Συνέντευξη με τον Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σωτήρη Κουρή, για ζητήματα που αφορούν τα νησιά μας (Inkefalonia 89,2)
Στον Inkefalonia 89,2
Στον Inkefalonia 89,2 στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι» με τους δημοσιογράφους Γιώργο Χαλαβαζή και Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σωτήρης Κουρής, για θέματα που αφορούν στον τομέα αρμοδιότητας του.
Ο κ Κουρής ανοίγοντας τον «φάκελο» Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλονιάς –Ιθάκης αφού επανέλαβε ότι είναι ανοιχτός στην κριτική η οποία κάποιες φορές «διαφωτίζει» τους διαχειριστές των κοινών και έχει άμεση σχέση με την διαχείριση της εξουσίας, η οποία πρέπει να είναι ταπεινή και στην διάθεση των πολιτών, αναφέρθηκε:
Στην πανώλη των αιγοπροβάτων και στις σχετικές ενέργειες της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλονιάς , αφηγούμενος το πώς εισήλθε στην Ελλάδα με φορτηγό μεταφοράς ζώων (Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα μολυσμένα ζώα ενδεχομένως να μεταφέρθηκαν παράνομα από την Τουρκία, αν και ο εντοπισμός κρουσμάτων πανώλης σε αιγοπρόβατα της Ρουμανίας άλλαξε τα δεδομένα και δεν αποκλείεται να εισήχθησαν μολυσμένα ζώα από τη συγκεκριμένη βαλκανική χώρα) ,χωρίς τον προσήκοντα έλεγχο και συμπλήρωσε: « Στην Κεφαλονιά έχουμε έναν πληθυσμό αιγοπροβάτων 205.000 χιλιάδες, οπότε θέλει μεγάλη προσοχή. Ήδη έχουμε βγάλει δελτίο τύπου και έχουμε ενημερώσει όλους να μην αγοράζουν πλέον από μεταφορείς η εμπόρους αιγοπρόβατα, έχουμε ειδοποιήσει τις Λιμενικές Αρχές να μην περάσει κανένα φορτίο έχει δεν έχει χαρτιά , αλλά και όσα αυτοκίνητα φέρνουν ζωοτροφές, να ζητούνται χαρτιά απολύμανσης. Δεν έχουμε καμία πληροφορία από τους κτηνιάτρους ότι μπορεί να μεταφερθεί απ αυτό, αλλά λόγω του ότι είμαστε πάρα πολύ επιφυλακτικοί , θέλουμε να γίνει έλεγχος και στα αυτοκίνητα των ζωοτροφών να έχουν τουλάχιστον χαρτιά απολύμανσης».
Για τα μέτρα ελέγχου εισαγωγής ασθενειών για το ζωικό και φυτικό κεφάλαιο που λαμβάνονται εν γένει στην Ελλάδα, σημείωσε ότι είναι μέτρα καταστολής και όχι ελέγχου πρόληψης, που τον βρίσουν άκρως αντίθετο και έφερε ως παράδειγμα την Xylella fastidiosa, ένα πολυφάγο πολύ επικίνδυνο βακτήριο καραντίνας για την καλλιέργεια της ελιάς για την Ευρώπη και για την χώρα μας η οποία προβλέπει μόνο μέτρα καταστολής. Δεν παρέλειψε και τον Μαύρο ακανθώδη –Αλευρώδη που είχε προσβάλλει τα εσπεριδοειδή της Κέρκυρας.
Στο Πρόγραμμα Αγροτικού Εξηλεκτρισμού στην Κεφαλονιά, η Τοπική Επιτροπή Αγροτικού Εξηλεκτρισμού της ΠΕ Κεφαλληνίας ενέκρινε τις 19 προτάσεις εξηλεκτρισμού κτηνοτροφικών μονάδων με χρήματα της Περιφέρειας ( το πρόγραμμα το είχε ξεκινήσει με την ιδιότητα του ως Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Υπαίθρου, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, με την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή της κ. Κράτσα, αλλά δεν είχε χρηματοδοτηθεί τότε). Οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιηθούν από την ΔΕΔΔΗΕ για να καταθέσουν την συμμετοχή τους (20 με 25%)και στην συνέχεια (εντός 2 μηνών) θα ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός για την ηλεκτροδότηση των μονάδων .
