Μαρίνα Βεργωτή για Κεφαλονιά : Να μην συγκρινόμαστε με τους άλλους, αλλά με τον εαυτό μας (COSMOS 96,5)

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2022 10:37

Μαρίνα Βεργωτή για Κεφαλονιά : Να μην συγκρινόμαστε με τους άλλους, αλλά με τον εαυτό μας (COSMOS 96,5)

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5 ,στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα» με τους Δημοσιογράφους Σπυριδούλα Αναλυτή,  και Χρήστο Λαμπράκη, φιλοξενήθηκε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων σε θέματα τουρισμού στον Δήμο Αργοστολίου και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Μαρίνα Βεργωτή, η οποία αναφέρθηκε:

Στην επικείμενη αδελφοποίηση του Δήμου  Αργοστολίου και του Δήμου Κασίνα ντε’ Πέκι (Cassina de’ Pecchi) της Ιταλίας: « Είναι ένας Δήμος από την περιοχή του Μιλάνου , λίγο πιο μικρός σε πληθυσμό από τον δικό μας και ήρθαν εδώ σε πρώτη φάση για να ξεκινήσει ο διάλογος δια ζώσης γιατί μέχρι τώρα γινόταν ο διάλογος με e.mail. θέλουμε και εμείς και αυτοί να προχωρήσουμε στην διαδικασία της αδελφοποίησης. Ήρθε η Δήμαρχος τους μαζί με την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου τους, την υπεύθυνη Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και έναν δημοτικό Σύμβουλο και έγινε μία συνάντηση με τον Δήμαρχο κ. Θεόφιλο Μιχαλάτο , η οποία πήγε πάρα πολύ καλά. Υπάρχει μία διαδικασία που πρέπει να γίνει, η αδελφοποίηση θα ωφελήσει και το νησί μας και τον Δήμο μας , θα γίνονται ανταλλαγές πολιτιστικές, επιχειρηματικές, εκπαιδευτικές, αθλητικές».

Στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης κατά τον μήνα Ιούνιο: « Μέχρι στιγμής πάει καλά, υπάρχουν κάποια θεματάκια που πρέπει να διορθωθούν για όλο το νησί, αλλά αυτά άμεσα θα φτιαχτούν και  βλέπω και τους ξενοδόχους και τους καταλυματίες ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι. Δύο χρόνια υπήρχε μια αδράνεια και πολύ χαμηλοί ρυθμοί , τώρα επιταχύνουμε».

Στις συγκρίσεις της Κεφαλονιάς με άλλους προορισμούς που επιχειρούν κάποιοι : «Δεν είναι καλό να συγκρίνεις τους άλλους με σένα , το θέμα είναι να κάνεις συγκρίσεις σε σχέση με τον εαυτό σου. Εάν ως προορισμός  δηλαδή, γίνεσαι καλύτερος και αυτό που είχε πριν μερικά χρόνια να το βελτιώνεις. Το θέμα είναι να γινόμαστε καλύτεροι,, να έχουμε καλή ποιότητα τουριστών, να μένουν ευχαριστημένοι και οι τουρίστες που έρχονται. Δεν είναι απλά να φέρνουμε μία μεγάλη ποσότητα , αλλά να είναι ποιοτικός τουρισμός, ποιοτικές οι υπηρεσίες μας,  να βοηθηθεί η τοπική οικονομία. Είναι πολλά τα στοιχεία που πρέπει να κοιτάζει κανείς , ωραία είναι να βλέπεις τι κάνουν και οι άλλοι προορισμοί, αλλά  εμείς να κοιτάζουμε να γινόμαστε καλύτεροι».

Στις επικείμενες δράσεις της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου: « Θα ξεκινήσει κάποια στιγμή μέσα στον Αύγουστο μία διαδικτυακή πρωτοβουλία μέσω του ιστότοπου που έχουμε για τον προορισμό, για να προβάλλουμε δράσεις και  πράγματα που μπορεί να κάνει ένας επισκέπτης το φθινόπωρο. Για να μπορέσει να μεγαλώσει η τουριστική μας περίοδος , πρέπει να δείξουμε στους επισκέπτες όταν έρθουν τέλος Σεπτεμβρίου και αρχές Οκτωβρίου, εκτός από τις παραλίες μας τι άλλες δραστηριότητες υπάρχουν. Θέλουμε να το δείξουμε αυτό δυναμικά από τα μέσα Αυγούστου που ξεκινούν να κλείνουν διακοπές για το φθινόπωρο, για να μπορέσουν και οι αεροπορικές εταιρείες να κρατήσουν λίγο παραπάνω τις πτήσεις τους. Η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από το νησί ,είναι μια εικόνα για ένα νησί οργανωμένο που σέβεται το περιβάλλον και πιστεύω ότι και οι επισκέπτες που έρχονται χρόνια, βλέπουν αυτή την αλλαγή στον προορισμό μας. Θέλει χρόνο για να μαζέψουμε τα στοιχεία από τα σχόλια των επισκεπτών που κάνουν σε διάφορες πηγές, όμως πιστεύω ότι στο τέλος αυτής της σεζόν θα έχουμε κάποια χειροπιαστά στοιχεία για να μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις με τα προηγούμενα χρόνια, για να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε για την Κεφαλονιά, που ως προορισμός έχει πολλά να προσφέρει. Προσπαθούμε το υλικό που ανεβάζουμε να είναι πρωτότυπο, το προφίλ του λογαριασμού μας είναι ένα πολύ ωραίο προφίλ και προχωράμε δυναμικά. Εάν θέλει κάποιος να συγκρίνει, ας συγκρίνει και τι κάνουμε στα social mentia και πως προβάλλουμε τον προορισμό μας. Αυτή την Κυριακή, η Κεφαλονιά είναι πρωτοσέλιδο στο ένθετο που έχει  η Καθημερινή με τα ταξίδια και είναι η φωτογραφία που τραβήχτηκε τον Μάιο, όταν φέραμε τους instagrammer  και blogger για να προωθήσουμε τη φύση της Κεφαλονιάς. Έχει γίνει ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα για το νησί».

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250