Λάρισα: Γονέας μαθητή επιτέθηκε σε τρεις δασκάλους – Στο νοσοκομείο γυμναστής
Ένας γονιός, λίγο πριν τις 14.00 το μεσημέρι της Τετάρτης, μπήκε στο σχολείο και άρχισε να επιτίθεται φραστικά προς τους εκπαιδευτικούς ισχυριζόμενος ότι «χτύπησε το παιδί του»
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, με τραύματα στο πρόσωπο και στη θωρακική χώρα, μεταφέρθηκε χθες Τετάρτη (11/5) ένας γυμναστής 61 ετών ο οποίος δέχθηκε επίθεση από γονέα στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, ένας γονιός, λίγο πριν τις 14.00 το μεσημέρι, μπήκε στο σχολείο και άρχισε να επιτίθεται φραστικά προς τους εκπαιδευτικούς ισχυριζόμενος ότι «χτύπησε το παιδί του».
Μάλιστα, δεν έμεινε στη λεκτική βία, αλλά όπως εξήγησε στο onlarissa.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κ. Δημήτρης Παπαποστόλου, γρονθοκόπησε τον διευθυντή και δύο εκπαιδευτικούς. Ο ένας από τους εκπαιδευτικούς, γυμναστής στην ειδικότητα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο αιμόφυρτος.
Μάταια οι παρευρισκόμενοι επιχείρησαν να ηρεμήσουν τον γονιό που έμοιαζε με ταύρος εν υαλοπωλείο. Σύμφωνα με ιατρικές πηγές, ο 61χρονος έφερε χτυπήματα από γροθιές στην κάτω γνάθο αλλά και στο θώρακα. Μετά τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, το θύμα έλαβε εξιτήριο.
«Είμαστε απροστάτευτοι», λένε οι εκπαιδευτικοί
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας «ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΜΑΣ» με ανακοίνωσή του: «καταγγέλλει απερίφραστα τη βίαιη επίθεση-προπηλακισμό που δέχτηκαν αναίτια τρεις συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας από γονέα μαθητή που εισήλθε στο χώρο του σχολείου».
«Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΜΑΣ καταγγέλλει απερίφραστα τη βίαιη επίθεση-προπηλακισμό που δέχτηκαν αναίτια τρεις συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας από γονέα μαθητή που εισήλθε στο χώρο του σχολείου.
Τέτοιες συμπεριφορές που παραβιάζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την σωματική ακεραιότητα είναι απόλυτα καταδικαστέες. Οποιαδήποτε επιθετική συμπεριφορά που προσβάλει την τιμή και την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών είναι καταδικαστέα και στην ουσία είναι ευθεία επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση, πόσο μάλλον όταν συμβαίνει εντός του σχολικού περιβάλλοντος.
Μια τέτοια επίθεση διαταράσσει το παιδαγωγικό κλίμα του σχολείου σπέρνοντας τον φόβο και την ανασφάλεια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί κατ’ επανάληψη έχουμε αναδείξει το ζήτημα της ασφάλειας των σχολικών χώρων τόσο για μας τους ίδιους αλλά κυρίως και για τους μαθητές μας. Δεν μπορεί να είμαστε απροστάτευτοι, εκπαιδευτικοί και μαθητές, στις διαθέσεις κακοπροαίρετων.
Απέναντι στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα (ελλείψεις προσωπικού, καθαριστές, σχολική στέγη ), το μεγαλύτερο όπλο μας είναι το ενιαίο μέτωπο εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Ο ενιαίος αγώνας όλων είναι η μοναδική απάντηση σε όλους αυτούς που επιχειρούν να απαξιώσουν το δημόσιο σχολείο.
Στα σχολεία της συνοικίας της Νέας Σμύρνης η τηλεκπαίδευση άφησε εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας πολλούς μαθητές που δεν είχαν την πρόσβαση σε τεχνολογικά μέσα και επέτεινε τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα.
Θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις τόσο από το Υπουργείο Παιδείας όσο και από τον Δήμο Λαρισαίων, που θα στοχεύουν στην ενημέρωση και τη στήριξη των οικογενειών αυτών των ευάλωτων ομάδων, ώστε τα παιδιά να επιστρέψουν στο σχολείο.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Ενίσχυση της πρόσβασης και φοίτησης στην προσχολική αγωγή για τους μαθητές αυτούς.
Υλοποίηση ενισχυτικής διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους μαθητές Ρομά με στόχο την υποστήριξή τους σε θέματα φοίτησης
Παρεμβάσεις για τη σχολική ένταξη και την υποστήριξη της τακτικής φοίτησης των παιδιών στα σχολεία
Εκπαιδευτικές δράσεις για την ολοκλήρωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης νέων Ρομά που έχουν εγκαταλείψει το σχολείο και ενηλίκων Ρομά.
Μείωση της αναλογίας μαθητών ανά εκπαιδευτικό 1:12
Στελέχωση των σχολείων από την έναρξη της σχολικής χρονιάς με το σύνολο του εκπαιδευτικού, του επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας ‘’ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΜΑΣ ‘’ εκφράζει την συμπαράστασή του στους τρεις συναδέλφους εκπαιδευτικούς καθώς και στον Σύλλογο Διδασκόντων».