Ο Γεροντάκης διαψεύδει, μέσω του COSMOS 96,5, τα δημοσιεύματα για τις καθυστερήσεις πτήσεων: Στην Αγγλία η υπαιτιότητα

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 31 Μαΐου 2022 21:34

Ο Γεροντάκης διαψεύδει, μέσω του COSMOS 96,5, τα δημοσιεύματα για τις καθυστερήσεις πτήσεων: Στην Αγγλία η υπαιτιότητα

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5  στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα», με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή, φιλοξενήθηκε ο  διευθυντής της Skyserv και της Swissport στην Κεφαλονιά, Γιώργος Γεροντάκης, ο οποίος αναφέρθηκε:

Στα όσα κοινοποιήθηκαν από κάποια τοπικά ΜΜΕ για καθυστερήσεις σε πτήσεις από το αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς:

«Τα όσα γράφτηκαν, δεν θέλω να τα πω κακόβουλα, πιθανολογώ ότι λόγω άγνοιας έγινε ότι έγινε. Κατ αρχάς την Κυριακή 29 Μαίου ήταν 2 αεροπλάνα τα οποία δεν πραγματοποίησαν τις πτήσεις. Δύο αεροπλάνα, 400 άτομα, είναι μεγάλος όγκος επιβατών. Αυτό δεν αφορά την Κεφαλονιά, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην Αγγλία με πολλές παραμέτρους.

Η μία από αυτές είναι η έλλειψη προσωπικού, ιδιαίτερα στα βορειότερα αεροδρόμια και αυτό έχει ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν. Ζητάνε από τους επιβάτες να πηγαίνουν όσο το δυνατόν νωρίτερα, ακόμα και 4 ώρες πριν, γιατί  έχουν έλλειψη προσωπικού παντού, στις αεροπορικές εταιρείες , στην ασφάλεια, στο ίδιο το αεροδρόμιο, οπότε οι διαδικασίες επιμηκύνονται και υπάρχουν τεράστια προβλήματα.

Προχθές υπήρχε μια συγκυρία πραγμάτων, υπήρχαν κάποιες διακοπές των Άγγλων , οπότε υπήρχε μεγάλος όγκος ταξιδιωτών, υπήρχε ο τελικός του Champions League στο Παρίσι που επιβαρύνθηκαν σιδηροδρομικοί σταθμοί, λεωφορεία κλπ και υπήρξε και αυτή η έλλειψη προσωπικού , που δημιούργησε ένα χάος. Την λέξη χάος, τη είδα στο BBC, υπήρχε ουρά για να μπεις σε ένα αεροδρόμιο της Αγγλίας, 2μιση χιλιομέτρων, εξωφρενικό! Την Κυριακή αυτές οι 2 οι πτήσεις, καθυστερούσαν και κάποια στιγμή τις ακυρώνει  και το πρωτόγνωρο είναι, ότι την Δευτέρα κάνει την 1,  και την άλλη την Τρίτη και ο επιβάτης παραμένει από την Κυριακή έως την Τρίτη στην Κεφαλονιά.

Αυτή η ιστορία αφορά την Αγγλία και δεν έχει σχέση με την Κεφαλονιά η την Ελλάδα. Όταν υπάρχει άγνοια, θα πρέπει να με καλέσουν να εξηγήσω τι ακριβώς έγινε, γράφτηκαν διάφορες ανακρίβειες.  Δεν ήτανε στο αεροδρόμιο μόνο αυτές οι 2 πτήσεις, ήταν και άλλες 2 , οι οποίες και αυτές καθυστέρησαν, αλλά δεν ακυρώθηκαν. Την ταλαιπωρία των επιβατών δεν μπορείς να την αποφύγεις με όλες αυτές τις καθυστερήσεις των ωρών, αλλά δεν μπορείς να αποφύγεις και ορισμένες διαδικασίες. Οι άνθρωποι αυτοί είχανε κάνει check-in και είχανε περάσει στην αίθουσα αναχωρήσεων, οπότε τα διαβατήρια τους είχανε σφραγιστεί με έξοδο από την Ελλάδα. Για να μείνουνε 2 νύχτες στην Κεφαλονιά, έπρεπε πάλι να σφραγιστούν τα διαβατήρια τους με είσοδο στην Ελλάδα. Δεν είναι απλά τα πράγματα, συν του ότι ήτανε 400 άτομα, πρέπει να βρεις καταλύματα, να φτιαχτούν λίστες επιβατών κλπ, ευτυχώς που είναι Μάιος και βρέθηκαν καταλύματα.

Υπήρχε και άλλο ένα μικρό πρόβλημα, με τους επιβάτες που δεν είχανε περάσει στην αίθουσα αναχωρήσεων. Αυτοί οι επιβάτες δεν επιτρέπεται να πάνε στον χώρο αφίξεων για να πάρουν τις βαλίτσες τους, οπότε εμείς οι ίδιοι παρά τις ελλείψεις που έχουμε, και με άλλο αεροπλάνο στην πίστα, μεταφέραμε τις βαλίτσες επάνω στο δρόμο για να τις πάρουνε. Βασικά είμαι ικανοποιημένος με την όλη διαδικασία και τις ελλείψεις προσωπικού που υπάρχουνε γενικά, τις διορθώνουμε. Και εγώ ο ίδιος κουβάλησα βαλίτσες , χωρίς να με ενοχλεί αυτό, γιατί πρέπει να εξυπηρετηθεί ο επιβάτης. Αυτή ήταν η κατάσταση και δεν είχε σχέση με την Κεφαλονιά, ήταν θέμα καθαρά Αγγλίας και με τον όγκο των επιβατών που είχαμε, τα πράγματα κινήθηκαν σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Οι επιβάτες είχαν ενημερωθεί από την εταιρεία με sms, όμως πάντα υπάρχουν κενά, γιατί δεν μπορείς να βρεις αυτομάτως τόσα δωμάτια, να τα κλείσεις κλπ. Δεν μας ενημέρωσε και η αεροπορική εταιρεία πως θα προγραμματίσει τις επόμενες πτήσεις της και να ενημερωθεί και ο επιβάτης και τα ξενοδοχεία Δεν είχαμε κανένα μερίδιο ευθύνης και οι περισσότεροι υπερέβησαν  εαυτόν, όμως θέλουμε να φεύγει ο επιβάτης ικανοποιημένος. Όλο το προσωπικό, όχι μόνο το δικό μας, αλλά και του αεροδρομίου και της αστυνομίας, άπαντες, έχουν συνεισφέρει σ αυτή την κατάσταση, χωρίς να μεμψιμοιρούν και οι ξενοδόχοι επίσης για να βρουν δωμάτια. Είμαι ικανοποιημένος για το πώς το χειριστήκαμε με τις 2 πτήσεις, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Δεν το έχω ξαναδεί στην καριέρα μου 2 αεροπλάνα μαζί και σαφώς πρέπει να ενισχυθεί η αστυνομία του αεροδρομίου γιατί υπάρχει πρόβλημα».

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.




16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250