Τουριστική καμπάνια αξίας 11 χιλιάδων ευρώ για την προβολή της Κεφαλονιάς
Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνουν η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ο Δήμος Ιθάκης και ο Δήμος Κεφαλονιάς.
Ειδικότερα, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αποφάσισε την αναπαραγωγή του διαφημιστικού της υλικού, ήτοι έντυπα και χάρτες, για την κάλυψη των αναγκών προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
Αναλυτικά, θα εκτυπωθούν φυλλάδια στα Αγγλικά και στα Γερμανικά, καθώς και 3 διαφορετικές εκδόσεις των 30.000 τεμαχίων στα Αγγλικά, στα Γερμανικά και στα Ιταλικά για τα νησιά Λευκάδα-Μεγανήσι, Κέρκυρα-Παξοί, Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά-Ιθάκη. Τέλος, οι χάρτες των 24.000 τεμαχίων αφορούν στη Ζάκυνθο, στα νησιά Κεφαλονιά-Ιθάκη, Λευκάδα-Μεγανήσι και Κέρκυρα-Παξοί-Αντίπαξοι.
Παράλληλα, ο Δήμος Ιθάκης ενέκρινε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, τη μετάφραση της τουριστικής ιστοσελίδας www.ithaca.gr του Δήμου Ιθάκης στην ιταλική γλώσσα.
Τέλος, ο Δήμος Κεφαλονιάς αποφάσισε την προμήθεια 45.000 τρίπτυχων αντιτύπων που αφορά στο σπήλαιο Δρογκαράτη, 60.000 αντιτύπων που αφορούν στο λιμνοσπήλαιο της Μελισσάνης και 40.000 αντιτύπων Μίνι Μαρ Αργοστολίου και Κεφαλλονιάς, προϋπολογισμού 10.044 ευρώ.