Το επόμενο διάστημα (μέσα στον Αύγουστο) θα ανακοινωθεί νέα Προκήρυξη Ηλεκτροδότησης Αγροτικού Εξηλεκτρισμού, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να ενταχθούν ακόμη περισσότερες αγροτικές μονάδες (οι έχουσες οικοδομικές άδειες) στο πρόγραμμα ηλεκτροδότησης της ΠΕ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ και ΙΘΑΚΗΣ .
Συναπτά με το προηγούμενο, έκανε έκκληση προς όλους το τμήμα του Δημόσιου ΙΕΚ που δημιούργησε η Περιφέρεια «Γαλακτοκομίας – Τυροκόμων» με τα εργαστήρια του στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, να το ενισχύσουν και να δηλώσουν συμμετοχή οι σπουδαστές για να προχωρήσουν.
Επίσης ενημέρωσε για τα τμήματα που θα λειτουργήσουν στο Δημόσιο ΙΕΚ, ήτοι: Τμήμα Αμπελουργίας –Οινοποιίας σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και τον Συνεταιρισμό Ρομπόλας,
Τμήμα Ψυκτικών Μηχανικών σε συνεργασία με το ΕΠΑΛ Ληξουρίου, όπου η Περιφέρεια θα στηρίξει τα εργαστήρια του,
Τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων σε συνεργασία με το Μουσείο Ληξουρίου και την Ιακωβάτειο Βιβλιοθήκη θα στηριχτούν και εκεί τα εργαστήρια ,
Τμήμα Κοπτικής-Ραπτικής σε συνεργασία με το Χαροκόποειο Ίδρυμα και παρέπεμψε τους συλλόγους να εκπαιδευτούν και να φτιάχνουν τις στολές τους στην Κεφαλονιά,
Τμήμα Φυλάκων Αρχαιοτήτων και το Τμήμα Ξεναγών.
Αναφέρθηκε επίσης, στην Γέφυρα του Χειμωνικού, σημειώνοντας με έμφαση ότι στόχος του είναι να τελειώσει το έργο εξ ου και οι πιέσεις που καταβάλει σε όλους τους εμπλεκόμενους, παρ όλο που την ευθύνη την έχει το Αρμόδιο Υπουργείο: « Οι χρηματοδοτήσεις που υπήρχαν στον κωδικό φύγανε με την αιτιολογία ότι χρειάζεται το Υπουργείο Οικονομικών τα χρήματα , ο εργολάβος συνέχισε παρ όλα αυτά και έχουμε την διαβεβαίωση του Υπουργείου ότι η χρηματοδοτήσεις μέχρι το τέλος του μηνός θα ξαναμπούνε στους κωδικούς. Το έργο προχωράει, δεν έχει κλείσει χρόνο που έχει αρχίσει , γιατί διάβασα στην Καθημερινή ότι είναι 2 -3 χρόνια που ξεκίνησε και η Καθημερινή έκανε λάθος και αυτή που δήλωσε αυτά που δήλωσε έκανε μεγάλο λάθος να λέει αυτά τα πράγματα. Είναι απαράδεκτο για ένα δημόσιο πρόσωπο να λέει ότι είναι 2 χρόνια το έργο και τρέχει. Το έργο δεν είναι 2 χρόνια , ξεκίνησε τον Νοέμβρη του 2023, γιατί καθυστέρησε να φύγει η γέφυρα bailey , αυτή είναι η πραγματικότητα και να μην κοροϊδευόμαστε. Το μεταλλικό τμήμα της είναι έτοιμο στην Πάτρα και το έργο πρέπει να προχωρήσει. Είπαμε να ανοίξει με ασφάλεια , κάποια στιγμή άνοιξε, όμως υπήρχαν μερικοί καλοθελητές που φωνάζανε ότι κάτι θα γίνει και δεν αναλαμβάνει την ευθύνη ο εργολάβος με τους καλοθελητές να φωνάζουν. Ήταν ασφαλής η διέλευση, όμως έκλεισε. Είναι μερικοί που φωνάζουν παντού και κάνουν τους έξυπνους , αλλά ας αφήσουν τις εξυπνάδες και το έργο θα τελειώσει ότι και να γίνει. Όταν δεν το αφήσουμε να τελειώσει, θα χουμε πρόβλημα. Εγώ πιστεύω ότι μέχρι τον Αύγουστο θα τελειώσει, το 2ο βάθρο κοντεύει να τελειώσει , θα ρθει η γέφυρα να κλειδώσει κοκ».
