη επαγγελματίας.
Καλώς ή κακώς ωστόσο στην ελληνική κοινωνία δεν αρκεί μόνο να είσαι αλλά και να φαίνεσαι καλός και σ’ αυτό η Χριστίνα Ιακωβίδου ξεπέρασε τα όρια, όχι μόνο μία, αλλά πολλές φορές. Ισως κάπου να το κατάλαβε και η ίδια καθώς τα τελευταία χρόνια απέχει συνειδητά από τα φώτα της δημοσιότητας. Οι πληροφορίες τη θέλουν σήμερα μόνη στην προσωπική της ζωή, επικεντρωμένη σε νέα επαγγελματικά σχέδια, πολύ πιο ώριμη για το αύριο, βαθιά συνειδητοποιημένη για τα λάθη του χθες και αποφασισμένη από δω και στο εξής να χαρίζει στο φιλοθεάμον κοινό μόνο το χαμόγελό της, ακόμη κι αν το τελευταίο είναι λιγότερο αστραφτερό...
Πηγή: protothema.gr