Οργανωθείτε στη δουλειά εύκολα και απλά
Εντάξει, μπορούμε σίγουρα να το αποδεχτούμε. Δεν είναι καθόλου εύκολο να παραμένουμε οργανωμένοι στη δουλειά. Συμβαίνουν τόσα πολλά μέσα στην ημέρα που πραγματικά είναι σχεδόν αδύνατον να τα διαχειριστούμε όλα ταυτόχρονα.
Αν δυσκολεύεστε να οργανωθείτε στη δουλειά σας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχετε παρατηρήσει ότι δυσκολεύεστε και να συγκεντρωθείτε. Κατ’ επέκταση, δυσκολεύεστε να είστε παραγωγικοί και να φέρετε εις πέρας όλα τα tasks που πρέπει να κάνετε.
Πώς θα είστε πιο οργανωμένοι στη δουλειά
1. Λίστες, ημερολόγια, πλάνα
Για να είστε οργανωμένοι στη δουλειά σίγουρα θα χρειαστείτε σημειωματάρια https://www.twf.gr/category/simiomataria/ στα οποία θα μπορείτε να κάνετε λίστες για τα tasks σας και να δημιουργείτε πλάνα για την εκάστοτε ημέρα. Τόσο τα σημειωματάρια όσο και τα ημερολόγια https://www.twf.gr/category/imerologia/ θα σας βοηθήσουν επίσης να διατηρήσετε οργανωμένες και άμεσα προσβάσιμες τις σημειώσεις σας. Είναι καλό να μην κάνετε τις σημειώσεις σας στο κινητό σας, καθώς το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα διαβάζετε μόνο αυτές όταν θα το ανοίγετε. Μπορεί να μπαίνετε στον πειρασμό να ανοίγετε και τα emails σας ή να ρίχνετε μια ματιά στα μηνύματά σας, κάτι που προφανώς δεν θα σας βοηθήσει να είστε παραγωγικοί. Αντίστοιχα, τα ημερολόγια θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε την εβδομάδα σας κατάλληλα και να έχετε κατά νου επικείμενα deadlines.
2. Οργανώστε το χώρο σας
Πέρα από τις σημειώσεις και το πρόγραμμά σας, είναι πολύ σημαντικό να οργανώσετε κατάλληλα το χώρο της δουλειάς σας. Το γραφείο σας πρέπει να είναι καθαρό και κάθε αντικείμενο, έγγραφο και φάκελος πρέπει να έχει τη θέση του. Γενικά πρέπει να φροντίσετε να διαμορφώσετε ένα χώρο στον οποίο θα μπορείτε να συγκεντρωθείτε και να δουλέψετε χωρίς περισπασμούς. Αν έχετε συνεχώς μπροστά σας έγγραφα που δεν χρειάζεστε, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα μπορείτε να βρείτε όσα σας είναι απαραίτητα.
3. Τα πολλά tasks μαζί δεν είναι καλή ιδέα
Καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο να μην καταπιάνεστε με πολλά projects ταυτόχρονα. Αλλά αν κάνετε πολλά tasks μαζί, το πιο πιθανό είναι ότι απλώς δεν θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε τα περισσότερα από αυτά. Αν πάρετε τα πράγματα με τη σειρά και κάνετε ένα-ένα όσα υπάρχουν στις λίστες σας, θα μπορέσετε να εργαστείτε πιο οργανωμένα, διαχωρίζοντας το κάθε project και τα βήματα που απαιτούνται για την ολοκλήρωσή του.
Τέλος, υπάρχει κάτι ακόμη πολύ σημαντικό που πρέπει να προσέξετε: Πρέπει να αποφύγετε όσα σας αποσπούν την προσοχή. Καθορίστε μια συγκεκριμένη ώρα στην οποία θα βλέπετε τα emails σας και αν κάνετε σημαντικές δουλειές, μην αφήνετε τους συναδέλφους σας ή οτιδήποτε άλλο να σας διακόψει. Στο τέλος κάθε ημέρας οργανώστε τα πάντα για να είναι έτοιμα για την επόμενη και η δουλειά σας θα γίνει αυτόματα πολύ πιο εύκολη.