Μαρίνα Βεργωτή: «Τα βίντεο προβολής της Κεφαλονιάς είναι ο πιο δυνατός τρόπος για να μεταφέρεις μηνύματα και εικόνες από το νησί»
Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τον Γιώργο Χαλαβαζή, μίλησε η Μαρίνα Βεργωτή, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων σε θέματα τουρισμού στον Δήμο Αργοστολίου και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής.
Όλοι οι πρόδρομοι δείκτες από το μέτωπο του Τουρισμού γεμίζουν αισιοδοξία τους άμεσα εμπλεκόμενους, όμως η ισχυροποίηση του τουριστικού ρεύματος «θωρακίζεται» με τον ανάλογο σχεδιασμό της τουριστικής προβολής του κάθε τόπου.
Η οπτικοακουστική απεικόνιση της Κεφαλονιάς μπήκε στο σχέδιο δράσεων της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου και αποτελεί όπλο στην φαρέτρα του νησιού μας προκειμένου να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες.
Η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου το απόγευμα της Τετάρτης στο Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου "O Κέφαλος", παρουσίασε τα βίντεο με την τουριστική προβολή της Κεφαλονιάς για το 2022 και η κα Μαρίνα Βεργωτή ανέφερε σχετικά:
«Ήταν μια ομαδική δουλεία ,βοηθήσανε όλοι οι φορείς, πολλοί από αυτούς που συμμετέχουν στη Τουριστική Επιτροπή, αλλά και οι άλλοι δύο Δήμοι για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε όλα αυτά τα βίντεο. Θέλουμε να ενισχύσουμε τους στόχους τους μακροχρόνιους που έχουμε ως Δήμος και ως Κεφαλονιά γενικότερα και αυτά τα βίντεο θέλουμε να πιστεύουμε, επειδή έτσι είναι και η τάση στα ψηφιακά μέσα αυτή τη στιγμή ότι είναι ο πιο δυνατός τρόπος για να μεταφέρεις μήνυμα.
Φτιάχτηκαν τρία βίντεο, το ένα είναι το κεντρικό για όλη την Κεφαλονιά και τα άλλα δύο, το ένα είναι πάνω στη γαστρονομία και το άλλο πάνω στη φύση. Και τα τρία βίντεο θέλουν να επικοινωνήσουν τον προορισμό, την Κεφαλονιά και το μήνυμα “You want to stay for ever”.
Έγινε πάρα πολύ καλή δουλειά, θέλουμε να δείξουμε και ένα άλλο κομμάτι της Κεφαλονιάς, που πιστεύουμε πολύ έντονα ότι υπάρχουν επισκέπτες που θέλουν πολύ να πάνε σ αυτά τα μέρη.
Ο ήλιος και η θάλασσα είναι το χαρακτηριστικό και δυνατό στοιχείο της Κεφαλονιάς και όλοι οι επισκέπτες και τουρίστες έρχονται για να κάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, όμως επειδή θέλουμε να δυναμώσουμε τα άκρα, το Φθινόπωρο και την Άνοιξη, το βίντεο της φύσης, θα δώσει μεγάλη ώθηση για να έρθει κάποιος εκείνη την περίοδο.
Με το άλλο βίντεο δείχνουμε την γαστρονομία μας και ενισχύουμε μ αυτό τον τρόπο τα τοπικά προϊόντα μας, το μέλι, το κρασί, το τυρί μας.
Ακόμη πιο δυνατά θα είναι και τα μικρά βίντεο που έχουν βγει από το κεντρικό βίντεο και θα χρησιμοποιηθούν πολύ έντονα από τα social. Θα είναι στοχευμένα ,δηλαδή το μικρό βίντεο για το κρασί, για το μέλι ,κ.λπ.
Όλα αυτά χρησιμοποιώντας τα σωστά στις πλατφόρμες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτή τη στιγμή είναι φορτωμένα στο You Tube τα κεντρικά βίντεο ,τα οποία θα χρησιμοποιούνται και σε εκθέσεις και Workshop, για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το πιο δυνατό εργαλείο είναι τα μικρά βιντεάκια, τα οποία θα ανεβούν στους λογαριασμούς που έχουμε στο instagram και στο FB . Θέλουμε μελλοντικά να τα χρησιμοποιήσουμε και στοχευμένα, ως διαφημίσεις σε συγκεκριμένες αγορές, όπως στην Γερμανία κ.λ.π. Θέλουμε να δείξουμε ότι σεβόμαστε τον τόπο μας και γι αυτό θέλουμε και επισκέπτες που αντίστοιχα θα σεβαστούν και τον δικό μας τόπο».
Η κα Βεργωτή δεν παρέλειψε να σημειώσει, ότι όλα αυτά γίνονται υπό δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας και κατά τα γυρίσματα των βίντεο είχε προκύψει και ο «Ιανός», όμως η Τουριστική Επιτροπή προχωράει με την βοήθεια και των ψηφιακών μέσων, τα οποία έχουν καταλήξει κυρίαρχα στην τουριστική προβολή.
Κλείνοντας, ενημέρωσε με αφορμή την προβολή κατά την παρουσίαση των βίντεο ,του πρώτου επεισοδίου μιας σειράς που γυρίζεται αυτή τη στιγμή για το YouTube .
Μια σειρά που θα έχει συνεντεύξεις και βιωματικές εμπειρίες σε 8 επεισόδια και θα λειτουργήσουν υποστηρικτικά στην προβολή της Κεφαλονιάς.
Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης
{https://soundcloud.com/user-46829938/marina-vergwti-892?si=211cb30a69084fdea35ec91366554d89&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}
Απόδοση κειμένου Ελευθερία Κουλουριώτου.