ΑΒ Βασιλόπουλος: Επενδύσεις 73,5 εκατ. ευρώ το 2014
Σημαντικές επενδύσεις ύψους 73,5 εκατ. ευρώ αναμένεται να πραγματοποιήσει φέτος η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου της αλλά και της ανακαίνισης των καταστημάτων της, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα 185 εκατ. ευρώ που έχει επενδύσει την τελευταία τριετία.
Σύμφωνα με τον Chief Operating Officer της ΑΒ Βασιλόπουλος Λεωνίδα Βρεττάκο, πρόκειται για το διπλάσιο budget σε σχέση με πέρυσι, το οποίο μάλιστα μπορεί να αυξηθεί εάν υπάρξουν οι κατάλληλες ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας.
Ο COO της εταιρείας προβλέπει για το 2014 τη δημιουργία 32 νέων καταστημάτων (22 εταιρικά και 10 franchise), με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται στην αγορά της βορείου Ελλάδος και της Κρήτης. Μάλιστα η εταιρεία φαίνεται να έχει ιδιαίτερη δυναμική στην Κρήτη, καθώς ήδη με τη λειτουργία 6 καταστημάτων πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο της τάξης των 60 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει το άνοιγμα του τρίτου ΑΒ ΜΕGA στην Αθήνα και συγκεκριμένα στον Κηφισό, κοντά στο ΙΚΕΑ, ενώ δρομολογείται και η ριζική ανακαίνιση στο ΑΒ ΜΕGA στο Ελληνικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα αριθμεί 281 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Μέσα στο 2013 λειτούργησε 9 νέα ιδιόκτητα καταστήματα, 6 καταστήματα franchise ενώ 11 καταστήματα ανακαινίστηκαν.
Το 2013 μάλιστα δημιούργησε 908 νέες θέσεις εργασίας, με τον συνολικό αριθμό των εργαζομένων να φτάνει τους 11.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν προχώρησε σε καμία μείωση στις αποδοχές των εργαζομένων της.
Σύμφωνα με τον Λ. Βρεττάκο, «το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί τον βασικό μας πυλώνα ανάπτυξης και για αυτόν τον λόγο δεν προχωρήσαμε σε μειώσεις των μισθών».
Παράλληλα υποστηρίζει ότι «το 2013 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε στα 1,741 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 2,5%, παρά τον αρνητικό πληθωρισμό των τιμών μέσα στα καταστήματα, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα περίπου 74 εκατ. ευρώ. Στόχος της εταιρείας είναι το 2015 ο τζίρος να ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ».
Σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr, και το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της αλυσίδας κινούνται σε υψηλά επίπεδα, πολύ μεγαλύτερα από αυτά στα οποία κινείται η αγορά.
Επιπροσθέτως, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να συνεχίσει να επενδύει στην τιμολογιακή της πολιτική μέσα από συνεχείς προσφορές και μειώσεις τιμών σε εκατοντάδες προϊόντα, αναγνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη που της δείχνουν οι καταναλωτές.
ΑΒ Plus MasterCard
Την ίδια στιγμή, η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασαν τη νέα σειρά καρτών ΑΒ Plus MasterCard, προσφέροντας πρόγραμμα επιβράβευσης άμεσα συνδεδεμένο με το γνωστό και ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι κάρτες ΑΒ Plus MasterCard έχουν τεχνολογία contactless (ανέπαφων συναλλαγών) και διατίθενται σε 3 προϊόντα: χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη.
Με τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard, για πρώτη φορά στην Ελλάδα προσφέρεται πρόγραμμα επιβράβευσης διαθέσιμο σε 3 διαφορετικά προϊόντα καρτών, που δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να κερδίζουν επιλέγοντας τον τύπο κάρτας που ταιριάζει στις ανάγκες τους.
Οι κάτοχοι, χρησιμοποιώντας τις ΑΒ Plus MasterCard, κερδίζουν επιπλέον πόντους ΑΒ Plus από όλες τις αγορές σε επιχειρήσεις με το σήμα της MasterCard στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διπλάσιους πόντους στα ΑΒ Βασιλόπουλος (οι διπλοί πόντοι δεν ισχύουν για προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά ή άλλες προωθητικές ενέργειες).
