Τιμοθεάτος στον COSMOS 96,5 : "Πάντα ο ξενοδοχειακός κλάδος ζητά εκπαιδευμένο προσωπικό..."

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 01 Δεκεμβρίου 2022 09:40

Τιμοθεάτος στον COSMOS 96,5 : "Πάντα ο ξενοδοχειακός κλάδος ζητά εκπαιδευμένο προσωπικό..."

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5  στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα» με τους δημοσιογράφους  Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή φιλοξενήθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς -Ιθάκης, Ταμίας της ΠΟΞ , μέλος του ΔΣ του ΞΕΕ και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Γεράσιμος Τιμοθεάτος, ο οποίος αναφέρθηκε:

Στην πρόσκληση ενδιαφέροντος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης - ΠΟΞ για συμμετοχή σε πρόγραμμα «Κατάρτιση και Πιστοποίηση Γνώσεων και Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό Τομέα (Β' ΚΥΚΛΟΣ):

«Πάντα ο κλάδος τονίζει ότι θέλει εκπαιδευμένο προσωπικό και τι καλύτερο από το να εκμεταλλευόμαστε ως κλάδος προγράμματα και να εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας. Το πρόγραμμα είναι επιδοτούμενο με 5 ευρώ μικτά την ώρα, στο σύνολο του είναι 90 ώρες και απευθύνεται σε όλους και όχι μόνο στους άνεργους. Είναι ένα οικονομικό συμπλήρωμα, αλλά το βασικό δεν είναι τα χρήματα, αλλά το ότι ο κάθε εκπαιδευόμενος θα πάρει κάποιες γνώσεις επιπλέον , τις οποίες θα εφαρμόσει πάνω στη δουλειά του.

Θα είναι και ένα κίνητρο για όσους έμειναν εκτός κλάδου το 2022, γιατί όταν θα πάρεις κάποιες γνώσεις θα διεκδικήσεις και έναν καλύτερο μισθό και θα παραμείνεις και στον χώρο». 

Στην έλλειψη εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο το 2022 και την εργασιακή θέση της ΠΟΞ  σε σχέση με τους ξενοδοχοϋπαλλήλους : « Υπήρχε πρόβλημα φέτος και δυστυχώς θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια να υπάρχει, πιθανόν όχι τόσο έντονο, αλλά θα υπάρχει πρόβλημα. Εμείς είμαστε υπέρ της εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, η ΠΟΞ είναι έτοιμη να υπογράψει  την νέα σύμβαση εργασίας με αύξηση 5μιση% για το 2023 και συν 5% επιπλέον για το 2024, όπως κάνει τόσα χρόνια  ακόμα και την περίοδο της οικονομικής κρίσης και δείχνουμε στην πράξη ότι θέλουμε να στηρίξουμε το προσωπικό μας ».

Στην ανακοίνωση της JET2 για αύξηση δρομολογίων το 2023: « Είναι κάτι που το είχαμε συζητήσει και στην World Travel Market, που μας είχαν ανακοινώσει ότι ήταν ικανοποιημένοι από τις  πληρότητες στις πτήσεις στην Κεφαλονιά και το αποδεικνύουν με  την δρομολόγηση και νέων πτήσεων».

Στην λειτουργία των Ξενοδοχείων στην Κεφαλονιά κατά την χειμερινή περίοδο: « Τα ξενοδοχεία που μένουμε ανοιχτά κυρίως στην πόλη του Αργοστολίου , είναι αυτά που παραμένουν κάθε χρόνο ανοιχτά. Δεν έχει εκφράσει κάποιος συνάδελφος την πρόθεση να κλείσει , θα κλείσουν ένα μικρό διάστημα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς και θα επανέλθουν, παρ όλο που το κόστος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Οι κρατήσεις για την περίοδο των Χριστουγέννων είναι μετρημένες, ποτέ η Κεφαλονιά δεν ήταν ένας προορισμός για τα Χριστούγεννα, σε αντίθεση με το Πάσχα  που τότε  ξεκινά ουσιαστικά και η καλοκαιρινή μας σεζόν». 

Στις κρατήσεις για την τουριστική περίοδο του 2023: « Κρατήσεις υπάρχουν ήδη πάρα πολλές σε επίπεδο 2019 κυρίως από την Αγγλική αγορά. Περιμένουμε να δούμε πως θα κινηθεί η περίοδος των Χριστουγέννων που παραδοσιακά είναι μία περίοδος κατά την οποία δεχόμαστε αρκετές κρατήσεις, για  να δούμε και τις άλλες χώρες να μπαίνουν στην διαδικασία. Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι, γιατί ο χειμώνας είναι πολύ μεγάλος». 

Στην World Travel Market London : « Η έκθεση του Λονδίνου ήταν μια ευκαιρία να συναντηθούμε με τους Tour Operator , να μας πουν πως βλέπουν αυτοί τα πράγματα , αν μπορούμε να κάνουμε κάποιες διορθωτικές κινήσεις να τις κάνουμε και νομίζω ότι είχαμε πολύ καλά αποτελέσματα και θα τα δούμε να εξαργυρώνονται».

Ο κ. Τιμοθεάτος, αναφέρθηκε στις εκθέσεις του Νοεμβρίου που η παρουσία της Κεφαλονιάς ήταν έντονη και ενημέρωσε για την έκθεση της Ουτρέχτης  στις αρχές του 2023, που είναι προγραμματισμένη η συμμετοχή της Κεφαλονιάς.

Κλείνοντας καλούμενος να εκφράσει τη άποψη του για την δρομολόγηση των υδροπλάνων και στην Κεφαλονιά και Ιθάκη, απάντησε: «Ο τουρισμός είναι βασισμένος πάνω στα δίκτυα και το δίκτυο των υδροπλάνων φυσικά θα παίξει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στο τουριστικό μας προϊόν και  Θα έχουμε έναν τρόπο ακόμα να  προσελκύσουμε πελάτες. Η Κεφαλονιά αλλά και γενικά τα Επτάνησα είναι σχετικά κοντά και με την Ιταλία και πιθανόν όπως είχε ειπωθεί παλαιότερα για διασυνδέσεις με τα παράλια της Ιταλίας να είναι ένα σημαντικό μέσο για να φέρνουμε κόσμο στα νησιά μας. Από κει και πέρα είναι μια πονεμένη ιστορία, τα ακούμε τόσα χρόνια, η προηγούμενη Περιφερειακή είχε κάνει ενέργειες και ήταν στο παρά ένα και  ξαφνικά όλα πήγαν βήματα πίσω. Μέχρι να τα δούμε σχεδιασμένα και να λειτουργούν , ας περιμένουμε και ας αισιοδοξούμε».

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250