Προβολή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης σε βρετανικά και ιταλικά ΜΜΕ
Βρετανοί δημοσιογράφοι βρέθηκαν στα δύο ελληνικά νησιά την περίοδο που προκηρύχθηκε το δημοψήφισμα και ήταν κλειστές οι τράπεζες και η εικόνα που μετέφεραν μέσω των social media για την κατάσταση που επικρατεί στον τόπο ήταν ενθαρρυντική, αισιόδοξη και, κυρίως, ήταν αντίθετη με την εικόνα που επικρατούσε στα εθνικά και διεθνή ΜΜΕ.
Η Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς-Ιθάκης, στην προσπάθεια που κάνει για την προβολή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης προσκάλεσε φιλοξένησε και φιλοξενεί έγκριτους τουριστικούς δημοσιογράφους από την Βρετανία.
Το διάστημα 30 Ιουνίου έως τις 7 Ιουλίου, σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Βρετανίας, φιλοξένησε την Features & Supplements Editor του εβδομαδιαίου τουριστικού περιοδικού “Travel Weekly” κα Joanna Booth. Το αφιέρωμα της κας Booth εκτός από το έντυπο περιοδικό που έχει περίπου 15.000 πωλήσεις, θα δημοσιευθεί και στην ηλεκτρονική σελίδα του.
Την ίδια περίπου περίοδο (2-9 Ιουλίου) η Ένωση, σε συνεργασία με την Marketing Greece που από φέτος έχει σύμβαση συνεργασίας με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, φιλοξένησε την κα Hannah Summers, Associate Editor του Escapism Magazine.
Οι δύο αυτοί Βρετανοί δημοσιογράφοι, βρέθηκαν στα δύο ελληνικά νησιά την περίοδο που προκηρύχθηκε το δημοψήφισμα και ήταν κλειστές οι τράπεζες και η εικόνα που μετέφεραν μέσω των social media για την κατάσταση που επικρατεί στον τόπο ήταν ενθαρρυντική, αισιόδοξη και, κυρίως, ήταν αντίθετη με την εικόνα που επικρατούσε στα εθνικά και διεθνή ΜΜΕ.
Επίσης, το ιταλικό περιοδικό “Marco Polo” έχει αφιέρωμα στην Κεφαλονιά και Ιθάκη στο τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου, με φωτογράφιση που έγινε εκεί στις αρχές Ιουνίου η κα Christina Chiabotto (Miss Italy 2004). Τέλος, την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στην Κεφαλονιά για φωτογράφιση συνεργείο από το περιοδικό “Weekend Weekly” (Hong Kong) καθώς και η εκπομπή του ΣΚΑΪ “Ένα τραπέζι Ελλάδα”.
traveldailynews.gr