Δεν υπήρχαν τα χρήματα για τα 14 αεροδρόμια από τη Fraport, αναφέρει η πρωτοβουλία ενάντια στην πώληση του αεροδρομίου των Χανίων

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017 10:19

Δεν υπήρχαν τα χρήματα για τα 14 αεροδρόμια από τη Fraport, αναφέρει η πρωτοβουλία ενάντια στην πώληση του αεροδρομίου των Χανίων

Διαβάστε το μήνυμα της κρητικής πρωτοβουλίας που αντιτίθεται στην πώληση των αεροδρομίων

Η ταυτόχρονη ανακοίνωση στις 8/2/2017 των Γερμανών της Fraport σε Βερολίνο και Αθήνα ότι βρήκε χρηματοδότηση προκειμένου να καταβληθεί το ευτελές ποσό του 1,2 δις για να προχωρήσει στη κατάληψη των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων είναι αποτέλεσμα των δράσεων της πρωτοβουλίας μας καθώς και των εργαζομένων στη πολιτική αεροπορία.


Η συσπείρωση των Χανιωτών και κυρίως ο φόβος για της επέκταση της πρωτοβουλίας μας και στις άλλες τοπικές κοινωνίες δημιούργησε πανικό στους Γερμανούς εισβολείς όπως και η συζήτηση που θα διεξαχθεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 16 Φεβρουαρίου 2017 για την ακύρωση της σύμβασης συζήτηση η οποία προκλήθηκε με πρωτοβουλία Ελλήνων και Ευρωπαίων ευρωβουλευτών.

Οι δηλώσεις των Γερμανών της Fraport στο Reuters και η αρθρογραφία στην εφημερίδα «Καθημερινή», - εφημερίδα που απηχεί τις απόψεις των δανειστών - , έγιναν την ίδια ημέρα της επίσκεψης του πρόεδρου της ΟΣΥΠΑ κ. Β. Αλεβιζόπουλου στα Χανιά αλλά και στoν απόηχο της μαζικής εκδήλωσης της πρωτοβουλίας μας στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων.

Επιβεβαιώνεται, λοιπόν, πανηγυρικά η άποψη μας αλλά και της ΟΣΥΠΑ ότι η Fraport δεν είχε τα χρήματα και ότι αναζητούσε χρηματοδότηση. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την αφερεγγυότητα της εν λόγω εταιρείας και την γενικότερη απάτη εις βάρος του ελληνικού δημοσίου και των Ελλήνων πολιτών εφόσον, εκτός των άλλων, η Fraport είχε προσκομίσει εγγυητικές επιστολές χωρίς αντίκρισμα κατά τη διαγωνιστική διαδικασία.

Οφείλουμε να ενημερώσουμε τους πολίτες αυτού του τόπου ότι οι περίφημες τράπεζες που εμφανίσθηκαν ως χρηματοδότες της Fraport δεν είναι γερμανικές τράπεζες αλλά ούτε ιδιωτικές. Είναι πιστωτικά και «αναπτυξιακά» ιδρύματα που έχουν συσταθεί με κεφάλαια των ευρωπαϊκών κρατών συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

 Επιπλέον σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η ελληνική τράπεζα Alpha Bank η οποία έχει ανακεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του ελληνικού λαού.

Επιβεβαιώνεται λοιπόν ότι η Fraport δεν είχε χρήματα και αναζητούσε κεφάλαια από τράπεζες που έχουν κρατικά κεφάλαια ήτοι δημόσιο χρήμα, από τράπεζες «Τύπου Δ.Ν.Τ» που πλουτίζουν από τις εισφορές πολιτών, μαζί και των Ελλήνων και χειρίζονται κατά το δοκούν τα κεφάλαια τους.

• Η πρώτη τράπεζα είναι η European Bank for Reconstruction and Development. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της τράπεζας αυτή έχει συσταθεί για να βοηθήσει στην ανοικοδόμηση, μετά τον Ψυχρό Πόλεμο τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Ιδρύθηκε το 1991 και ανήκει σε 65 χώρες από πέντε ηπείρους, καθώς και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Είναι δηλαδή πιστωτικός οργανισμός που έχει συσταθεί με δημόσιο χρήμα πολιτών από διαφορετικά κράτη.
• Η δεύτερη τράπεζα είναι η International Finance Corporation η οποία είναι θυγατρική της γνωστής Παγκόσμιας Τράπεζας. Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο δάνειο που έδωσε αυτή η Τράπεζα ήταν το 1957 προς την Βραζιλία για να βοηθήσει σε ηλεκτρικό εξοπλισμό. Κατασκευαστής μια θυγατρικής της Siemens. Η πηγή της πληροφορίας αυτής βρίσκεται πάλι στην επίσημη ιστοσελίδα της ίδιας της Τράπεζας.

• Η τρίτη τράπεζα είναι η «Black Sea Trade and Development Bank» με έδρα την Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για Τράπεζα στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει πρώτη η Ελλάδα μαζί με την Τουρκία και την Ρωσία (από 16,5% η κάθε μία).
 Η τέταρτη τράπεζα είναι η ελληνική τράπεζα Alpha Bank η οποία έχει ανακεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του ελληνικού λαού και με τις δικές μας καταθέσεις. Αυτή η τράπεζα είναι ο «Δούρειος Ίππος» ο οποίος χρησιμοποιείται για την συμμετοχή του «ελληνικού δημοσίου» στο κοινοπρακτικό δάνειο.
Οφείλουμε όμως να διευκρινίσουμε ότι το «Σκάνδαλο Fraport» με τις όποιες οικονομικές διαστάσεις ήταν και είναι για μας ένα σημαντικό ζήτημα αλλά όχι το κύριο.
Το κυρίαρχο για την πρωτοβουλία μας ήταν και εξακολουθεί να είναι η παραμονή του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» της Δυτικής Κρήτης και των υπολοίπων 13 περιφερειακών αεροδρομίων στα χέρια του Ελληνικού λαού με την παράλληλη αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους διαμέσου ενός Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης Αερολιμένων όπου τα κέρδη τους θα επαναεπενδύονται για την καλύτερη προσβασιμότητα των Ελλήνων και Ξένων επισκεπτών.
Η πρωτοβουλία μας συνεχίζει τον αγώνα της ενάντια στην εκχώρηση του «Δασκαλογιάννης» στους Γερμανούς και καλεί τις Χανιώτισσες και τους Χανιώτες σε συσπείρωση. Η συνεδρίαση του Ανοικτού Συντονιστικού θα γίνει την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου στις 7.30 στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων.

Για περισσότερες πληροφορίες στο:
https://www.facebook.com/groups/169540953414254/




 

336x280px6

 

00 inkefalonia general ad 300X250