Τουριστική Επιτροπή Δήμου Αργοστολίου: Απολογισμός, δράσεις και προτάσεις για το 2021 – Όσα ειπώθηκαν στην συνεδρίαση
Απολογισμός χθες για την Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου και παράλληλα, δράσεις και προτάσεις για το 2021, για ένα έτος που όλοι ευχόμαστε και ελπίζουμε να είναι καλύτερο απο το 2020!
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης με τηλεδιάσκεψη, ακούστηκαν πολλά και ουσιαστικά ζητήματα, εν όψει της νέας τουριστικής σεζόν, ιδέες και προτάσεις για να πάνε το νησί μας ένα βήμα παραπάνω όσον αφορά τον τουρισμό του.
Ο απολογισμός ξεκίνησε με τα λόγια του προέδρου της Τουριστικής Επιτροπής αντιδημάρχου Νίκου Κουρκουμέλη και συνεχίστηκε με την αναλυτική παρουσίαση απο τον προϊστάμενο του τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης Σταύρο Κορκό-Κουρή.
Αναλυτικά ο κ. Κορκός-Κουρής αναφέρθηκε στις δράσεις που ξεκίνησαν ή επιτεύχθηκαν μέσα στο 2020.
"Ο κ. Πολύζος έχει αναλάβει την διαχείριση των social Media του Δήμου Αργοστολίου για την Κεφαλονιά και έχει υλοποιήσει το μεγαλύτερο ποσοστό του έργου, 48 post στο Instagram και 48 στο Facebook.
Έχει βελτιωθεί η εμφάνιση των λογαριασμών μας στα social media και αύξηση 67% στους followers σε Instagram και Facebook.
Οπως τόνισε ο κ. Κορκός – Κουρής: "Στο Facebook είμαστε πολύ κοντά πλέον στους 3.000 Followers (2.911) στο Instagram ξεπεράσαμε πλέον τους 1.000 Followers και έχουμε φτάσει στους 1.104”
Συμφωνία με την Marketing Greece για την προβολή της Κεφαλονιάς με τηλεοπτικά σποτάκια.
Παραγωγή travel videos: Δημιουργία τριών (3) social media videos (διάρκειας περίπου 40 sec), για προώθηση μέσω των Social Media του DiscoverGreece.com.
Είχαν έρθει τα συνεργεία και έκαναν τα γυρίσματα, αλλά δυστυχώς διεκόπη η καμπάνια της λόγω του Ιανού. Γυρίστηκαν κάποια από τα βίντεο. Τα υπόλοιπα θα γίνου μέχρι τέλη Μαΐου 2021".
Όσον αφορά τις ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Υπηρεσίες γραφείου δημοσίων σχέσεων στην Γερμανική τουριστική αγορά |
Φιλοξενία δημοσιογράφων απο την Γερμανία |
Φιλοξενία δημοσιογραφικής ομάδας εκπομπής «Η Ζωη Αλλιώς» |
Διοργανωση "#See Kefalonia" |
Ολοσελιδη καταχώρηση στην έκδοση Αυγουστου του περιοδικού National Geographic traveller στο Ηνωμενο Βασιλειο |
Ημισελιδη διαφημιστική καταχώρηση σε τουριστικό οδηγό που διανέμεται με την εφημερίδα Guardian τον Σεπτεμβριο του 2020 σε συνεργασία με το National Geographic. |
Kαταχωρησεις σε Περιφερειακα Mεσα |
ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ |
υπηρεσία έρευνας συμπεριφοράς τουριστών και συμβουλευτικές προτάσεις για την διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ |
Πρόταση σχεδιασμού, ανάπτυξης και προβολής δικτύου πεζοπορικών διαδρομών στην περιοχή του δήμου Αργοστολίου |
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ |
Προμήθεια και εγκατάσταση μεταλλικών τρισδιάστατων γραμμάτων- I LOVE KEFALONIA |
Για την Γερμανική Αγορά, τονίστηκε πως υπάρχει στρατηγική δημοσίων σχέσεων 2021 και 2022 επαφές με δημοσιογράφους και press trips. Προσπάθεια δημιουργίας Kitchen Lab το καλοκαίρι στην Κεφαλονιά
Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή.
Ανάθεση και ανάπτυξη πεζοπορικών διαδρομών και επαφή με Path of Greece. Το Path of Greece έχει ολοκληρωθεί το 50%. Και αναμένουμε την Τεχνική έκθεση με τις εργασίες που είναι να γίνουν.
Εξηγήσεις Παντελειού για την παρεξήγηση με την ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αργοστολίου
Για την παρεξήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο αναφέρθηκε ο Νίκος Κουρκουμέλης με την ερώτηση του Αλέξανδρου Παντελειού ο οποίος τόνισε : “Θα μπορούσε ο κ. Παντελειός να έχει έρθει στην τουριστική επιτροπή και να το είχαμε συζητήσει και να είχαν δοθεί οι απαντήσεις, χωρίς να πάρει αυτές τις διαστάσεις.
Ο Σπύρος Γαλιατσάτος αναφερόμενος στο ζήτημα εξήγησε πως: Δεν πρόκειται για μία εταιρία νεοσύστατη, αλλά είναι συνέχεια μίας άλλης εταιρίας που έχει έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας
Απο την πλευρά του ο Αλέξανδρος Παντελειός τόνισε πως: “Δεν μίλησα για κανένα σκάνδαλο. Έκανα έλεγχο στην Δημοτική Αρχή. Δεν ήταν ερώτηση εκ του πονηρού”.