Ο κ. Κουρής παραδέχτηκε ότι δημιουργεί θέμα το κλείσιμο της γέφυρας, υπενθύμισε το πώς διαχειρίστηκε το κλείσιμο της γέφυρας του Χάρακα το 2013, με παρακάμψεις κλπ, τις αντιδράσεις τότε κάποιων θερμοκέφαλων και συνέτεινε στο ότι ο Χάρακας αυτή την στιγμή είναι το μεγαλύτερο έργο ουσιαστικά επί σεισμικού εδάφους σε όλη την Ευρώπη και κατασκευάστηκε από τον ίδιο εργολάβο που κατασκευάζει σήμερα την γέφυρα του Χειμωνικού. Έψεξε την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή για το ότι το μόνο που οραματίστηκε ήταν να τοποθετήσει την γέφυρα bailey, αντί να εκτελέσει το έργο αποδίδοντας της έλλειψη σοβαρότητας. Όσο για τους «ειδικούς» του τουρισμού με τις πισίνες και τα εστιατόρια τους συμβούλεψε να ηρεμήσουν.
Ενημέρωσε για την μελέτη αποκατάστασης του Οδικού δικτύου λόγω «ΙΑΝΟΥ» από το Αργοστόλι έως το Φισκάρδο που ολοκληρώνεται τώρα και αφορά σε 6 τεύχη δημοπράτησης επισκευής όλου του δικτύου και θα αναζητηθούν τα χρήματα (13,5 εκατομμύρια και στο σύνολο 25 για μελέτες και για έργα) τα οποία χάθηκαν γιατί η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή δεν ήταν ικανή όπως ανέφερε να τα χρησιμοποιήσει.: « Δεν ασχολήθηκε να λύσει τα προβλήματα του «ΙΑΝΟΥ», δεν ασχολήθηκε με τα προβλήματα του σεισμού του 2014, 5 εκατομμύρια παραλάβαμε από την Περιφέρεια Αττικής και ακόμα είναι 5 εκτός από το Γυμνάσιο Αγίας Θέκλης. Τώρα με το Μαντζαβινάτειο, τελειώνουμε με την μελέτη η οποία έπρεπε να αναπροσαρμοστεί. Η προπροηγούμενη Περιφερειακή Αρχή προκήρυξε το έργο με την μελέτη που υπήρχε προ του 2014 και ο εργολάβος δεν μπορούσε να το φτιάξει. Δεν υπάρχει σοβαρότητα και αυτό συνέβη γιατί δεν υπήρχε συνεργασία με τις υπηρεσίες τους. Όταν πας σε μια υπηρεσία και είσαι επικεφαλής θα είσαι σε συνεργασία μαζί τους. Δεν μπορούσαν οι άνθρωποι να δουλέψουνε γενικώς στην Περιφέρεια και στην δική μας Ενότητα κατά κόρον. Λες τον στόχο σου, θες να κάνεις κάποια έργα, Περιφερειακός Αγίας Ευφημίας, Περιφερειακός Σκάλας, Κόμβος Πετρία, διεκδικείς την Κρανιά- Πόρο και προσαρμόζεις τον στόχο σου στην Υπηρεσία που χρειάζεσαι, που παρ ότι υποστελεχωμένη , έχει αξιόμαχα στελέχη. Έχουνε δώσει εξετάσεις, έχουνε κάνει λιμάνια, δρόμους, παρακάμψεις , έχουν επιθεωρήσει έργα, έχουμε κάνει γέφυρες, τα πάντα με την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων. Οι υπηρεσίες Συγκοινωνιών , Αγροτικής Ανάπτυξης, όλες αυτές μαζί σου δίνουν σοβαρό αποτέλεσμα».
