Mετά την Κέρκυρα ψηφιακή προβολή σε Λευκάδα - Κεφαλονιά - Ζάκυνθο
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας με την Marketing Greece, μετά την επιτυχημένη καμπάνια που έγινε πρόσφατα για την Κέρκυρα, η προσπάθεια συνεχίστηκε σε Λευκάδα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter).
Η ενέργεια αυτή είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό, εγγίζοντας τους 879.167 χρήστες των μέσων αυτών.
Οι δράσεις αυτές, "φρεσκάρουν" μεν συνεχώς στο κοινό την παρουσία της Περιφέρειας, αλλά και υποβοηθούν τις κρατήσεις προς το τέλος της τουριστικής περιόδου.
Παραθέτουμε πλάνα από την εν λόγω δράση:
Η travelblooger Μαρία Κόφου, επισκέφθηκε την Κεφαλλονιά και μοιράζεται στο My View of Greece, το blog του Discovergreece.com τις εμπειρίες της
από την Κεφαλονιά σε ένα Σαββατοκύριακο.
Μπορείτε να διαβάσετε το blogpost στο Link:
http://blog.discovergreece.com/2016/07/kefalonia-in-a-weekend/
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