Οι πόντοι που συγκεντρώνονται με τις νέες κάρτες προστίθενται στους πόντους που συλλέγονται με την κάρτα ΑΒ Plus και οι κάτοχοι κερδίζουν περισσότερες επιταγές έκπτωσης ΑΒ Plus αξίας 6 ευρώ από τα ΑΒ Βασιλόπουλος, σε μικρότερο χρονικό διάστημα.
Η νέα αυτή συνεργασία μεταξύ του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των κοινών πελατών -υφιστάμενων και νέων- προσφέροντας μία γκάμα καινοτόμων προϊόντων με ιδιαίτερα ελκυστικό πρόγραμμα επιβράβευσης.
Εταιρική Υπευθυνότητα
Η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι μέρος της ταυτότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η συνεχής στήριξη της Ελληνικής Τράπεζας Τροφίμων από την ίδρυσή της (από τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο το 1995) μέχρι και σήμερα, όπως και η υποστήριξη φορέων και ιδρυμάτων, αποτελούν πάγια στάση, στρατηγική απόφαση και αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε στις 30 Σεπτεμβρίου ένα μεγάλο πανελλαδικό πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας για τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών, με τίτλο «52 Εβδομάδες, 52 Δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα». Στόχος της εταιρείας είναι να χρηματοδοτήσει 52 φορείς ανά την Ελλάδα και να βοηθήσει εκατοντάδες συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Παράλληλα, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και τους προμηθευτές της να γίνουν κρίκοι αυτής της μεγάλης αλυσίδας αλληλεγγύης. Οι πελάτες της ΑΒ μπορούν να συνεισφέρουν είτε αγοράζοντας τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού (τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων θα δοθούν στους 52 φορείς), είτε συγκεντρώνοντας τρόφιμα στα ειδικά καλάθια που βρίσκονται στα καταστήματα. Επίσης αρκετοί προμηθευτές προσφέρουν ποσοστά από τις πωλήσεις προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Έως τις 23 Μαρτίου είχαν δοθεί 92.448 ευρώ σε δωροεπιταγές στους 24 πρώτους φορείς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Επιπλέον, τους τρεις πρώτους μήνες εφαρμογής του προγράμματος η εταιρεία πέτυχε:
-την παράδοση προϊόντων αξίας 125.095 ευρώ στους φορείς συνεργασίας
-έσοδα ύψους 13.514 ευρώ από την πώληση 41.174 προϊόντων αλληλεγγύης
-να διανείμει 2.247 σακούλες με τρόφιμα που έχουν συγκεντρωθεί από τους πελάτες των καταστημάτων για την ενίσχυση του προγράμματος.
Βιωσιμότητα προϊόντων
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που δεσμεύεται για την παροχή ποιοτικών και βιώσιμων εγχώριων αλιευμάτων, συμμετέχοντας από τον περασμένο Οκτώβριο στο «πρόγραμμα βελτίωσης βιωσιμότητας αλιευτικού στόλου» της WWF.
Πρόκειται για ένα διεθνές εργαλείο του οργανισμού, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη Μεσόγειο και βοηθά στη διαμόρφωση ενός πλαισίου συνεργασίας, τόσο με τους αλιείς όσο και με την αγορά, για την πιστοποίηση της βιωσιμότητας των αλιευτικών στόλων ανά τον κόσμο.
Σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, οι αλιείς γρι-γρι της εταιρείας εμπορίας ψαριών «Μανιός» στην Καβάλα και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ).
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια και αφορά κυρίως τους πληθυσμούς σαρδέλας και γαύρου. Στόχος είναι να διατηρηθεί βιώσιμο το επάγγελμα των ψαράδων και να επιτευχθεί η ορθολογική διαχείριση του πληθυσμού των ψαριών, καθώς και η διάθεση ποιοτικών και αξιόπιστων προϊόντων στους καταναλωτές.
real.gr