Σαντορίνη και Μύκονος ανοίγονται στην αγορά της Τουρκίας με την βοήθεια της Κεφαλλονίτικης εταιρείας LifeThink
Πασίγνωστες τουριστικές επιχειρήσεις από τα δύο νησιά-ναυαρχίδες του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως Cavo Paradiso, Kivotos Boutique Hotel, Canaves Luxury Hotel, Caldera Collection, Mykonian Mare Boutique & SPA και άλλες, επέλεξαν της LifeThink για την οργάνωση, σχεδιασμό και εκπροσώπησή τους στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη. Η Κεφαλλονίτικη Web Design & Digital Marketing εταιρεία σχεδίασε και υλοποίησε όλο το Digital Communication των επιχειρήσεων με τίτλο Best of the Best – Mykonos & Santorini καθώς και το περίπτερο τους.
Τις εντυπώσεις έκλεψαν τα εντυπωσιακά graphic designs και τα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία προώθησης που χρησιμοποιήθηκαν για την σύνδεση των επιχειρήσεων με τους travel agents και άλλων ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.
Δείγμα της εντυπωσιακής δουλειάς της LifeThink μπορείτε να δείτε εδώ:
http://lifethink.gr/emit/