Το θέμα της λειψυδρίας το ανήγαγε ως πρώτο και μεταξύ των άλλων έδωσε το στίγμα της Περιφέρειας όσον αφορά τον δικό της σχεδιασμό: «Πρέπει να σοβαρευτούμε όλοι μας και εγώ να σκύψω στο θέμα που είχα ξεκινήσει με τις λιμνοδεξαμενές. Ήδη έχουμε υπογράψει την δανειακή σύμβαση με το «Αντώνης Τρίτσης», είχαμε χρηματοδοτηθεί για τις λιμνοδεξαμενές σε όλα τα Ιόνια και για τις ομβροδεξαμενές σε όλες τις περιοχές. Έχουμε αυτή τη στιγμή την δυνατότητα τις παλιές μελέτες των δεξαμενών να τις επικαιροποιήσουμε για να τις κάνουμε και είναι 1 στην Κέρκυρα, 1 στην Κεφαλονιά στον Λυχνιά-Ληξούρι 550 χιλιάδων κυβικών, 2 στον Κατελειό 500 χιλιάδες κυβικά και έχουμε ήδη την προμελέτη για την δεξαμενή στα Γριζάτα με 600 έως 1 εκατομμύριο κυβικά ( από πόρους της Περιφέρειας) που μπορεί να υδροδοτήσει όλη την βόρεια Κεφαλονιά και την Ιθάκη και 3 στην Ζάκυνθο.
Επίσης έχουμε σε κάθε νησί 55 χιλιάδες ευρώ για μελέτες κόμπακτ ομβροδεξαμενών, προμήθεια- τοποθέτηση. Άρα αυτή τη στιγμή έχουμε ένα συγκροτημένο σχέδιο στα Ιόνια Νησιά και ιδιαίτερα στην Κεφαλονιά που το τρέχω και μετά τις λιμνοδεξαμενές θα τις παραδώσουμε στην ΔΥΑΔΕΥΑΔΚ. Εάν επικαιροποιήσουμε μέχρι αρχές του 2025 τις μελέτες, γιατί από το 2022 εγώ φώναζα να έχουμε έτοιμες τις μελέτες, πιστεύω ότι μέσα στην 5νταετία θα μπορέσουμε να έχουμε ορισμένα έργα.
Τώρα στις παρουσιαζόμενες λειψυδρίες των περιοχών , όπως η Σάμη, η Σκάλα, οι περιοχές της Νοτίου Παλικής, ότι μας ζητηθεί με υδροφόρες στέλνουμε νερό παντού. Στηρίζουμε τους Δήμους θεωρώντας ότι είναι υποχρέωση του κάθε βαθμού Αυτοδιοίκησης να συνεργάζεται με τους Δήμους για να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις αστοχίες της όλης κατάστασης της υδροδότησης. Πρέπει όμως να υπάρχει ένας σωστός προγραμματισμός διαχείρισης του νερού από δω και πέρα, με γεωτρήσεις, δεξαμενές , πισίνες, αφαλάτωση κλπ. Πρέπει να καθίσουμε όλοι μέσα στο επόμενο διάστημα να συζητήσουμε, να δούμε τις ανάγκες, τις προοπτικές και να δούμε πως μπορούμε να το διαχειριστούμε, πόσο νερό μπορούμε να καταναλώσουμε και τι έργα υποδομής θα έχουμε. Εμείς θέλουμε να στηρίξουμε και τους Δήμους και την ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ και τους κατοίκους, αλλά για να τους στηρίξουμε, πρέπει να μπούνε όροι και κανόνες».
