Τράπεζες: Με ραντεβού και μετά την άρση των μέτρων

Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2022 09:28

Τράπεζες: Με ραντεβού και μετά την άρση των μέτρων

Την επίσκεψη στα τραπεζικά καταστήματα κατόπιν ραντεβού προσπαθούν να καθιερώσουν οι τράπεζες ακόμη και μετά την άρση και των τελευταίων περιορισμών που σηματοδοτεί η εκτόνωση της πανδημίας.

Την επίσκεψη στα τραπεζικά καταστήματα κατόπιν ραντεβού προσπαθούν να καθιερώσουν οι τράπεζες, με στόχο να κρατήσουν ελεγχόμενη την επισκεψιμότητα στο τραπεζικό δίκτυο ακόμη και μετά την άρση και των τελευταίων περιορισμών που σηματοδοτεί η εκτόνωση της πανδημίας.

Τη μέθοδο αυτή, όπως εξηγούν αρμόδια στελέχη, επιχειρούν να καθιερώσουν πλέον όλες οι τράπεζες, σημειώνοντας ωστόσο ότι από την 1η Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία καταργήθηκαν πλήρως οι περιορισμοί που ίσχυαν λόγω COVID, τα τραπεζικά καταστήματα έχουν ανοίξει στο κοινό χωρίς περιορισμούς. Στον γενικότερο κανόνα της ελεύθερης εισόδου, υπάρχουν μικρές εξαιρέσεις όπως η επιλογή της Alpha Bank ώστε οι πελάτες που βρίσκονται εντός του καταστήματος να μην υπερβαίνουν τον αριθμό των υπαλλήλων, προσαυξημένο κατά περίπου δύο άτομα, κανόνας που εφαρμόζεται επίσης με ευελιξία.

Υπό τον φόβο, πάντως, να δημιουργηθούν εκ νέου ουρές σε συγκεκριμένες π.χ. ημερομηνίες, όπως οι ημέρες καταβολής των συντάξεων, οι τράπεζες προτρέπουν τους πελάτες τους να κλείσουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, καλώντας δηλαδή απευθείας το κατάστημα ή τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί, είτε διαδικτυακά, μέσω της ιστοσελίδας της τράπεζας.

Το κλείσιμο ενός ραντεβού μπορεί να γίνει επίσης και εντός του τραπεζικού καταστήματος, εφόσον κάποιος πελάτης επισκεφθεί το κατάστημα της περιοχής του και διαπιστώσει ότι υπάρχει μεγάλος χρόνος αναμονής.

Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές, ο χρόνος για το κλείσιμο ενός ραντεβού είναι από 2 ημέρες έως και 1 εβδομάδα κατά μέσον όρο και εξαρτάται πάντα από τον φόρτο εργασίας στο συγκεκριμένο τραπεζικό κατάστημα ή από τη φύση της εργασίας που θέλει κάποιος να διεκπεραιώσει. Σε κάθε περίπτωση, η επίσκεψη στο κατάστημα με ή χωρίς ραντεβού προκρίνεται πλέον για όσες υπηρεσίες απαιτούν τη φυσική παρουσία του πελάτη και εφόσον υπάρχει αδυναμία πρόσβασης μέσω κινητού ή laptop, που αναδεικνύονται πλέον τα δύο βασικά κανάλια για τη διεκπεραίωση μιας σειράς τραπεζικών εργασιών, όπως η αίτηση για δάνειο ή πιστωτική κάρτα, το άνοιγμα λογαριασμού και, φυσικά, οι πληρωμές λογαριασμών, οι οποίες έχουν πλέον εξοβελιστεί από το τραπεζικό δίκτυο. Με τον τρόπο αυτόν οι τράπεζες επιχειρούν να εξαλείψουν πλήρως τις ουρές στα τραπεζικά καταστήματα, ο αριθμός των οποίων άλλωστε φθίνει ολοένα και περισσότερο στο πλαίσιο της περαιτέρω ψηφιοποίησης των εργασιών. Εναλλακτικά για την παροχή προσωποποιημένων λύσεων υπάρχει και το κανάλι του v-banking, το οποίο καλύπτει κατά κύριο λόγο συμβουλευτικές υπηρεσίες και μπορεί κάποιος να απευθυνθεί μόνον εφόσον είναι ήδη πελάτης της τράπεζας και διατηρεί ειδική σχέση, είτε επενδυτική είτε εμπορική, εάν δηλαδή είναι επιχείρηση.

kathimerini.gr