Εκλογές Επιμελητηρίου - Το πρόγραμμα της παράταξης «Επιχειρούμε Μαζί»
ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ 2024
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «Επιχειρούμε Μαζί»
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ
- Πλατφόρμες ανοικτής πρόσβασης για τις δράσεις, τα έσοδα, τα έξοδα και τις αποφάσεις του Επιμελητηρίου.
- Δημοσιοποίηση πρακτικών και αποφάσεων.
- Δημοσιοποίηση οικονομικών καταστάσεων.
- Απολογισμός του έργου της Διοίκησης με χρήση συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης ανά τομέα.
- Δημιουργία ανοικτών διαβουλεύσεων και αξιολογήσεων, συμβουλευτικά συμβούλια με συμμετοχή μελών.
- Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση των δράσεων μέσω ανατροφοδότησης από τα μέλη.
- Θέσπιση και προώθηση Κώδικα Δεοντολογίας.
- Συνεχής ενημέρωση για παροχές και υπηρεσίες.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ
- Γραφείο Επιχειρηματικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων.
- Νομική και φορολογική υποστήριξη.
- Δημιουργία Κέντρου Διαμεσολάβησης.
- Χρηματοοικονομική υποστήριξη και ενημέρωση για διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα.
- Πρόσβαση σε ευρωπαϊκά προγράμματα για ενίσχυση των επιχειρήσεων.
- Ημερίδες και σεμινάρια ορθών πρακτικών επιχειρηματικότητας, mentoring και coaching.
- Υποστήριξη στη ψηφιακή μετάβαση.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ψηφιακή στρατηγική για την προώθηση του προορισμού μέσω social media.
- Προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.
- Προώθηση εναλλακτικών περιόδων τουρισμού (επέκταση τουριστικής περιόδου).
- Αναβάθμιση του Website του Επιμελητηρίου.
- Δημιουργία content (φωτογραφίες & video) για ελεύθερη χρήση από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
- Συμβολή του Επιμελητηρίου στη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Marketing Προορισμού (DMO) και συμμετοχή στη λειτουργία του.
- Συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
- Προγράμματα επιμόρφωσης των επαγγελματιών τουρισμού με έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
- Στρατηγική προστασίας & ανάδειξης του περιβάλλοντος
- Ανάδειξη των μοναδικών πλεονεκτημάτων της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης σε σχέση με άλλους τουριστικούς προορισμούς.
ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ
- Προώθηση συνεργειών μεταξύ τουριστικών καταλυμάτων, εστιατορίων, εμπορικών καταστημάτων και άλλων τοπικών επιχειρήσεων για την παροχή ολοκληρωμένων πακέτων τουριστικών υπηρεσιών.
- Προσέλκυση Low Cost εταιριών για επέκταση της τουριστικής περιόδου.
- Επικοινωνία με τους Δήμους Κεφαλονιάς- Ιθάκης και την Περιφέρεια για τη συνολική προβολή των brand name «Κεφαλονιά» και «Ιθάκη».
- Συνεργασία με κρατικούς φορείς και διεθνείς οργανισμούς.
- Δημιουργία ψηφιακής κοινότητας με online πλατφόρμες συνεργασίας.
- Συνεργασία με άλλα Επιμελητήρια της Ελλάδας και της Ευρώπης για μεταφορά τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.
- Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλους φορείς για τη δημιουργία πάρκου νεοφυών επιχειρήσεων.
Ετικέτες:
Μοιράσου: