Σπύρος Κατσούρης: «Κάθε εβδομάδα που περνά, ανεβαίνουν οι προσδοκίες για μια τουριστική σεζόν ρεκόρ για την Κεφαλονιά!»

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 03 Ιουνίου 2022 15:57

Σπύρος Κατσούρης: «Κάθε εβδομάδα που περνά, ανεβαίνουν οι προσδοκίες για μια τουριστική σεζόν ρεκόρ για την Κεφαλονιά!»

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τους δημοσιογράφους Γιώργο Χαλαβαζή και Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο τουριστικός πράκτορας και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Σπύρος Κατσούρης, ο οποίος επιβεβαίωσε την ιδιαίτερα καλή πορεία κρατήσεων τον Ιούνιο για την Κεφαλονιά.

Συνοπτικά, αναφέρθηκε: 

Στην τουριστική κίνηση του Μαίου: « Περιμέναμε να δούμε πως θα εξελιχθεί ο Μάιος, ως ο πρώτος ουσιαστικά μήνας που επιστρέψαμε στην κανονικότητα μετά από δύο χρόνια πανδημίας. Αυτό που εισπράττουμε, είναι ότι κάθε εβδομάδα που περνά ανεβαίνουν οι προσδοκίες για μια τουριστική σεζόν ρεκόρ. Η ζήτηση είναι πάρα πολύ ψηλά , όλες οι βασικές αγορές των επισκεπτών που έρχονται στο νησί μας κινούνται πάρα πολύ θετικά και φαίνεται να έχει μείνει στο παρελθόν και ο κορονοϊός και ο πόλεμος στην Ουκρανία».

Στην τουριστική κίνηση των επόμενων μηνών ,αρχής γενομένης από τον Ιούνιο: « Αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις από όλες τις αγορές είναι πολύ υψηλότερες από το 2019 και το συμπέρασμα που βγάζουμε από τις πληρότητες που έχουν τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα, είναι ότι θα ξεπεράσουμε το 2019».

Στο πρόβλημα που έχει προκύψει με την Βρετανική αγορά με καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων: « Είναι πολύπλοκο αυτό που συμβαίνει, γιατί εμπλέκονται πολλοί παράγοντες. Αυτή τη στιγμή έχουμε πρόβλημα με το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ της Αγγλίας. Από εκεί ακυρώθηκε μία πτήση της TUI για τον μήνα Ιούνιο. Για κάθε ξενοδοχείο και κατάλυμα βέβαια, είναι πολύ μικρός ο αριθμός των ακυρώσεων στην Κεφαλονιά, συνολικά ακυρώνονται 4 πτήσεις. Το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ αυτή τη στιγμή είναι υποστελεχωμένο, δεν μπορεί να εκτελέσει τις πτήσεις στην προγραμματισμένη ώρα και έχουμε καθυστέρηση 3 και 4 ώρες και από την άλλη πλευρά η αεροπορική εταιρεία που είναι υποστελεχωμένη κι αυτή σε προσωπικό και πιλότους, όταν έχει καθυστέρηση 3 και 4 ωρών ,δεν μπορεί να πραγματοποιήσει την πτήση. Όσον αφορά την TUI, πέραν των άλλων, κάποια αεροσκάφη που έχει η εταιρεία, προμηθεύονταν ανταλλακτικά από την Ουκρανία κι αυτό τώρα έχει σταματήσει. Η Easy Jet πριν μία εβδομάδα είχε πρόβλημα στο λογισμικό της με έναν υιό και ακύρωσε πάρα πολλές πτήσεις σε πολλά μέρη. Στην Κεφαλονιά όμως όχι και ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν επηρέασε και τα συστήματα των αεροδρομίων. Όλα αυτά τα προβλήματα με την έλλειψη εργαζόμενων στην Αγγλία, έχουν να κάνουν με το Brexit και με την πανδημία. Την έλλειψη εργαζόμενων την βιώνουμε και εμείς , γιατί είτε ένας μεγάλος αριθμός έφυγε από τη χώρα, είτε βρήκαν αλλού εργασία. Δεν ξέρω ποιες κινήσεις μπορεί να κάνει η Αγγλία για να το επαναφέρει όλο αυτό. Οι αεροπορικές εταιρείες είχαν αποδεσμεύσει αεροπλάνα λόγω πανδημίας και για να τα επαναφέρουν έχουν ανάγκη από προσωπικό, λόγω Brexit πρέπει να περάσουν οι επιβάτες από διαβατηριακό έλεγχο , με συνέπεια τις μεγάλες καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία των επιβατών. Όλη αυτή η ιστορία δεν έχουμε δείγματα ότι έχει επηρεάσει αρνητικά τους επιβάτες για τον προορισμό, αυτό όμως που διακρίνουμε, είναι η κόπωση των επισκεπτών μας κατά την άφιξη τους και εκεί γίνεται μια υπερπροσπάθεια από τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων για να τους καλύψουν και τους αρέσει τόσο πολύ το νησί μας, που φεύγουν ευχαριστημένοι».

Για την νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για την Ελλάδα, με το σλόγκαν της διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Κεφαλονιάς από το 2021: « Το ότι η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αργοστολίου, όλα αυτά τα χρόνια τα δύσκολα της πανδημίας δούλεψε επαγγελματικά ήρθε η στιγμή να το κεφαλαιοποιήσουμε. Βλέπω ως μεγάλη αναγνώριση το ότι ο ΕΟΤ πήρε το δικό μας μήνυμα. Δεν σταματάμε να δουλεύουμε και είμαι πολύ ευχαριστημένος για το ότι τα δύσκολα χρόνια της πανδημίας , χωρίς φυσική παρουσία σε εκθέσεις κλπ, έγινε μια υπερπροσπάθεια και με την επανεκκίνηση του τουρισμού, είμαστε ένα βήμα μπροστά. Πάντα λειτουργούμε συλλογικά και με μεθοδικό τρόπο».

Στην τουριστική κίνηση του Ιουνίου: «Αυτή τη στιγμή δίνουμε μάχη για να βρούμε κρεβάτια για τον μήνα Ιούνιο για να εξυπηρετήσουμε τις εταιρείες που εκπροσωπούμε. Η πίεση που έχουμε καθημερινά για να βρεθεί ξενοδοχειακό προϊόν η ενοικιαζόμενα δωμάτια, είναι περισσότερη από αυτό που έχουμε να προσφέρουμε και υπολογίζαμε. Μετά από δύο χρόνια, η ζήτηση είναι πάρα πολύ μεγάλη, οπότε πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή, είναι μια χρονιά που ξέραμε ότι θα έχει δυσκολίες και μεγαλώνουν αυτές με την έλλειψη προσωπικού, όμως ως προορισμός πρέπει να διατηρήσουμε τον επαγγελματισμό που έχουμε, ο πελάτης που έρχεται εδώ όποια ταλαιπωρία και αν έχει υποστεί που δεν είναι από εμάς αλλά από κάποιους άλλους παράγοντες, θα πρέπει να του προσφέρουμε το χαμόγελο μας, να είμαστε παρόν και να αποδείξουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε με επαγγελματισμό για την Κεφαλονιά και γι αυτό βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε».

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης

{https://soundcloud.com/user-46829938/nisi-93-9-synenteyxi-356002320?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing}




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250