Συμπληρωματικά έκανε αναφορά στον αριθμό των τουριστών που διακινούνται τα Ιόνια Νησιά και τον επιβαλλόμενο σχεδιασμό σε σχέση με αυτό τον τομέα, αλλά και για την καθημερινότητα των πολιτών και την ασφάλεια του οδικού δικτύου.
Οι εργολαβίες που είναι σε εξέλιξη , αφορούν στον φωτισμό 40 χιλιάδες ευρώ- 600 χιλιάδες στην διαγράμμιση των δρόμων που θα ξεκινήσει μέσα στον Αύγουστο- 3.120.00 ευρώ για βραχοπροστασία, καθαρισμό δρόμων, πλέγματα- 650 χιλιάδες για των καθαρισμό των ρεμάτων- 1.140.000 για τοιχία ,νέες μπάρες, ασφαλτικά- συν 1 εκατομμύριο για τον αγωγό της Αγίας Ευφημίας , για τον οποίο απαιτούνται 5 εκατομμύρια για να προκηρυχθεί. Από την αρχή του 2014, 12 εκατομμύρια είναι στοχευμένα για έργα.
Συναπτά προχωρά το έργο του Θεάτρου Ληξουρίου μετά από τις πιέσεις που ασκήθηκαν στον Δήμαρχο Ληξουρίου για την απόσυρση της χρηματοδότησης από την Περιφέρεια. Προχωρά το ΕΠΑΛ Ληξουρίου, επίσης μετά από πιέσεις στην ΚΤΥΠ για την παύση της χρηματοδότησης δηλώνοντας ότι δεν θα δεχθούν καταστάσεις παρκαρισμένων χρημάτων και με στενή παρακολούθηση των Δήμων για την εκτέλεση έργων που αφορούν στα χρήματα της Περιφέρειας που περιήλθαν σ αυτούς από την π. Περιφερειακή Αρχή με προγραμματικές συμβάσεις για έργα που αφορούν στην αποκατάσταση βλαβών από τον «ΙΑΝΟ».
Ο κ Κουρής αναφέρθηκε επίσης στο πρόβλημα που έχει προκύψει με τα άλογα του Αίνου, στις διαχρονικές προσπάθειες του για την επίλυση του θέματος παρ ότι δεν είναι στη αρμοδιότητα του και δεν υπάρχει νομικό καθεστώς που να κατοχυρώνει την οποιαδήποτε ενέργεια ελεγχόμενων –περιφραγμένων χώρων φιλοξενίας τους. Στην μελέτη του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για τον τρόπο διαχείρισης τους , την κοινή πλεύση με τους Προέδρους των Κοινοτήτων που περιφέρονται τα άλογα , τον ΟΦΥΠΕΚΑ , τις υπηρεσίες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης , τον Βουλευτή Κεφαλονιάς και Ιθάκης, τους κτηνοτρόφους της περιοχής κλπ και στον αγώνα που προσωπικά δίνει για να υπάρξει σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Για το Master plan του Λιμανιού Αργοστολίου και τα όποια προσκόμματα υπήρξαν, έκανε αναδρομή στο παρελθόν , στην μελέτη που είχε γίνει από Νομαρχίας Γεωργάτου, την πραγματοποίηση των πρώτων εντολών από την Νομαρχία Λευκαδίτη, όπου έγιναν οι μελέτες για το λιμάνι των κρουαζιερόπλοιων και το εμπορικό επιβατικό στον Δράπανο, το Master plan και τον ορισμό αιγιαλού και παραλίας. Δίνοντας προτεραιότητα η Νομαρχία Λευκαδίτη στην προβλήτα κρουαζιερόπλοιων την κατασκεύασε με χρηματοδότηση του Γ. Γραμματέα Ιονίων Νήσων Σωτήρη Βόσδου και ανέφερε σχετικά:
«Το κάναμε με τις προδιαγραφές εκείνης της εποχής –είχαμε τον καπετάνιο Λευκαδίτη που είχε εμπειρία - και εφάρμοσε το Τ επί πασσάλων που επιτρέπει στο νερό να κυκλοφορεί και δεν σταθμεύει και μπορείς να βάλλεις άλλους 50 πασσάλους και να το μεγαλώσεις.
Επιμήκυνση του λιμανιού χρειάζεται για να πάρει άλλο ένα πλοίο, δεν χρειάζεται άλλη μία προβλήτα.
Το νέο Master plan που έγινε ,έγινε υποχρεωτικά, γιατί το 2014 βγήκε η καινούργια νομοθεσία που έλεγε ότι έπρεπε να γίνουν σε όλα τα λιμάνια Master plan και εμείς είχαμε την επισκευή των λιμανιών του Αργοστολίου και του Ληξουρίου από τους σεισμούς του 2014 και αναγκάστηκε το Υπουργείο να προκηρύξει νέα μελέτη για τα Master plan.
Εν τω μεταξύ η προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων είχε γίνει, η άλλη μελέτη είχε ήδη γίνει από την ΕΣΑΛΠ και έχει 5 αδειοδοτήσεις έτοιμες το άλλο λιμάνι. Το μόνο που δεν είχε ήταν η άδεια της διασύνδεσης με τους δρόμους και του ρέματος που κατεβαίνει από τον Δράπανο, που δεν είναι τίποτα.
Στην συνέχεια έρχεται η νέα μελετήτρια και κάνει ένα Master plan χωρίς να κάνει διαβούλευση, όπως αυτή το φαντάστηκε και μας φέρνει ένα Master plan με το λιμάνι το εμπορικό μπροστά από το Αργοστόλι, με άλλη μια προβλήτα και με άλλα πράγματα. Ο Δήμαρχος Αργοστολίου το κατάλαβε, το 2020 κάναμε μια σύσκεψη του παρουσιάσαμε με την διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών τα σχέδια, έγινε δημοτικό Συμβούλιο γι αυτό το θέμα και ενώ ελήφθη απόφαση να χρησιμοποιήσει ο Δήμος τα σχέδια αυτά, μας παρουσιάζει πάλι το Master plan με μία μόνο προβλήτα πολύ μακρύτερα, μόνο για εμπορικό. Εμείς θέλουμε το λιμάνι που είχαμε σχεδιάσει, εμπορικό-επιβατικό και επέκταση της προβλήτας για τα κρουαζιερόπλοια που τα λεφτά είναι πολύ λίγα και λίγη επέκταση μπροστά από τον Καββαδία.
Όταν είχε έρθει ο Πρωθυπουργός το 2022, είχαν αυτό το Master plan και εγώ αντέδρασα έντονα και του είπα ότι αυτό δεν γίνεται λιμάνι , έχουμε άλλο λιμάνι υπ όψιν μας και πρέπει να το δούμε αυτό το θέμα το οποίο είναι πολύ σοβαρό. Εγώ θα κάνω όλες τις διαδικασίες, έχω ενημερώσει τον Περιφερειάρχη, γιατί το λιμάνι είναι βασικό και θα δώσει μία μεγάλη προοπτική. Θα έχουμε την δυνατότητα να έχουμε ένα λιμάνι απέναντι, θα μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την εμπορική κίνηση , έχοντας τον δρόμο αεροδρόμιο –Κρανιά και θα γλυτώσουν Αργοστόλι και Λάσση από νταλίκες και λεωφορεία και το απέναντι λιμάνι θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της Κεφαλονιάς και θα έχουμε προβλήτες μπροστά στην πόλη μας , που θα μπορούν να δεχτούν γιοτ και μεγαγιοτ που είναι το μέλλον της Μεσογείου αυτή τη στιγμή».
