Κοκκόλης στον COSMOS 96,5 για τον δρόμο της Άσσου: «Νόμιμα καθυστερεί ο εργολάβος, αλλά αν συμβεί ατύχημα ποιος θα φταίει;» Τι λέει για την αφαλάτωση;
Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5 ,στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα» με τους Δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Άσσου Χρήστος Κοκκόλης, ο οποίος αναφέρθηκε:
Στο υπόμνημα με υπογραφές κατοίκων στον Υπ. Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη σχετικά με το έργο της αφαλάτωσης της Άσσου: « Είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει από χρόνια, το κονδύλι μας εγκρίθηκε μαζί με το Φισκάρδο και την Ιθάκη , εκείνοι πίνουν νερό και εμείς ακόμη δεν έχουμε καταλήξει που θα βάλουμε την αφαλάτωση. Αποφασίσαμε να μαζέψουμε κάποιες υπογραφές για να λύσουμε το πρόβλημα. Όσοι αντιδρούν, θεωρούν ότι στο σημείο του Τουριστικού ξενώνα που είναι ακατάλληλο πλέον ως κτήριο, θα προσβληθεί το απείρου κάλους τοπίο , και ότι είναι NATURA.Υπήρχε μελέτη και η ΔΕΥΑΚ θα τοποθετούσε το εργοστάσιο σε αφανές σημείο, χωρίς να δημιουργεί προβλήματα θορύβου. Δεν ξέρω γιατί αντιδρούν οι περισσότεροι έχουν ενοικιαζόμενα και το νερό τους είναι απαραίτητο. Σεβόμαστε την άποψη του κάθε μοιανού, αλλά όταν κάποιος προσπαθεί να σου επιβάλλει την λανθασμένη άποψη του, θεωρώ ότι είναι τεράστια αγένεια. Χρησιμοποιήσαμε χίλια μέσα, επενέβησαν οι πάντες , ο Δήμαρχος, εγώ, ο κ. Κουτουλάκης, ο κ. Φαραντούρης που έκανε τα πάντα για να ενισχύσει το έργο του Δήμου. Ο Δήμος της Σάμης είναι ο πιο αδικημένος και ας με είπε ιδιοτελή ο κ. Καππάτος που φωνάζω για το καλό του συνόλου. Δεν είναι ιδιοτέλεια όταν φωνάζεις για το καλό του συνόλου ως Πρόεδρος που σ έχουν εκλέξει κάποιοι και τους αποδείχνεις ότι ο ψήφος του δεν πήγε χαμένος. Ιδιοτελής λέγεται όποιος μιλάει εκ του ασφαλούς».
Στο έργο της αποκατάστασης του δρόμου της Άσσου: « Ο δρόμος θα γίνει στο μακρινό μέλλον. Το δικαίωμα να καθυστερεί ο εργολάβος του το δίνει ο νόμος, αλλά όταν θα γίνει κάποιο ατύχημα τι θα συμβεί. Ετοιμάζομαι σε συνεργασία με όλα τα Τουριστικά Γραφεία να κάνουμε από κοινού μία προσφυγή στον Εισαγγελέα και στο αρμόδιο Υπουργείο για την επικινδυνότητα του σημείου και την ακαταλληλότητα του δρόμου , με κίνδυνο κάποιο λεωφορείο να πάει στη θάλασσα. Δεν μπορώ να ρίξω όλο το βάρος στον κ. Τραυλό, θεωρώ ότι ότι μπορούσε θα το είχε κάνει, όμως το ίδιο το κράτος από τη στιγμή που εισπράττει τους φόρους και τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, είναι υποχρεωμένη να συντηρεί τα οδοστρώματα. Άμα η κατάσταση είναι εκτάκτου ανάγκης , το πρόβλημα είναι σοβαρό, έχει αναλάβει το έργο ο εργολάβος και το κονδύλι του έχει εγκριθεί, τότε συμφωνεί να το εκτελέσει. Αν συμβεί κάποιο ατύχημα θα είναι ο εργολάβος υπεύθυνος; Εύχομαι να μην γίνει, αλλά στην Ελλάδα πρώτα κάτι γίνεται και μετά τρέχουμε. Θέλω να παρακαλέσω τους αρμόδιους, να δούνε το θέμα ζεστά. Αν κατεβαίνουν καθημερινά 8-10 λεωφορεία εκτός απο τα IXδεν νομίζω ότι είναι άξιο λόγου να συντομεύσει το πράγμα ένα μήνα. Το κράτος είναι πάντα το κακό παράδειγμα, είναι ο πρώτος παραβάτης και ο πρώτος ένοχος για όλα. Όλοι μεριμνούμε για το καλύτερο, φέτος έχει ξεκινήσει μια καλή τουριστική περίοδος, έρχεται ο κόσμος να μας δει και όταν φτάσει σ εκείνο το σημείο φοβάται να περάσει».
Στις επόμενες κινήσεις για το εργοστάσιο αφαλάτωσης: « Εμείς θα το προωθήσουμε το υπόμνημα στο Υπουργείο εμπορικής Ναυτιλίας, για να μπορέσει να ξεκολλήσει η κατάσταση και να μην χάσουμε το κονδύλι».
Στο προσκυνητάρι του Αγίου Εφραίμ και του Αγίου Παντελεήμονα: «Στη θέση Αλωνάκι στην Άσσο, υπάρχει αυτό το προσκυνητάρι που είχε φτιάξει ο αείμνηστος Μενεγάτος. Είχαμε βάλει δύο σημαίες, μία της Εκκλησίας και μία Ελληνική σημαία. Διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη και ντροπή , ότι έλειπε η Ελληνική Σημαία. Όταν έλεγξα το σημείο ανακάλυψα ότι κάποιος την κατέβασε και την έκαψε. Υπολογίζω ποιος το έχει κάνει , όμως είναι κρίμα, γιατί φιλοξενούμε λαούς εδώ στην Ελλάδα και τους παρέχουμε αγάπη, δουλειά , ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , παιδεία για τα παιδιά τους και αυτοί συμπεριφέρονται μ αυτό τον τρόπο. Αυτό να μην το ξανακάνει αυτός που το έχει κάνει».
Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.