Ο σχεδιασμός, οι ιδέες και οι δράσεις για το 2021
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης, αναλύθηκαν ιδέες και δράσεις για το 2021, με τον λόγο να τον παίρνουν αρχικά οι τουριστικοί πράκτορες
Θανάσης Καραπέτσας: “Για το καλοκαίρι του 2021, μόνο ο θεός ξέρει τι πραγματικά θα γίνει. Τα δεδομένα ωστόσο είναι καλύτερα και όταν ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί θα είναι ακόμα καλύτερα. Η προοπτική πολύ καλύτερη από αυτή που είχαμε φέτος. Ένα δύο χρόνια για να επανέλθουμε στην κανονικότητα. Η σεζόν θα ξεκινήσει απο τον Μαϊο και εκεί θα πρέπει να είμαστε πανέτοιμοι. Πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία και να είμαστε έτοιμοι τότε. Και να παρατείνουμε την σεζόν μέχρι και τον Οκτώβριο. Και ίσως εκείνο το διάστημα όλοι να δώσουμε καλύτερες τιμές. Πιθανός θα φτάσουμε το 80 με 90% του 2019, πάντα με την προϋπόθεση ότι θα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τον Κορονοϊό. Πρέπει όμως να κοιτάξουμε και την Γερμανική και την Γαλλική Αγορά”.
Σπύρος Κατσούρης: “Συμφωνώ σχετικά με τον απολογισμό των δράσεων, έχουμε κάνει σε υψηλό επίπεδο συνεργασίες και στα social media και με την MarketingGreece και με την Path of Greece. Σε λίγο χρονικό διάστημα η τουριστική επιτροπή έχει πετύχει πολλά και σημαντικά πράγματα. Θα είναι μία σεζόν όμως, που θα εξελιχθεί το τελευταίο λεπτό”.
Ακολούθως μίλησε ο Σπύρος Γαλιατσάτος: “Αυτά που έχει κάνει ο Δήμος Αργοστολίου με τις δράσεις του για τον τουρισμό, δεν τα έχει κάνει ποτέ και κανένας! Οι δράσεις και οι συνεργασίες που έχει κάνει είναι άγνωστες λέξεις για άλλους δήμους και για περιφέρειες ολόκληρες! Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι στο άνοιγμα του τουρισμού. Επίσης, δεν θα πρέπει να λείπει η Περιφέρεια από καμία τουριστική έκθεση”.
Ο Ανδρέας Παντελειός μίλησε για την “Αναβίωση του μεσαιωνικού εθίμου της Αλλαγής Φρουράς στα Ενετικά κάστρα του Αγίου Γεωργίου και της Άσσου για την αναβίωση εκείνης της περιόδου. “Θα είναι ένα θεατρικό γεγονός με κίνηση και διαδραστικότητα. Στα σχέδια είναι να φτιαχτούν θεματικές εβδομάδες το 2021" ήταν τα λόγια του.
Η Ενριέτε Μεταξά, αναφέρθηκε στις περιπατητικές διαδρομές και τα μονοπάτια. Το δικτυο μονοπατιών που βρίσκεται υπό ανάπτυξη, ενώ τονίστηκε ότι πρέπει να υπάρχουν τρόποι στόχευσης και στην Γαλλική και Βελγική αγορά.
Σε προτάσεις του Αλέξανδρου Παντελειού τονίστηκε μεταξύ άλλων πως πρέπει να υπάρχει” Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού αλλά και της τοπικής μας παραγωγής”
Ο Ανδρέας Παντελειός ανέλυσε και τον γαστρονομικό τουρισμό και τα σχέδια που υπάρχουν ως στιγμής: Η Δράση για την γαστρονομία είναι σε υλοποίηση μαζί με τους Ξενοδόχους. Ιδέα ανήκει στον Γιώργο Πίτα που είναι ο άνθρωπος που έχει αναδείξει την ελληνική γαστρονομία. Προχωράει ένα project δύσκολο, έχει απαιτήσεις και προσπάθεια. Θα συμμετέχουν τουλάχιστον 10 κεφαλλονίτικα εστιατόρια και φτιάχνουμε τον δρόμο του φαγητού να τον συνδυάσουμε και με τον δρόμο του κρασιού. Θα αποκτάς μία πλήρη άποψη για την γαστρονομία της Κεφαλονιάς και θα έχουν να κάνουν με τα τοπικά υλικά και με την ντόπια παραγωγή. Θα είναι ένας συνδυασμός τοπικών προϊόντων με την γαστρονομία. Την επόμενη πενταετία θα έχουμε να παρουσιάσουμε πολύ δυνατά αποτελέσματα!”.
Ακούστηκαν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και ιδέες που βρίσκονται υπό υλοποίηση ή αναμένεται να σχεδιαστούν για να υλοποιηθούν.
Και οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως παρά τις δυσκολίες που έφερε η πανδημία του Κορονοϊού, μια ομάδα ανθρώπων, με εμπειρία στον Τουρισμό, έχουν αναλάβει να κερδίσουν το δύσκολο στοίχημα της προσέλκυσης τουριστών. Και σίγουρα βρίσκονται σε καλό δρόμο για να το κερδίσουν!
Γιώργος Χαλαβαζής