Παλική: Οργή στο Ρίφι για τις συνεχόμενες διακοπές ρεύματος (Ανακοίνωση Τοπικής Κοινότητας)
Επανερχομαστε για ένα θέμα, που έχουμε επανελλειμενως θίξει και μέσα από τη σελίδα μας, αλλά και με αιτήσεις προς το Δήμο και τη ΔΕΔΔΗΕ.
Αγαπητοί κύριοι υπεύθυνοι της ΔΕΔΔΗΕ, είναι 19 Ιανουαρίου 2021 και σε αυτές τις 19 πρώτες ημέρες του νέου έτους, εκτός από τις μικροδιακοπες και τις αυξομειώσεις τάσεως, που έχουν συμβεί σ αυτό το χρονικό διάστημα, είχαμε δύο γενικά μπλακ άουτ στο μεγαλύτερο κομμάτι του Δήμου Ληξουρίου.
Το ένα τη 1/1/2021 και το δεύτερο ξημερώματα της 18/1/2021,το οποίο ήταν και το μεγαλύτερο σε χρονική διάρκεια.
Κύριοι, θέτετε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, που υποστηριζονται από μηχανήματα κατ' οίκον. Αυτές τις ημέρες, με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν, δεν είναι δυνατόν να μη λειτουργούν τα θερμαντικά σώματα και άλλες ηλεκτρικές πηγές θερμότητας.
Σε κάθε νοικοκυριό της Παλλικης, οι αποθήκες είναι γεμάτες από κατεστραμενες συσκευές, που η καταστραφηκαν από τις συνεχείς αυξομειώσεις της τάσης η εν ώρα γενικού μπλακ άουτ χρησιμοποιεί ο καθένας από εμάς απλές γεννήτριες του εμπορίου, που όπως πολύ καλά γνωρίζετε, δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σταθερή τάση. Αυτό έχει ως επακόλουθο να γίνεται ακόμη πιο οδυνηρή η ήδη δυσχερή οικονομική κατάσταση του κάθε νοικοκύρη και του κάθε επαγγελματία, γιατί υποχρεώνεται μετά από την καταστροφή οικιακών και επαγγελματικών συσκευών, να αγοράζει καινούργιες, οι οποίες έχουν ημερομηνία λήξης μικρότερη από του κατασκευαστή, λόγω της ΔΕΗ.
Όσον αφορά σε απάντησή σας σε έγγραφο, που σας έστειλαν οι κοινότητες(Ριφι, Δαμουλιανατα, Καμιναρατα), ότι η ΔΕΗ παίρνει όλα τα ασφαλιστικά μέτρα και δε φέρει καμία ευθύνη για βλάβες των ηλεκτρικών συσκευών και ότι ο κάθε καταναλωτής θα πρέπει να αγοράσει δικά του ασφαλιστικά για να καλύψει τη τάση που δέχεται από τη ΔΕΗ, ας σοβαρευτούμε γιατί ξέρετε πολύ καλά ότι για να αγοραστούν ασφαλιστικές μονάδες, που να καλύπτουν πλήρως τον οικιακό και επαγγελματικό εξοπλισμό, χρειάζονται τεράστια χρηματικά πόσα.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, κάθε μήνα στέλνετε τους λογαριασμούς για την πληρωμή των υπηρεσιών σας, οι οποίοι είναι φουσκωμένοι με ένα σωρό επιβαρύνσεις, περισσοτερες από την κατανάλωση των kwh.
Ταυτοχρονα,αν δε πληρωθει ένας λογαριασμός, εκβιαζετε μέσω δικηγορικων γραφείων, τον οποιοδηποτε καταναλωτή, που δε τηρεί τη συμφωνία, που έχει κάνει μαζί σας, ενώ εσείς πρώτοι την καταπατατε. Εσάς, κύριοι υπεύθυνοι, ποιο δικηγορικό γραφείο θα σας επιπληξει; Μήπως είναι καιρός να αφήσετε τις διαφημιστικες καμπάνιες για το "ανθρώπινο πρόσωπο" της ΔΕΗ, και τα χρήματα, που παίρνετε από τον ελληνικό λαό, μέσω των τιμολογίων της ΔΕΗ, να διατεθούν πραγματικά για τη συντήρηση του δικτύου; πριν αυτό παρουσιάσει βλάβη, λόγω μεγάλου χρόνου απουσίας συντήρησης και αντικατάστασης απαραίτητου εξοπλισμού, που έχει υπερβεί τα χρονικά όρια.
Επιπλεον, μηπως ήρθε η ώρα να επικοινωνήσετε επιτέλους με το δασαρχείο, προκειμένου να επέμβετε σε δέντρα που είναι κοντά σε γραμμές μεταφοράς; για να μην έχουμε το αποτέλεσμα του Ιανού, που έμεινε το νησί χωρίς ρεύμα και χωρίς νερό.
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΓΙΑΤΟ ΟΠΟΊΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΠΙΒΆΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ.