Με Τσουβέλα η καμπάνια του Επιμελητηρίου για την προώθηση των αυθεντικών προιϊόντων

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2024 08:23

Με Τσουβέλα η καμπάνια του Επιμελητηρίου για την προώθηση των αυθεντικών προιϊόντων

«TheAUTHENTIC is eternal/Το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ είναι αιώνιο» είναι το κύριο σύνθημα του έργου «Authenticities» που υλοποιείται από το Επιμελητήριο, το Δήμο Αργοστολίου και τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας.

Η υλοποίηση του έργου «Authenticities» αποτελεί κοινό στόχο των ανωτέρω για την ευαισθητοποίηση των δημοτών του Αργοστολίου σε θέματα προστασίας της Διανοητικής Ιδιοκτησίας και την καλλιέργεια νοοτροπίας αγοράς αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων.

Στόχος είναι η ανάδειξη της πόλης του Αργοστολίου ως μιας «αυθεντικής» Ευρωπαϊκής πόλης που προωθεί αποκλειστικά τα αυθεντικά προϊόντα και κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, για την πάταξη της εμπορίας απομιμητικών προϊόντων και προϊόντων παραποίησης.

Οι συμμετέχοντες φορείς θα ακολουθήσουν όλες τις δράσεις και στους στόχους, την οπτική ταυτότητα και γενικά τις οδηγίες που θα δοθούν από το Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO).Η όλη ιδέα του έργου και ειδικότερα της προωθητικής καμπάνιας της ευαισθητοποίησης των δημοτών και των επισκεπτών του Αργοστολίου θα επικεντρωθεί σε θετικά μηνύματα και στην ιδέα της αυθεντικής πόλης (authenticity).Η κύρια πηγή σχετικών πληροφοριών και στοιχείων θα είναι οι μελέτες του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου.

Στα πλαίσια συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο Αργοστόλι, παρουσιάστηκαν οι πρώτες προωθητικές ενέργειες, μεταξύ των οποίων και video από το γνωστό comedian Αλέξανδρο Τσουβέλα. Τέλος ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Σταύρος Σπαθής, δεσμεύτηκε να προταθεί η δράση και να υλοποιηθεί και με τους άλλους τρείς Δήμους, Ληξουρίου, Σάμης και Ιθάκης.

{https://www.youtube.com/shorts/hFZHeWMwvzo/}

Authenticity Argostoli RGB Greek




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250