Κεφαλονιά - Νίκος Χατζηγεωργίου: Ο τίτλος του «πλωτατζή» στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ είναι τιμή για το στέλεχος, είναι προσφορά για το κοινωνικό σύνολο και την πατρίδα

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 01 Αυγούστου 2022 15:51

Κεφαλονιά - Νίκος Χατζηγεωργίου: Ο τίτλος του «πλωτατζή» στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ είναι τιμή για το στέλεχος, είναι προσφορά για το κοινωνικό σύνολο και την πατρίδα

 Ενα δικό μας παιδί, από τα Βλαχάτα της Κεφαλονιάς διεκδικεί για τους συναδέλφους του...

και τονίζει: "Ο τίτλος του «πλωτατζή» στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ είναι τιμή για το στέλεχος, είναι προσφορά για το κοινωνικό σύνολο και την πατρίδα.

Απαιτεί θυσίες μια σειράς πραγμάτων (μείωση προσωπικού-οικογενειακού χρόνου, απόσταση από τα αγαπημένα σου πρόσωπα, ψυχική και σωματική κόπωση), ενέχει κινδύνους λόγω της φύσης της δουλειάς και δημιουργεί υποχρεώσεις. Πρέπει όμως εφόσον είναι δυνατόν να συνδυάζεται με τις ανάλογες παροχές, δικαιώματα αλλά και ηθικές αμοιβές στα στελέχη.

Η Γραμματεία Πλωτών Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ – Π.Ο.Λ. , στην οποία συμμετέχω ενεργά, έχει ορίσει ένα σαφές και λογικό διεκδικητικό πλαίσιο. (εδώ)

Θα ήθελα όμως να σταθώ σε ένα ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί τελευταία και έχει απασχολήσει πάρα πολύ το σύνολο των ΔΠΓ-ΔΜΓ .

Ένα θέμα το οποίο αποκλειστικά ανέδειξε η γραμματεία πλωτών ΠΟΛ, η  '' μετάταξη σε κενές οργανικές θέσεις Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ειδικότητας Κυβερνήτη ή Μηχανικού''.

Η μετάταξη στελεχών ΔΠΓ-ΔΜΓ 40ης και 41ης σειράς ΔΥΛΣ φρονείται αναγκαία διότι θα διορθώσει το πρόσφατο θέμα που έχει προκύψει της μη  προαγωγής στον επόμενο βαθμό λόγω μη συμπλήρωσης των ειδικών τυπικών προσόντων προς προαγωγή.

Τυπικά προσόντα που έχουν να κάνουν με επιλογές της Υπηρεσίας, δηλαδή της τοποθέτησης ή μη σε πλωτό όπου από την μία σίγουρα τα στελέχη  δεν μπορούν να κρίνουν το γιατί δεν τοποθετήθηκαν αλλά από την άλλη θεωρήθηκε ότι φέρουν αυτά την ευθύνη της μη τοποθέτησης σου σε πλωτό. Υπαιτιότητα του στελέχους μπορεί να θεωρηθεί μόνο αν έχει υποβάλει αναφορά για μετακίνηση σε Υπηρεσία που δεν διαθέτει σκάφος , πχ Κεντρική Υπηρεσία ή ΠΕΔΙΛΣ.

Επιπρόσθετα με την εισαγωγή των ιδιωτών πτυχιούχων πλοιάρχων και μηχανικών ως αξιωματικών απευθείας κατάταξης, έχει προκύψει τόσο  μισθολογικό θέμα όσο και ιεραρχικό - προαγωγικό, αφού στελέχη που Υπηρετούν ήδη στο Σώμα με τα ίδια ακριβώς προσόντα, να δουν νεότερους τους στην Υπηρεσία με τα ίδια τυπικά προσόντα κατάταξης να βρίσκονται σε ευνοϊκότερη θέση από αυτούς τόσο βαθμολογικά όσο και μισθολογικά και χωρίς να τους έχει δοθεί η δυνατότητα να συμμετέχουν ισότιμα στον διαγωνισμό. Επίσης οι μεν έχουν αποφοιτήσει από παραγωγική σχολή του Λιμενικού Σώματος ενώ οι απευθείας κατάταξης  συνάδελφοι σε σχολείο ταχύρρυθμης πρακτικής εκπαίδευσης (μη παραγωγική σχολή του Λιμενικού) διάρκειας τεσσάρων (04) μηνών.

Η εν λόγω ρύθμιση μπορεί να γίνει όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις Τεχνικών Αξιωματικών για  να συμπληρωθούν οι κενές οργανικές θέσεις της εν λόγω κατηγορίας Αξιωματικών ΔΠΓ-ΔΜΓ ώστε καταρχήν να αξιοποιηθούν στελέχη με ειδικές γνώσεις και παράλληλα να δοθεί η ηθική ικανοποίηση-αναγνώριση της προσφοράς από τη συγκεκριμένη κατηγορία στελεχών, η οποία φυλάει τα σύνορα της Ευρώπης και της Ελλάδας 365 μέρες/χρόνο - 24ώρες/24ωρο, έχει διασώσει αμέτρητες ψυχές στη θάλασσα και έχει σηκώσει το περισσότερο βάρος την περίοδο των ανεξέλεγκτων μεταναστευτικών ροών περιόδου 2015-2017.

Χατζηγεωργίου Νικόλαος - ΔΠΓ

Μέλος Γραμματείας Πλωτών Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ – Π.Ο.Λ

 Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών (omospondia.gr)

*Ο Νικόλαος Χατζηγεωργίου είναι απο την Κεφαλονιά και υπηρετεί στο Λιμεναρχείο Αργοστολίου.

 




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250