Η νέα γενιά επικοινωνίας στον τουριστικό κλάδο με VoIP & Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024 14:13

Η νέα γενιά επικοινωνίας στον τουριστικό κλάδο με VoIP & Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα

Δείτε πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες τηλεφωνίας, όπως τα cloud τηλεφωνικά κέντρα και η VoIP, μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών στον τουριστικό τομέα.

Ο τουριστικός κλάδος είναι από τους πιο απαιτητικούς σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας με τον πελάτη γίνεται τηλεφωνικά. Οι ξενοδόχοι καλούνται να αντιμετωπίσουν ταυτόχρονα αιτήματα υφιστάμενων πελατών, να συντονίσουν εκδηλώσεις, αλλά και να παρέχουν πληροφορίες και εξυπηρέτηση σε κάθε υποψήφιο νέο επισκέπτη.

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η καλή επικοινωνία γίνεται το κλειδί, για να λειτουργεί η τουριστική σας επιχείρηση καλύτερα και πιο οργανωμένα.

Ένα cloud τηλεφωνικό κέντρο σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και στην παροχή κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης για τους πελάτες σας. Ένα ευέλικτο cloud τηλεφωνικό κέντρο συνδέεται με το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης ή το πρόγραμμα διαχείρισης κρατήσεων και σας επιτρέπει να προσφέρετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και μια εμπειρία παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες σας.

Αυτοματοποίηση με Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα & VoIP

Η αυτοματοποίηση με τα cloud τηλεφωνικά κέντρα και τη VoIP τηλεφωνία μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους της κάθε επιχείρησης. Κάποιοι από αυτούς τους τρόπους είναι οι εξής:

  • Αυτοματοποιημένες υπηρεσίες φωνητικού μενού (IVR): Μπορείτε να προγραμματίσετε αυτοματοποιημένα φωνητικά μενού, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες σας να πλοηγηθούν μέσω διάφορων επιλογών, χωρίς την ανάγκη επικοινωνίας με εκπρόσωπο.
  • Δρομολόγηση κλήσεων: Μπορείτε να δρομολογήσετε αυτόματα κλήσεις σε συγκεκριμένα τμήματα ή στον υπεύθυνο του χώρου, βάσει ώρας, αριθμού κλήσης και άλλων παραμέτρων. Έτσι, μια κλήση για ένα επείγον ζήτημα μπορεί να κατευθυνθεί άμεσα στον υπεύθυνο υποδοχής, ενώ μια κλήση για πληροφορίες μπορεί να πάει στο αρμόδιο τμήμα κρατήσεων.
  • Αυτοματοποιημένες αναφορές και ειδοποιήσεις: Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την αποστολή αναφορών μέσω φωνητικών μηνυμάτων ή την αποστολή ειδοποιήσεων για συγκεκριμένα γεγονότα ή καταστάσεις, όπως η ενημέρωση του προσωπικού για την άφιξη VIP πελατών.
  • Αυτόματη επεκτασιμότητα: Η VoIP τεχνολογία επιτρέπει την εύκολη επέκταση του συστήματος τηλεφωνίας με την προσθήκη νέων καναλιών φωνής ή λειτουργιών χωρίς την ανάγκη για σημαντικές αλλαγές σε υλικό εξοπλισμό. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ξενοδοχεία που αυξάνουν το ανθρώπινο δυναμικό τους κατά την τουριστική περίοδο.
  • Συνεργασία με άλλες πλατφόρμες αυτοματισμού: Με γέφυρες λογισμικού, η VoIP τηλεφωνία μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιεί η επιχείρηση, όπως CRM, ERP και άλλα συστήματα διαχείρισης κρατήσεων. Έτσι, η επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική και οργανωμένη.

Ουσιαστικά, η VoIP τεχνολογία σας παρέχει ένα ευέλικτο πλαίσιο, για να βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε με πελάτες και συνεργάτες.

5 κύρια οφέλη της VoIP Τηλεφωνίας με τη Voiceland

  1. Μειωμένο κόστος επικοινωνίας: Τόσο σε εγχώριες, όσο και σε διεθνείς κλήσεις, κάτι που είναι σημαντικό για ξενοδοχεία που εξυπηρετούν διεθνείς πελάτες.
  2. Απομακρυσμένη εργασία: Χάρη στην ευελιξία που προσφέρει, το προσωπικό σας μπορεί – όταν είναι αναγκαίο – να εργάζεται εξ αποστάσεως, διατηρώντας όμως την ποιότητα της εξυπηρέτησης.
  3. Εύκολη και άμεση επεκτασιμότητα: Χωρίς σημαντική επένδυση σε υλικοτεχνολογικό εξοπλισμό, κάτι που επιτρέπει στα ξενοδοχεία να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών τους όλο τον χρόνο.
  4. Ασφάλεια: Η Voiceland είναι ο μόνος VoIP πάροχος με 3 πιστοποιήσεις ISO που αφορούν την ασφάλεια των επικοινωνιών, εξασφαλίζοντας έτσι την προστασία των δεδομένων των πελατών σας.
  5. Τηλεφωνική αριθμοδότηση Ελλάδας & εξωτερικού: Για εμφανή επαγγελματική παρουσία παντού στην Ελλάδα, ή αριθμό από οποιαδήποτε πόλη του κόσμου σας ενδιαφέρει.

Τέλος με τις νέες τεχνολογίες όπως το 5G, οι υπηρεσίες παραδίδονται κυριολεκτικά την επόμενη ημέρα σε όλα τα σημεία της χώρας, από τις μεγάλες πόλεις μέχρι τα πιο απομακρυσμένα χωριά. Όπου κι αν βρίσκεται η επιχείρησή σας, έχει πια τη δυνατότητα να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, χωρίς το άγχος για την καταλληλότητα σύνδεσης στο Internet.

Στη Voiceland αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της αγοράς για αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιών και δημιουργούμε εξατομικευμένες λύσεις για τον κάθε σύγχρονο επαγγελματία & επιχείρηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 212 222 8000!




00 inkefalonia general ad 300X250