Ο κ Κουρής ενημέρωσε επίσης ότι εντός του Αυγούστου χρηματοδοτούν και την μελέτη του κόμβου του Πετρία, του Περιφερειακού της Αγίας Ευφημίας και της Σκάλας , την επόμενη εβδομάδα αναθέτουν την μελέτη για τον 1ο κόμβο του Αργοστολίου και προχωρούν και στο Φισκάρδο και στην Παλική με εργολάβο που ήδη έχει αναλάβει για την οδική ασφάλεια.
Τέλος για την αλλαγή του ταρτάν στο γήπεδο Αργοστολίου, αφού έκανε αναφορά στον χειρισμό της π. Περιφερειακής Αρχής χωρίς την συνεργασία της Διεύθυνσης Τεχνικών υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας και των Διευθύνσεων των Δήμων με τον χρόνο να μετράει αρνητικά και με προδιαγραφές αντίθετες με αυτές που έπρεπε να εφαρμοστούν , σημείωσε: « Τον Ιανουάριο του 2024, προλάβαμε γιατί ήδη το «Αντώνης Τρίτσης» έκλεινε και πιέσαμε για να προκηρυχθεί το έργο από τον «ΕΥΔΗΜΟ». Τον Φεβρουάριο θα χάναμε τα χρήματα. Έρχεται η «ΕΥΔΗΜΟΣ» και μέσα στην προκήρυξη αντί να βάλλει τις προδιαγραφές που είχανε συμφωνήσει, έβαλε οτιδήποτε άλλες και με δικές μου παρεμβάσεις και του Περιφερειάρχη, έβαλε και τις δικές της και αυτές που θέλαμε και ευτυχώς βρέθηκε εργολάβος ο οποίος προσέφερε μόνο για τις προδιαγραφές που θέλαμε. Προχωράμε, ήδη έχουμε δώσει μια παράταση για να περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο έως τέλος Αυγούστου και από κει και πέρα με την υπογραφή της σύμβασης ο εργολάβος θα βάλλει το ταρτάν και να φτιάξει και τα γήπεδα Φαρακλάτων ,Ληξουρίου, Ομαλών και της Ιθάκης».
Κάνοντας γνωστό ότι διετέλεσε πρόεδρος της ΓΕΚ για 25 χρόνια και αθλητής στίβου , ευχαρίστησε τους αδελφούς Μεταξά που ανέλαβαν και έφεραν την ΓΕΚ σ αυτό το επίπεδο, υπενθύμισε ότι τα «Βεργώτεια» γίνονταν την δεκαετία του 1960 , τα διοργάνωσε ο ίδιος την δεκαετία του 1980 ως πρόεδρος της ΓΕΚ και τώρα τα συνεχίζουν αναβαθμίζοντας τα και ευχήθηκε να καταλήξουν παγκόσμια διοργάνωση. Δήλωσε ότι θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να διοργανωθούν τα «Βεργώτεια» το 2024 και ότι θα επαναφέρει και τα «Τρίτσεια» τα οποία είχε ξεκινήσει η Δημαρχία Παρίση.
Κλείνοντας στο ερώτημα πως αναλαμβάνοντας ο ίδιος ως Αντιπεριφερειάρχης, έχουν αρχίσει να τροχοδρομούνται έργα και στοχεύσεις ενώ την προηγούμενη 4ετία τα πράγματα κινήθηκαν με νωχελικούς ρυθμούς, απάντησε ότι εξαρτάται από τον άνθρωπο εάν θέλει να προσφέρει και το πως διαχειρίζεται τους συνεργάτες και τις υπηρεσίες του.
Δεν άφησε δε ασχολίαστη την έλλειψη γιατρών, που κατά τον ίδιο θα έπρεπε η Κυβέρνηση να είναι γενναιόδωρη απέναντι τους για να λυθεί το πρόβλημα της υποστελέχωσης των νοσοκομείων .
Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης
{https://soundcloud.com/user-46829938/inkefalonia-89-2-659046439?si=e840fb30ebe043be9f6693d1c999160d&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}