Οι 9 κυρίαρχες τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας
Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά παρουσιάζει η αγορά ταξιδίων πολυτελείας, η οποία υποκινείται από άτομα με υψηλά εισοδήματα, ενώ διευρύνεται ηλικιακά. Βασική διαπίστωση των νέων τάσεων είναι ότι οι τουρίστες πολυτελείας δεν εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στα υλικά αγαθά αλλά στο κυνήγι της εμπειρίας και την καλλιέργεια για το σώμα και το πνεύμα, σύμφωνα με στοιχεία από το Credit Suisse Global Wealth Report.
Η έρευνα διαπιστώνει ότι η περιοχή της Ασίας Ωκεανίας διαθέτει τη μεγαλύτερη συσσώρευση πληθυσμού με υψηλά εισοδήματα στον κόσμο (High Net Worth Individuals), παρουσιάζοντας ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%.
Το μερίδιο των πλουσίων σε Αμερική και Ασία-Ωκεανία ανέρχεται σε 5 εκατ. για κάθε ήπειρο, ενώ ο αριθμός τους στην Ευρώπη εκτιμάται ότι φτάνει τα 4,5 εκατ.
Η Carolyn Childs, συνιδρύτρια της εταιρίας έρευνας αγοράς και μάρκετινγκ στα ταξίδια, τον τουρισμό και τις αερομεταφορές, MyTravelResearch.com, σε άρθρο της στο ehotelier.com παρουσιάζει τις 9 κυρίαρχες ταξιδιωτικές τάσεις που καταγράφονται ανάμεσα σε άτομα από όλο τον κόσμο με υψηλά εισοδήματα και καθορίζουν την αγορά ταξιδίων πολυτελείας. Δείτε τις…
-δημογραφική διεύρυνση του κυρίαρχου ηλικιακού γκρουπ των 40-60 ετών, ειδικά στις ανερχόμενες αγορές ταξιδίων πολυτελείας όπως η Κίνα και η Ινδία.
-νέα έμφαση στα ταξίδια εμπειριών σε κόστος του ηδονισμού και της επίδειξης.
-έμφαση στην ευεξία με στροφή προς τη φύση (Γκαλαπάγκος, Ισλανδία, Ανταρκτική) για αναζωογόνηση σώματος και πνεύματος.
-αξιοποίηση στο μέγιστο των εφήμερων γεγονότων όπως οι εκλείψεις ηλίου ή η σύντομη διαμονή σε ξενοδοχεία κοντά σε μουσικά φεστιβάλ.
-δέσμευση στη μάθηση και τον εμπλουτισμό του πνεύματος όπως οι σπουδές φωτογραφίας με διάσημους καμεραμαν ή η παρακολούθηση διαλέξεων για τη διαχείριση της σκέψης, όπου μπορεί κανείς να συνδυάσει πνευματική εργασία με το σέρφινγκ, το σκι και τις καταδύσεις.
-η άνθιση των υπεύθυνων ταξιδίων όπως οι δραστηριότητες που στηρίζουν την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
-νέα έμφαση στην οικογενειακή ζωή στα ταξίδια, καθώς οι πλούσιοι baby boomers αποζημιώνουν για τη σκληρή δουλειά δεκαετιών ξοδεύοντας περισσότερο καιρό με τα παιδιά και τα εγγόνια τους.
-οι παραδόσεις αναβιώνουν σε διαφορετική εκδοχή, κάνοντας «παλαιά» προϊόντα ελκυστικά γι τους νέους της αγοράς ταξιδίων πολυτελείας, ειδικά εκείνους από την Κίνα και την Ινδία.
-η ανάπτυξη της κρουαζιέρας ποταμού και μη καθώς και του ιδιωτικού γιώτινγκ με πλήρη πρόβλεψη για τις ανάγκες του ταξιδίου.